Re: Ostin:
Lähetetty: 16.06.2020 19:58
Taisin huutaa Esabin pulssimigin, oppilaitospoisto Kiertonetissä. Tällä viikolla niitä on vielä pari kappaletta huutokaupassa, mutta ilmoituksissa on tosi suppeat tiedot koneista.
Gruppo Fiat Finlandia r.y. - Alkuperäinen Fiat-merkkikerho jo vuodesta 1980.
http://www.fiatforum.fi/
Noita LAR500 PULS AID koneita? Esabilla on näköjään manuaalitkin vielä jaossa jos tää "magma" malli on sama? Laita vähän juttua kun saat tesmailtua. Itellä työn alla nyt lomalla testata viimein tuota Kempin PS5000 C120P pulssilisälaitteella. Tuo LAR 500 Magma näkyy soveltuvan myös puikolle ja talttaukseen.Ippe kirjoitti:Taisin huutaa Esabin pulssimigin, oppilaitospoisto Kiertonetissä. Tällä viikolla niitä on vielä pari kappaletta huutokaupassa, mutta ilmoituksissa on tosi suppeat tiedot koneista.
arpati kirjoitti:Noita LAR500 PULS AID koneita? Esabilla on näköjään manuaalitkin vielä jaossa jos tää "magma" malli on sama? Laita vähän juttua kun saat tesmailtua. Itellä työn alla nyt lomalla testata viimein tuota Kempin PS5000 C120P pulssilisälaitteella. Tuo LAR 500 Magma näkyy soveltuvan myös puikolle ja talttaukseen.Ippe kirjoitti:Taisin huutaa Esabin pulssimigin, oppilaitospoisto Kiertonetissä. Tällä viikolla niitä on vielä pari kappaletta huutokaupassa, mutta ilmoituksissa on tosi suppeat tiedot koneista.
OK - No jos siinä on puikkohitsaus kuitenkin niin kyllä se talttaus pitäis onnistua silläkin. Parhaiten se talttaus kuulemma toimii muuttajan kanssa ts pyörivä kone. No puikkoakin se kuulemma polttaa hienosti. Pitää ajan kanssa seurailla jos löytyis joku 500 A malli jota pyörittelis traktorilla tai paikallismoottorilla...Ippe kirjoitti:arpati kirjoitti:Noita LAR500 PULS AID koneita? Esabilla on näköjään manuaalitkin vielä jaossa jos tää "magma" malli on sama? Laita vähän juttua kun saat tesmailtua. Itellä työn alla nyt lomalla testata viimein tuota Kempin PS5000 C120P pulssilisälaitteella. Tuo LAR 500 Magma näkyy soveltuvan myös puikolle ja talttaukseen.Ippe kirjoitti:Taisin huutaa Esabin pulssimigin, oppilaitospoisto Kiertonetissä. Tällä viikolla niitä on vielä pari kappaletta huutokaupassa, mutta ilmoituksissa on tosi suppeat tiedot koneista.
En ole vielä nähnyt konetta, mutta käsittääkseni se on ilman Magma-merkintää, eli silloin siinä ei olisi hiilitalttaustoimintoa.
Toivotaan että se ylipäätään lähtee käyntiin ja sykkii kuten kuuluu
Kaksi vuotta? Eikö Flavia ole museorekisterissä ja neljän vuoden leima?Luigi kirjoitti:Kaksi vuotta ajoaikaa Flaviaan. Toinen jarruvalo oli pimennyt, mutta ei siitä kehotusta laitettu, ja turhaan olisikaan, kun korjataan se joka tapauksessa. Saattoi olla vielä alkuperäinen polttimo sillä puolella.
Ei ole, kun minä haluan ajaa sillä enemmän, kuin 30 päivää vuodessa. Ehkä sitten joskus, jos saa tuo Flaminian liikenteeseen...Kake kirjoitti:Kaksi vuotta? Eikö Flavia ole museorekisterissä ja neljän vuoden leima?
Museoautolla saa ajaa vuoden ympäri, kun siihen ostaa normaalin tavallisen liikennevakuutuksen. Tämä on fakta, jota olen toteuttanut usealla museoautolla. 30pv rajoitus syntyy museoajoneuvon VAPAAEHTOISESTA liikennevakuutuksesta, jota ei ole kenekään pakko ostaa.Luigi kirjoitti:Ei ole, kun minä haluan ajaa sillä enemmän, kuin 30 päivää vuodessa. Ehkä sitten joskus, jos saa tuo Flaminian liikenteeseen...Kake kirjoitti:Kaksi vuotta? Eikö Flavia ole museorekisterissä ja neljän vuoden leima?