Onkos jotain säätömahdollisuutta,kun tuossa minun Fiat 600:sessa....on välillä vaikeuksia saada 1:s-Vaihdetta päälle....eli siis sitä ykköstä joutuu "voimalla runttaamaan päälle, jotta menee".....Ja en tarkoita, että ajon aikana pitää saada ykkönen kytkettyä päälle, vaan ihan paikallaan ollessaankin välillä tuottaa vaikeuksia saada päälle...
PS:Ykkönenhän ei ole 600:sessa synkronoitu vaihde.
Fiat 600 Ykkösvaihteesta
Fiat 600 Ykkösvaihteesta
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
Re: Fiat 600 Ykkösvaihteesta
Vaihdekeppi on kiinni kolmella pultilla, ne löysäämällä voi säätää liikerataa pituussuunnassa.
Re: Fiat 600 Ykkösvaihteesta
Ciao
Tarkista vielä se vaihdevivustossa oleva nivel korin ja vaihteiston välissä, se voi olla löystynyt pulteistaan tai värinäkumistaan.
Minulla pitäisi olla 1 uusi pyöreämallinen ja 1 pitkä lituskainen.
t. Kari
PS ne vivun juuressa olevat säätöruuvit ovat pelkääjän puoleisessa tunnelin seinässä.
Tarkista vielä se vaihdevivustossa oleva nivel korin ja vaihteiston välissä, se voi olla löystynyt pulteistaan tai värinäkumistaan.
Minulla pitäisi olla 1 uusi pyöreämallinen ja 1 pitkä lituskainen.
t. Kari
PS ne vivun juuressa olevat säätöruuvit ovat pelkääjän puoleisessa tunnelin seinässä.
Fiat /Autobianchi / Neckar 2-mäntäisten tietoutta jo vuodesta 1974
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
Re: Fiat 600 Ykkösvaihteesta
Synkronoimattoman ykkösen saa päälle helpoiten kun laittaa ensin synkronoidulle kakkoselle ja siitä kytkintä välillä nostamatta tai vapaa kohtaan pysähtymättä ykköselle.
Kun tuosta toimintatavasta tulee "normikäytäntö" ei tarvitse pää punaisena liikennevaloissa ähertää sitä 1:stä päälle.
Toki nuo yllämainitut vikapaikat kannattaa tarkistella ensiksi.
Kun tuosta toimintatavasta tulee "normikäytäntö" ei tarvitse pää punaisena liikennevaloissa ähertää sitä 1:stä päälle.
Toki nuo yllämainitut vikapaikat kannattaa tarkistella ensiksi.
passato 4x600,850,2x131,3P,X1/9 e presente 2x600, Y10,AR156