hors-sujet

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Mulla on autocomin testeri töissä. Ihan vinkkinä älkää hommatko. Tuhlaatte rahanne.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja wellu »

väisänen kirjoitti:Mulla on autocomin testeri töissä. Ihan vinkkinä älkää hommatko. Tuhlaatte rahanne.
Mulle koulussa opettaja markkinoi autocomia "yhteensopivimpana mahdollisena". Noh, eipä tuo mennyt Bravon 3-pinnisestä sisälle mitenkään. Kaivoin sitten oman läppärin ja MES:n ilmaisversion ja tein saman Bosch esitronicilla.

Ei enään opettaja hehkuttanut autocomia, jos olin paikalla. :mrgreen:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

väisänen kirjoitti:Mulla on autocomin testeri töissä. Ihan vinkkinä älkää hommatko. Tuhlaatte rahanne.
Osta bokkilainen kts iha vörkkivä vehje kunhan antaa välillä palautetta.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Wesulius kirjoitti:
väisänen kirjoitti:Mulla on autocomin testeri töissä. Ihan vinkkinä älkää hommatko. Tuhlaatte rahanne.
Osta bokkilainen kts iha vörkkivä vehje kunhan antaa välillä palautetta.
Olkoon koko testerihommat.
Pitäis olla toimitilatkin aivam eriluokkaa niin saisi kuntoonkin tulemattomista töistä laskutettua.
Nyt kun paja näyttää nyrkiltä niin se on saatana mitä on. Tilaa ainakin sata neliötä liian vähän tai tila on vaan paskan mallinen.
Ja tänään autokomi kyykkäsi ja jumitti läppärin :thumb:
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Oispa kaljaa.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

:lol: ja sieltä tulikin jo hyvä ainetarjous.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

väisänen kirjoitti::lol: ja sieltä tulikin jo hyvä ainetarjous.
Eikö kelpaa??
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Stefa kirjoitti: Trafi säätää jotain ajoneuvoverojen kanssa. Tänä vuonna tullut kasista vasta kolme verolappua. Kaksi ny noita olen jo maksanut, mutta nyt taidan soittaa Trafille. Jos huomioi, että tuo seisoo sen puolet vuodesta, niin noilla veroilla saisin ajaa varmaan seuraavat kolme vuotta :? Lumpparin aikaan kun tuo oli hetken liikenteessä niin tuli kaksi lappua peräkkäin. Nyt otin kuun alkupuolella tuon taas ajoon ja taas tuli verolappu. Tämä on ny vähän kun Tapiolan vakuutukset yhdessä vaiheessa..
Tulipa tuonne soiteltua ja tosiaan hämminkiä siinä oli. Tuo viimeisin 120 jotain euroa verolappu olisikin pitänyt olla noin 14 euroa :? Siitä olisi jo korjauslappu pitänyt tulla tai sitten tulee heti kohta eräpäivällä 20.6. Antoi kuitenkin puhelimessa maksutiedot ja nyt tuolla 14 eurolla saa sitten ajaa about vuoden taas. Mitenköhän nuo olisi mennyt jos olisi tuon vaan maksanut ja odotellut taas seuraavaa verolappua :roll: Ehkä näitä mitä vekslailee liikenteeseen ja takaisin kannattaa vähän edes seurailla.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja wellu »

Laskutuksessa taitaa olla hämminkiä jokapuolella. Täällä jo kolmas laskuttaja, joka "kadottanut" meidän osoitteen ja laskut lähteneet yli kolme vuotta vanhaan osoitteeseen.

Aiheuttanut hämminkiä...


Mutta pienet on ihmisen murheet... Vanhempi kekara oppinut joltain päiväkotikaverilta (tai todennäköisesti youtube-videoista) hokemaan ihan taukoamatta joka asiaan "oumaikaad!". Olen asiasta pariin otteeseen huomauttanut kohteliaasti, että puhutaan sitä suomea, mutta äsken paloi kiinni ihan totaalisesti. Totesin, että jos ei PERKELE ala se suomi sinne suuhun maistumaan, niin pestään saippualla ja mietitään jäähyllä. Jos on pakko jotain haihattelua hokea, niin sitten vaikka VOI RISTUS!


Kuulostaa pikkumaiselta, mutta minä olen tuolle allerginen. Amerikkalaiset perkeleet joka saatanan videolla, jossa tapahtuu yhtään mitään huutaa tuota "Oh My GOD!!!" -rienaamistaan ihan liikaa, olen sille allerginen. Vielä enemmän olen allerginen apinoimiselle ja massojen mukaiselle idiotismille.

En ole uskonnollinen yhtään mitenkään, mutta tuo on yksinkertaisesti jotain niin raivostuttavaa kuin voi.


Toivottavasti otti onkeensa.
Minkä huollan, sen korjaan...
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

On "tavat" muutenkin sellaisia, että kannattaa ajoissa hankkiutua eroon jos joku alkaa olemaan sääntö eikä poikkeus, vanhempana aika vaikeeta. Tiedän yhden tapauksen joka oppi puhumaan "hassusti sössöttämällä". Voi kun söpöä. On meinaan vaikeeta kun ikää alkaa olla jo 18 ja pitäisi töihinkin päästä.

Toinen näkökulma että nuorilla on ihan oikeekin oma kieli, josta ei kalkkis ymmärrä yhtään mitään. Se ei oo kyl OMG, jonka kaikki ymmärtää. Onko tylyä kun ei edes yritä sitä opetella?

Mitä hemmetin järkee muuten englannissa on lyhentää sellaisiakin sanoja, joissa on vain yksi vokaali, laittamalla vokaalin tilalle vinoviiva? Eihän siinä merkit vähene yhtään?

Kuten w/th
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja wellu »

Pointti minulla näissä puuttumisissa onkin usein se, ettei aina mentäs massan mukana vaan opittaisiin ajattelemaan niillä omilla aivoilla eikä massan mukana. Kyseenalaistamaan ensin aina kaikki ennenkuin toimitaan ja töhöillään.

Jos menee massan mukana, on sama kiivetä puuhun ja syödä banaania.


Tuo kekara on erittäin herkkä ulkoisille vaikutteille. Töitä on tehty ettei olisi ja parempaan menty, mutta välillä 2v nuorempi menee kovaa ohi kun teköö kuten parhaaksi näkee eikä kuten kaverit sanoo.
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Onkohan jollakulla päällemaalattavista röpömaaleista tai pinnoitteista tietoa. Kyselin vakkari maalintoimittajalta ja hän sanoi että ei oo enää hänellä.
Olisi abaut auton kokoisia metallisia kohteita ja ulos soveltuvaa saisi olla. Argh.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Kuinka paljon pitää olla röpöä? Hienoefekti pulveri on sellainen, mutta aika mieto. Ja silloin pitää saada sopimaan uuniin. Vai vedätkö jonkun olemassaolevan maalin päälle?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Uuni on poissuljettu. Aika rajukin röpötys saisi olla mutta varmaan pääasia ettei pohjien tarttis olla ihan vimosenpäälle. Uusilla maaleilla se sitten maalataan jos röpötuotetta ei saa sävyyn.
Tässä olisi käyttökohteita useampaankin systeemiin. Mutta kyl kai ne tästä selviää jos ensin pääsisi korjaamon nurkasta pois pyörimästä, olisi aikaa keskittyä edes minuutti johonkin muuhun kuin mutterin vääntämiseen ihan päiväsaikaankin... :oops: :lol:
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

On muuten aika peffasta kun koetat pyöräkotelossa kattella jotain pultinkantaa tai mitä vain etäisyyden ollessa aika lyhyt. Hitto näe mitään. Kauempaa ei myöskään näe mitään tai sitten peilillä tiiraat. Tarttis hommata kunnon endoskoopoi ja nakata kuva skriinille näkisi mitä pikku käsipari siellä piilossa oikein puuhaa.

Verestin vanhoja peräprutku ja vesijetin korjausmuistoja. Seadoon startin vaihto. Ai samperi ihanata. Noin 10 h meni :thumb: Takaisin sen iskee äkkiä kun jättää takimmaisen kannattimen pois. Hyötyläinen sanoi keskolla joskus ettei mitään sitten "unohdu" kun kasataan vaikka kuinka vituttaisi. Itsellä ko osa tippui lattiakaivoon poikkeuksetta ja asiakkaalla kun kova kiire jetti kasaan ja airistolle eli testattu on toimivaksi ratkaisuksi ilman takakannatintakin.

:lol: sekoitin skeedoon (moottorikelkan) ja seadoonkin jo :lol: Milloinhan sekoittuu johnssoni ja yamaha samaksi massaksi :mrgreen:
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Vastaa Viestiin