PikkuFerrari kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa voiko laittaa 4x100 jaolla olevat vanteet puntoon missä on 4x98 jako?
Ippe kirjoitti:PikkuFerrari kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa voiko laittaa 4x100 jaolla olevat vanteet puntoon missä on 4x98 jako?
Voit, mutta väärällä pulttijaolla olevia vanteita ei saa käyttää tieliikenteessä, vaikka käyttäisi ns. epäkeskopultteja. Kannattaa suosiolla etsiä 98 jaolla olevat vanteet.
dart -66 kirjoitti:Ippe kirjoitti:PikkuFerrari kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa voiko laittaa 4x100 jaolla olevat vanteet puntoon missä on 4x98 jako?
Voit, mutta väärällä pulttijaolla olevia vanteita ei saa käyttää tieliikenteessä, vaikka käyttäisi ns. epäkeskopultteja. Kannattaa suosiolla etsiä 98 jaolla olevat vanteet.
On tiettyjä 4x100-jakoisia vannemalleja, joilla on TüV-hyväksyntä käytettäväksi 4x98-jakoisissa autoissa epäkeskopultein. Itse olen konttorilta kysynyt kantaa itseyhdistellyistä epäkeskopultti/vanneyhdistelmistä ja kanta oli myönteinen, edellytyksenä oli totta kai oikeiden sovitteiden käyttö.
Olen kuullut, että entisestä AKE:sta olisi tullut epäkeskopulttien käyttöä koskeva kielto, mutta sitä ei ole saanut kirjallisena.... Todennäköisesti vastaajalla on mennyt epäkeskot ja soikeat reiät sekaisin
PikkuFerrari kirjoitti:Ei mua noi lakipykälät tai mitä katsastus mies sanoo nii kiinnosta.Eli voi laittaa 4x100 epäkeskopulteilla.
PikkuFerrari kirjoitti:Ei mua noi lakipykälät tai mitä katsastus mies sanoo nii kiinnosta.Eli voi laittaa 4x100 epäkeskopulteilla.
mikah kirjoitti:PikkuFerrari kirjoitti:Ei mua noi lakipykälät tai mitä katsastus mies sanoo nii kiinnosta.Eli voi laittaa 4x100 epäkeskopulteilla.
Juu, kyllä se on huomattu, ettei nykyajan pullamössö lökäpöksy sukupolvea kiinnosta yhtään mikään, ja mitään lakeja tai määräyksiä ei haluta noudattaa.....
tapi0 kirjoitti:mikah kirjoitti:PikkuFerrari kirjoitti:Ei mua noi lakipykälät tai mitä katsastus mies sanoo nii kiinnosta.Eli voi laittaa 4x100 epäkeskopulteilla.
Juu, kyllä se on huomattu, ettei nykyajan pullamössö lökäpöksy sukupolvea kiinnosta yhtään mikään, ja mitään lakeja tai määräyksiä ei haluta noudattaa.....
Noniinno...kaikkee saa tehdä ku ei jää kiinni.![]()
Mullakin on edessä vähän sama homma jollei OZ Ultraleggeraa saa 4x98-jaolla.
tapi0 kirjoitti:Noniinno...kaikkee saa tehdä ku ei jää kiinni.![]()
Mullakin on edessä vähän sama homma jollei OZ Ultraleggeraa saa 4x98-jaolla.
Paluu Tekniikka ja virittäminen
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot]