Fiat 1300 milletrecento kunnostus.(1964)

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Heinrichvon93
Viestit: 15
Liittynyt: 01.06.2016 00:58

Re: Fiat 1300 milletrecento kunnostus.(1964)

Viesti Kirjoittaja Heinrichvon93 »

Aikaa on taas kivasti kulunut ja yllätys yllätys juurikaan mitään en ole saanut aikaan :shock: . Joitain osia tullut haalittua, moottoritila maalattu, ja moottoritilan palkki hitsattu. Vielä kun sen moottorin sinne saisi paikalleen.. Jospa tulevana talvena saisi niputettua vihdoin kasaan :lol: . Ainiin, tänään ostettu toinenkin milletrecento, lähes kokonaan pellitetty, hieman osapuutteita mutta ajoon tulee kuitenkin (Jos saisi punaisen ensin valmiiksi :lol: )
Projektina: Fiat 1300 milletrecento (1964)
Projektina: Fiat 1300 milletrecento (196?)
Projektina: Alfa Romeo 156 V6 (1999)
Käyttis: Chevrolet evanda (2006)
Harrasteet: VW Kupla (1967)

Ex autoja n.35..
Rimmed762
Viestit: 90
Liittynyt: 16.04.2019 22:06

Re: Fiat 1300 milletrecento kunnostus.(1964)

Viesti Kirjoittaja Rimmed762 »

Jos vielä etsii osia niin italiaksi jarrut oli muistaakseni freni ja puolaksi hamulce.

FSO teki samalla pohjalla moottoria loppuun asti mutta esimerkiksi viimeisissä oli venttiilinnostajat hydrauliset. Vuosimalli ratkaisee. Suomessa suurin osa nokkahihnalla ja kärjettömällä sytytyksellä olevia vähän modernimpia.

Milletrecentoa tehtiin myös Zastavalla vähän pidempään. Nimellä Zastava Tristac löytyy lisää.
Oma lisenssi-projekti FSO Polonez 1.5SLE -88
Ja toinenkin FSO 125p pickup -85
Vastaa Viestiin