Fiat Punto Torino 2005

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Zaizai
Viestit: 7
Liittynyt: 07.09.2020 13:29

Re: Fiat Punto Torino 2005

Viesti Kirjoittaja Zaizai »

Uno_mas kirjoitti:Linkki ei ainakaan mulla toimi, mutta kampiakselin tiiviste vaihteiston puoli on oikea.
Linkki korjattu.
Uno_mas kirjoitti:Diagnosoitko jo jotenkin tarkemmin, että vika tosiaan on kytkinpaketissa?
En kai. Kytkimessä nyt on sitä pykälää, ja kerta tuo kytkinpaketti ei nyt aivan hirveän hintainen ole, niin sama kai se on tuo remppa tähän tehdä ja koittaa saada auto kuntoon.

Iso kiitos kaikille vinkkejä heittäneille (saa laitella mietteitä vieläkin), ilmottelen kyllä tuliko tuosta mitään. Kiitos.
Avatar
wellu
Viestit: 6164
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Fiat Punto Torino 2005

Viesti Kirjoittaja wellu »

Jos teet remontin, niin tilaa ja vaihda se haarukka myös.

Siinä vaiheessa kun laatikko on lattialla ja huomaa haarukan olevan pilalla, meinaa tulla itku ellei ole ehjää laittaa tilalle. Puhumattakaan jos silti kasailee kuluneella haarukalla ja viikon päästä alkaa kytkin oireilemaan, niin sitten kait se itku vasta pääseekin.

Ite uskoin vasta kolmannella kerralla. Kytkimet on halpoja, mutta kun 60tkm sisään vaihtaa kolmannen kerran, niin tulee sitä hintaa siitäkin...
Minkä huollan, sen korjaan...
Zaizai
Viestit: 7
Liittynyt: 07.09.2020 13:29

Re: Fiat Punto Torino 2005

Viesti Kirjoittaja Zaizai »

En nyt löydä tuota kytkinhaarukkaa mistään, google ehdottaa vain tuota kytkimen työsylinteriä ja jotain irrotushaarukoita. Kytkinhaarukka = työsylinteri?

Itselläni ei siis ole tiloja tai kompetenssia tätä tehdä itse, niin jonnekki pajalle kiikutan tämän kuitenkin. Osat siis kuitenkin ajattelin itse hommata.
Avatar
wellu
Viestit: 6164
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Fiat Punto Torino 2005

Viesti Kirjoittaja wellu »

Zaizai kirjoitti:En nyt löydä tuota kytkinhaarukkaa mistään, google ehdottaa vain tuota kytkimen työsylinteriä ja jotain irrotushaarukoita. Kytkinhaarukka = työsylinteri?

Itselläni ei siis ole tiloja tai kompetenssia tätä tehdä itse, niin jonnekki pajalle kiikutan tämän kuitenkin. Osat siis kuitenkin ajattelin itse hommata.
https://aeromotors.fi/kataloog/article/ ... c-products" onclick="window.open(this.href);return false;
Irroitinhaarukka.
Minkä huollan, sen korjaan...
Vastaa Viestiin