LCF Lumipalloralli 2010
Kivaahan siellä taas oli. Porukkaakin tais olla ennätys? määrä. Siihen nähden radalla oli yllättävän hiljasta välillä. Omat ajot meni nappiin kun pysy penkkojen välissä. Kotimatkalle piti lähtee vaan ajoissa kun oli pieniä lataus ongelmia. Onneksi kotiin päästiin.
Kuvia en itse ottanut kun ihan kuvaajiakin paikalla. Niitä odotellessa...
Kuvia en itse ottanut kun ihan kuvaajiakin paikalla. Niitä odotellessa...
http://mkk72.1g.fi/kuvat/
Tässähän niitä. Kuvia siis:
http://kuvablogi.com/blog/11985/3/
(Siellä on "lippumiehestäkin" kuva olemassa, mutta en laittanut näkyville, kun ei ole lupia...)
En itsekään paljon napsinut, kun flunssa ja kuume on päällä, oli vähän puhti pois äijästä. Ajanutkaan en sen enempää, kuin neljä kierrosta (eli 2,50€/kierros), sitten tuntui jo, että jos ajaa toiset neljä, niin voi tehdä tiukkaa jaksaa kotiin. Nyt kotona voi todeta päätöksen olleen ihan oikea. Neljästä kierroksesta kahdella tarvittiin peruutusvaihdetta, ja niistä toisella vielä työntäjiäkin, eli kiitoksia sinne suuntaan.
Rata oli hyvässä kunnossa, mutta vaati ainakin minun osaltani visusti pysymään urissa, tai muuten perä seilaili ihan omia teitään, missä ei yhtään auttanut se, että kone rötäsi, jos yritti kiihdyttää alle 3000rpm. Tuon rajan jälkeen taas heräsi hillittömään vetoon, eli kaasun käyttö tuppasi olemaan vähän on/off-tyyliä, ja kabiini käsiä täynnä. Hepe ajeli perässä, ja sai kuulemma melkoista käärmetanssia incar-kameralle?
Tämä oli kolmas kerta, kun Lumppariin osallistuin (edelliset 2007 ja 2009), ja mielestäni nyt oli reilusti enemmän porukkaa, kuin aiemmin, mikä on vain positiivista! Toivottavasti suuntaus jatkuu tulevaisuudessakin. Harmi, kun ei tullut otettua sellaista yleiskuvaa siitä radan kupeelta, oli välillä aivan täynnä autoja. Itse kun piti hyvissä ajoin lähteä, niin varmaksi en osaa sanoa, mutta näytti aika paljon porukkaa jäävän myös illan kinkereihin?
Videotakin on jokunen pätkä, jotka laittelen näytille, kunhan saa editoitua...
http://kuvablogi.com/blog/11985/3/
(Siellä on "lippumiehestäkin" kuva olemassa, mutta en laittanut näkyville, kun ei ole lupia...)
En itsekään paljon napsinut, kun flunssa ja kuume on päällä, oli vähän puhti pois äijästä. Ajanutkaan en sen enempää, kuin neljä kierrosta (eli 2,50€/kierros), sitten tuntui jo, että jos ajaa toiset neljä, niin voi tehdä tiukkaa jaksaa kotiin. Nyt kotona voi todeta päätöksen olleen ihan oikea. Neljästä kierroksesta kahdella tarvittiin peruutusvaihdetta, ja niistä toisella vielä työntäjiäkin, eli kiitoksia sinne suuntaan.
Rata oli hyvässä kunnossa, mutta vaati ainakin minun osaltani visusti pysymään urissa, tai muuten perä seilaili ihan omia teitään, missä ei yhtään auttanut se, että kone rötäsi, jos yritti kiihdyttää alle 3000rpm. Tuon rajan jälkeen taas heräsi hillittömään vetoon, eli kaasun käyttö tuppasi olemaan vähän on/off-tyyliä, ja kabiini käsiä täynnä. Hepe ajeli perässä, ja sai kuulemma melkoista käärmetanssia incar-kameralle?
Tämä oli kolmas kerta, kun Lumppariin osallistuin (edelliset 2007 ja 2009), ja mielestäni nyt oli reilusti enemmän porukkaa, kuin aiemmin, mikä on vain positiivista! Toivottavasti suuntaus jatkuu tulevaisuudessakin. Harmi, kun ei tullut otettua sellaista yleiskuvaa siitä radan kupeelta, oli välillä aivan täynnä autoja. Itse kun piti hyvissä ajoin lähteä, niin varmaksi en osaa sanoa, mutta näytti aika paljon porukkaa jäävän myös illan kinkereihin?
Videotakin on jokunen pätkä, jotka laittelen näytille, kunhan saa editoitua...
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Mukava oli päästellä, oikeastaan mukavempi kuin kesällä (luisu). Yksi keskeytys tekniseen vikaan (ms:n sähköt katosivat) mutta johtosarjaa ravistelemalla ja teippaamalla loppupäivä meni ilman ongelmia. Kiitosksia 127-teamille hinauksesta ja alfafiat:lle köydestä. Muiden osalta nähtiin ihan näyttäviäkin ulosajoja. 8)
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Hauskaa oli, hienot lumipallorallit. Vauhtia oli välillä vähän liikaakin. Uno ei oikein meinannut pysyä radalla, kahdesti käytiin penkassa aika syvällä.
Kiitos kaikille jotka olivat nostamassa Unoa takaisin tielle.
Kuvia: http://koti.mbnet.fi/abarth/
-
Kiitos kaikille jotka olivat nostamassa Unoa takaisin tielle.
Kuvia: http://koti.mbnet.fi/abarth/
-
Hieno tapahtuma taas - ei millään jaksaisi taas vuotta odottaa.
Mirkku pelasi hienosti ja oon tuohon saamaani aikaankin oikein tyytyväinen. Kovempaa tuolla kelillä olisi päässyt, kuin mihin riitti uskallusta! 8)
Kyllä siellä iltapeleissäkin oli kiitettävästi porukkaa, hyvä jos kahdessa erässä savusaunaan kaikki sopi. Ja illanvietto jatkui sitten mökillä 'Grappa Fiat Finlandia'-nimisen epävirallisen tapahtuman merkeissä. Kukin arvailkoot, mitä siellä nautittiin. 'Alfafiat':lle kiitokset juomista!
Oman videokameran sisältö olikin tänä vuonna radanvarresta kuvattua matskua, iltamiin jäänyt porukka sen pääsi tuoreeltaan editoimattomana screeniltä jo näkemäänkin. Kuvia taasen ei paljoa ole, koska mun Cannot-pokkari simahti näemmä lopullisesti.
Toimitan kuvaajilta matskua kunhan saan ne. Muutamia kuvia niissä mukana myös illan näyttävästä tulinäytöksestä.
Ai niin, 'lippumiehen' kuvan voi mun puolesta laittaa kyllä näytille. Kiitokset taas kaikille kyydittäneille, btw. 8) Sämpyä mun piti kuskata, mutta ikävä kyllä ehti näemmä lähteä turhan aikaisin...
Tässäpä radalta kellotettuja, lentävän kierroksen aikoja ajojärjestyksessä:
EDIT: WRC-Hirvosen aika ja Unon numero lisätty.
Mirkku pelasi hienosti ja oon tuohon saamaani aikaankin oikein tyytyväinen. Kovempaa tuolla kelillä olisi päässyt, kuin mihin riitti uskallusta! 8)
Kyllä siellä iltapeleissäkin oli kiitettävästi porukkaa, hyvä jos kahdessa erässä savusaunaan kaikki sopi. Ja illanvietto jatkui sitten mökillä 'Grappa Fiat Finlandia'-nimisen epävirallisen tapahtuman merkeissä. Kukin arvailkoot, mitä siellä nautittiin. 'Alfafiat':lle kiitokset juomista!
Oman videokameran sisältö olikin tänä vuonna radanvarresta kuvattua matskua, iltamiin jäänyt porukka sen pääsi tuoreeltaan editoimattomana screeniltä jo näkemäänkin. Kuvia taasen ei paljoa ole, koska mun Cannot-pokkari simahti näemmä lopullisesti.
Toimitan kuvaajilta matskua kunhan saan ne. Muutamia kuvia niissä mukana myös illan näyttävästä tulinäytöksestä.
Ai niin, 'lippumiehen' kuvan voi mun puolesta laittaa kyllä näytille. Kiitokset taas kaikille kyydittäneille, btw. 8) Sämpyä mun piti kuskata, mutta ikävä kyllä ehti näemmä lähteä turhan aikaisin...
Tässäpä radalta kellotettuja, lentävän kierroksen aikoja ajojärjestyksessä:
Koodi: Valitse kaikki
Nro Auto Kuski Aika
10 Y10 Hepe 2:41,8
6 600 tbo Tfp.motors 2:45,6
8 Croma jeejee -HH- 2:45,0
4 Ritmo 130TC Alfafiat 2:57,7
2 Fiat 131 VVieri 2:40,6
16 Grale Melt DNF
1 Punto GT MKK 2:31,0
11 Alfa 75 Tiige DNF
12 Uno HeikkiJ 2:41,8
16 Grale Melt 2:27,6
3 Alfa 156 Kari H 3:05,7
14 Punto S Jouni K 2:44,8
17 Ypsilon TT 3:05,6
11 Alfa 75 Tiige 2:44,4
14 Punto S Jouni H 2:52,0
Viimeksi muokannut vvieri, 06.03.2010 08:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Jounilta ja Jounilta kuvatuksia. Huonoimmat ja parhaimmat jätetty pois.
http://kuvablogi.com/blog/14666/9/
Jouni Kiuru
040-5913864
http://kuvablogi.com/blog/14666/9/
Jouni Kiuru
040-5913864
aloitteleva Fiat-ropaaja vaikka tittelit, onneksi,
poistettiinkin
poistettiinkin
lumipalloralli
Rupes ihan Grappattamaan kun tulin himaan. Vähän alko päätä särkemään mutta , mitä Grappa ei tapa se tappaa. Enään ei päätä särje sen tähden, että Grappaa jäi vielä pään särkyynkin ei näköjään kaikki porukalle maistunut. Meldaullle kiitos kaljasta ja kyydistä, joka alko jo välillä vähän pelottamaan. Täytyy sanoa että helpotti , kun Kimmo sanoi :eiköhän se ole siinä vähäks aikaa. Nyt loppu Grappa täytyy vähän punaviiniä ottaa näyttää vaimokin paljon paremman näköiselta. Ritmo pelas hyvin, mutta ei kuski. Heikkij:lle kiitos hienosta tulisousta ja tietysti Antille ja muille hommaukoille.
ladan esiisä Fiat 124 special T
Videonpätkät:
Alfa 75 pöllyttää lunta.
Ja sitten seuraavalla kierroksella vielä vähän enemmän.
Croma pöristelee poikkaistulla putkella, Y10 ja Delta grale lähtee jahtiin, ja ehtiipä Unokin paikalle.
Turbo-Neckar kuulosti vihaiselta ja näytti nopealta...
...sitä kannattaa katsoa toistekin.
Vakio Y10 fire ei ollut hitain, vaan piti pitkään aika-ajojen ykköspallia.
50% ajamistani kierroksista incarina. Näkee siitäkin, että välillä on edetty tavallisesta poikkeavassa asennossa, vaikka nuo kiekat tulikin otettua rauhallisemmin (ja siksi varmasti nopeammin, kuin edelliset.)
Alfa 75 pöllyttää lunta.
Ja sitten seuraavalla kierroksella vielä vähän enemmän.
Croma pöristelee poikkaistulla putkella, Y10 ja Delta grale lähtee jahtiin, ja ehtiipä Unokin paikalle.
Turbo-Neckar kuulosti vihaiselta ja näytti nopealta...
...sitä kannattaa katsoa toistekin.
Vakio Y10 fire ei ollut hitain, vaan piti pitkään aika-ajojen ykköspallia.
50% ajamistani kierroksista incarina. Näkee siitäkin, että välillä on edetty tavallisesta poikkeavassa asennossa, vaikka nuo kiekat tulikin otettua rauhallisemmin (ja siksi varmasti nopeammin, kuin edelliset.)
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Kivaa oli! Rata oli tosiaan järjettömän nopeassa kunnossa päälle nousseen soran ansiosta. Penkat taas olivat varsin pehmeät (onneksi! ) ja vauriot taisi kaikilla ulosajaneilla rajoittua henkiselle puolelle.
Kiitokset vielä kaikille alfan kaivamisessa ja putsauksessa auttaneille! Ja tietysti Meltdownille hinauksesta. Laittelen kuvia näkösälle huomenissa.
Kiitokset vielä kaikille alfan kaivamisessa ja putsauksessa auttaneille! Ja tietysti Meltdownille hinauksesta. Laittelen kuvia näkösälle huomenissa.
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q2 & Alfa Romeo GTV TB Q2
Lumipalloralli 2010
Kiitokset järjestäjille!
Olipas taas kovat karkelot rantapirtin maisemissa, rata oli mielettömän hyvässä kunnossa ja pito lähes soratien luokkaa.
Yllätyn kuinka kiva oli kiertää rinkulaa täysin vakiolla yy-kympillä, n.70 km tulikin tahkottua radalla joten kierrokselle ei hintaa paljoa jäänyt radan pituuhan on 2 km 800m.
in-car videota kertyi n.100min. kuvattu Aurinkolasehin rakennetulla kameralla, lisään video linkkejä tähän alapuolelle sitä mukaa kun ne youtubeen valuu
Lancia Y10 VS Lancia Y10 Turbo+Luigin kiemurat
Lancia Y10 in-car
Lancia Y10 in-car + suistuminen
Olipas taas kovat karkelot rantapirtin maisemissa, rata oli mielettömän hyvässä kunnossa ja pito lähes soratien luokkaa.
Yllätyn kuinka kiva oli kiertää rinkulaa täysin vakiolla yy-kympillä, n.70 km tulikin tahkottua radalla joten kierrokselle ei hintaa paljoa jäänyt radan pituuhan on 2 km 800m.
in-car videota kertyi n.100min. kuvattu Aurinkolasehin rakennetulla kameralla, lisään video linkkejä tähän alapuolelle sitä mukaa kun ne youtubeen valuu
Lancia Y10 VS Lancia Y10 Turbo+Luigin kiemurat
Lancia Y10 in-car
Lancia Y10 in-car + suistuminen
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Joo kiitos järjestäjille munki puolesta
Hauskaa oli... tällä kertaa sain just seiskankin ajo-kuntoon...
viime kerralla olin almeralla, ku seiska hajos
tosin sitä ei enää tapahdu, kun käyttö-autokin vaihtu oikeaan merkkiin, ku vaihdoin almeran stiloon 8)
tavotteista tosin jäätiin, ku suunnitelmissa oli joko polttaa seiskan kans-pahvi tai ajaa se ojaan
mutta seiska pysykin tiellä ja tuli kiltisti ajamalla kotiin 8)
Nyt vaan alustaa levällee, jos saisin siitä vähän siedettävämmän ajaa, niin ens kerralla mennään kovempaa 8)
Hauskaa oli... tällä kertaa sain just seiskankin ajo-kuntoon...
viime kerralla olin almeralla, ku seiska hajos
tosin sitä ei enää tapahdu, kun käyttö-autokin vaihtu oikeaan merkkiin, ku vaihdoin almeran stiloon 8)
tavotteista tosin jäätiin, ku suunnitelmissa oli joko polttaa seiskan kans-pahvi tai ajaa se ojaan
mutta seiska pysykin tiellä ja tuli kiltisti ajamalla kotiin 8)
Nyt vaan alustaa levällee, jos saisin siitä vähän siedettävämmän ajaa, niin ens kerralla mennään kovempaa 8)