Tein Bravoon 330 000 km:n huollon ja kun pyyhkäsin valutusastiaa puhtaammaksi, pohjalta löytyi tällanen:
https://1drv.ms/u/s!ApH5J8zkEMqWpQ8jbE9 ... b?e=f5ckML ja toinen kuva:
https://1drv.ms/u/s!ApH5J8zkEMqWpQ42Nt3 ... w?e=XGvoyp
Mikähän lienee ja ei mitään hajua mistä se lie tullut ja millon
Kyseiseen valutusastiaan ei ole valutettu öljyä kuin Fiatista. Mutta en ole napsaustakaan kuullut että tuollasta olis öljypohjasta tullut ulos.
Toinen asia minkä hoksasin, niin moottorin toinen takatuenta oli lähes irti. Se mikä on pidemmän vetoakselin puolella ja ilmeisesti tukee osittain myös sitä. Yksi pultti puuttuu ja kaksi muuta oli löysällä. Taisi löytyä syy kolahtamiseen, kun ensin peruuttaa ja sitten lähtee eteenpäin vähä äkäsemmin. En käynyt ajamassa huollon jälkeen, mutta pitää testata kolahtaako vielä ja tutiseeko tyhjäkäynti.
Ja onhan se vain moottorin ilmanputsarin vaihto yks helvetti. Ei siinä italialaisella insinörtillä ole kyllä huollon vaivattomuus ollut mielessä, kun on suunnitellut ilmansuodatinkotelon noin hölmöön paikkaan.
Mikälie osan kappale ja muuta
Re: Mikälie osan kappale ja muuta
Halpiskiintoavaimen leuka tuo on.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Mikälie osan kappale ja muuta
Niin vois olla joo. Se vain kun en muista että mulla sellanen olis särkyny. Kuusiokoloavaimesta sain pallopään katkastua joskus.