Ostin:
Re: Ostin:
Lisäksi ostin tarkastuspalvelua paikalliselta katsastuskonttorilta. Katsastusmies totesi Lybran jarrujen pitävän, päästöjä tulevan putkesta vähemmän, kuin omistajaltaan, ja alustankin olevan omistajaa paremmassa kunnossa, mutta toisen takatukivarren kumipusla pitäisi vaihtaa. Mikäs siinä, mullahan onkin kokonainen tukivarsi varastossa, joten ei pitäisi olla hirveän paha homma. 295tkm ja 19v oli tuon puslan ikä.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Ostin:
Ostin 130 Fiatin moottorin ilman kampiakselia. Kesken jäänyt kiihdytysauton moottori. Mukaan tuli tälläiset hienot Suomessa tehdyt billet nokat. Sekä Tipi Tuorin porttaamat sylinterikannet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Ostin:
^On kyllä ollut mielenkiintoinen idea. Miksi mennä sitä, missä aita on matalin?
Omat ostokset saatu kotia, eli tämä:
https://www.ebay.com/itm/CV-Joint-Pulle ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Luulin kiinalaiseksi, mutta olikin puolalainen, ja varsin laadukkaan oloinen.
Ja sitten pari tuhatta kappaletta kuusentaimia pihalle sulamaan.
Omat ostokset saatu kotia, eli tämä:
https://www.ebay.com/itm/CV-Joint-Pulle ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Luulin kiinalaiseksi, mutta olikin puolalainen, ja varsin laadukkaan oloinen.
Ja sitten pari tuhatta kappaletta kuusentaimia pihalle sulamaan.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Ostin:
Hienoa olisi kuulla lisääkin tuosta kesken jääneestä projektista... Mihin koppaan ja millaisella voimansiirrolla oli suunniteltu. Lieneekö jo jostain 90-luvun alusta jäänyt kesken vai koska?rctero kirjoitti:Ostin 130 Fiatin moottorin ilman kampiakselia. Kesken jäänyt kiihdytysauton moottori. Mukaan tuli tälläiset hienot Suomessa tehdyt billet nokat. Sekä Tipi Tuorin porttaamat sylinterikannet.
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
Re: Ostin:
^^ saako tuolla jopa Mazdasta vetonivelen irti akselista ilman rälläkkää...
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Ostin:
Tuo moottori oli ollut tarkoitus laittaa Ladan keulalle. Ysärin puolessavälissä tehty tuota. Laatikoksi oli tulossa manuaali ja siihenkin löytyy vauhtipyörälle aihio jossa kiinnitys tehty kestävämmälle kytkimelle. Niin ja virtasen nokkahiomo on sitte hionut nuo nokat po metallin sorvaamista aihioista. Kuulemma haastavin homma on ollut öljykanavan poraaminen koko akselin läpi. Onhan siinä ollu terällä pituutta.Vode131 kirjoitti:Hienoa olisi kuulla lisääkin tuosta kesken jääneestä projektista... Mihin koppaan ja millaisella voimansiirrolla oli suunniteltu. Lieneekö jo jostain 90-luvun alusta jäänyt kesken vai koska?rctero kirjoitti:Ostin 130 Fiatin moottorin ilman kampiakselia. Kesken jäänyt kiihdytysauton moottori. Mukaan tuli tälläiset hienot Suomessa tehdyt billet nokat. Sekä Tipi Tuorin porttaamat sylinterikannet.
Re: Ostin:
Foorumilla myynnissä olleen 126:n.
Fiat barchetta -98
Fiat grande punto multijet -08
Fiat 126 -75
Fiat grande punto multijet -08
Fiat 126 -75
Re: Ostin:
2005 vuosimallin 156 busson farmarikorisena ja minimimäärällä ruostetta...
124 Spider 2018
500 1.4 16v 2011
Lancia Y10 Fire LX 1989
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Ex -500X 2,0 4x4 -17
Ex -Musa 1.3 -08
Ex -Tipo STW 1.4 -18
Ex -Panda 4x4 -15
Ex -500 1.4 -10
Ex -Stilo 1.6 MW -07
Ex -Tipo 1.4 -92
Ex -127 -77 (MR)
Ex -850 Spider -70 (MR)
500 1.4 16v 2011
Lancia Y10 Fire LX 1989
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Ex -500X 2,0 4x4 -17
Ex -Musa 1.3 -08
Ex -Tipo STW 1.4 -18
Ex -Panda 4x4 -15
Ex -500 1.4 -10
Ex -Stilo 1.6 MW -07
Ex -Tipo 1.4 -92
Ex -127 -77 (MR)
Ex -850 Spider -70 (MR)
Re: Ostin:
Vihreä OHI-761?Huikko kirjoitti:2005 vuosimallin 156 busson farmarikorisena ja minimimäärällä ruostetta...
Toivottavasti ei, sillä se on uinut merivedessä, arvattavin seurauksin.
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=3 ... tart=14152" onclick="window.open(this.href);return false;
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Ostin:
Kylläpä Ja kiitos, olen kaljan velkaa! Myyjä oli nimittäin tuomassa sitä tontille huomenna. Ehdin vielä soittaa sille, että ei tarttekaan tulla...
124 Spider 2018
500 1.4 16v 2011
Lancia Y10 Fire LX 1989
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Ex -500X 2,0 4x4 -17
Ex -Musa 1.3 -08
Ex -Tipo STW 1.4 -18
Ex -Panda 4x4 -15
Ex -500 1.4 -10
Ex -Stilo 1.6 MW -07
Ex -Tipo 1.4 -92
Ex -127 -77 (MR)
Ex -850 Spider -70 (MR)
500 1.4 16v 2011
Lancia Y10 Fire LX 1989
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Ex -500X 2,0 4x4 -17
Ex -Musa 1.3 -08
Ex -Tipo STW 1.4 -18
Ex -Panda 4x4 -15
Ex -500 1.4 -10
Ex -Stilo 1.6 MW -07
Ex -Tipo 1.4 -92
Ex -127 -77 (MR)
Ex -850 Spider -70 (MR)
Re: Ostin:
Kai myyjä oli edes harmissaan?Huikko kirjoitti:Kylläpä Ja kiitos, olen kaljan velkaa! Myyjä oli nimittäin tuomassa sitä tontille huomenna. Ehdin vielä soittaa sille, että ei tarttekaan tulla...
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: Ostin:
Eipä mitään, harmillinen tapaus tuo kiertopalkinto kyllä. Näteillä varusteillahan se olisi, mutta uutta koria vailla. AlfaBBS:ltä sen yksi jäsen ehti omistaa muutaman kuukauden, ja ei ollut pohjan kunnossa ollut kehumista silloinkaan. Muutakin vesirajaan liittyvää ongelmaa kait ollut riittämiin.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Ostin:
Minä kävin katsomassa autoa silloin, kun se oli myynnissä Rinta-joupilla n.60tkm ajettuna. Helmoja oli jo silloin paikattu ja yleisilme ei todellakaan vastannut ajomäärää.
Kannattaa Huikko tiirailla Alfabbs:ää jos oot merkin edustajaa hankkimassa. Aika hyvin löytyy tietoja suomea kiertävistä yksilöistä ym.
Kannattaa Huikko tiirailla Alfabbs:ää jos oot merkin edustajaa hankkimassa. Aika hyvin löytyy tietoja suomea kiertävistä yksilöistä ym.
Fiat Ritmo Abarth 130TC -87
Re: Ostin:
JTS on toimiessaan ihan käypäinen laite, mutta helpommalla pääsee TS:n kanssa.
Toki tessut on sitä vanhempaa kategoriaa ja sellaisen ruosteettoman/hyväkuntoisen löytäminen (kaikista tuon ikäisistä) on ihan tuuripeliä.
Kutosella jos hommaa, niin kovin paljoa ei ole eroa kunnossa olevan JTS:n ja 2.5 v6 välillä, mutta äänet on kyllä varsin makeat kutvosessa.
3.2 on sitten ihan eri planeetalta kun vertaa 2.5.een, ja ehjän JTS:n löytäminen on myös todella harvinaista.
Toki tessut on sitä vanhempaa kategoriaa ja sellaisen ruosteettoman/hyväkuntoisen löytäminen (kaikista tuon ikäisistä) on ihan tuuripeliä.
Kutosella jos hommaa, niin kovin paljoa ei ole eroa kunnossa olevan JTS:n ja 2.5 v6 välillä, mutta äänet on kyllä varsin makeat kutvosessa.
3.2 on sitten ihan eri planeetalta kun vertaa 2.5.een, ja ehjän JTS:n löytäminen on myös todella harvinaista.