väisänen kirjoitti:
Taemman muokatun kannakkeen kohdilta laatikon ja apurungon "välys" noin kolme milliä. Onhan se alunperinkin tarkalla sovitteella että ei siinä mutta vaarana on että kolistelee.
Korvaa moottorin kumit alumiinilla niin ei kone heilu voi käyttää pienempääkin välystä.
Kokemusta on.
väisänen kirjoitti:
Taemman muokatun kannakkeen kohdilta laatikon ja apurungon "välys" noin kolme milliä. Onhan se alunperinkin tarkalla sovitteella että ei siinä mutta vaarana on että kolistelee.
Korvaa moottorin kumit alumiinilla niin ei kone heilu voi käyttää pienempääkin välystä.
Kokemusta on.
Mutta eikös se ole sama tuossa vaiheessa työntää paineilmataltta perseeseen ja nauttia suristimesta? Säästyy bensaakin.
Meinaan eikös tommonen viritelmä aiheuta aika jyrinät.
väisänen kirjoitti:
Taemman muokatun kannakkeen kohdilta laatikon ja apurungon "välys" noin kolme milliä. Onhan se alunperinkin tarkalla sovitteella että ei siinä mutta vaarana on että kolistelee.
Korvaa moottorin kumit alumiinilla niin ei kone heilu voi käyttää pienempääkin välystä.
Kokemusta on.
Mutta eikös se ole sama tuossa vaiheessa työntää paineilmataltta perseeseen ja nauttia suristimesta? Säästyy bensaakin.
Meinaan eikös tommonen viritelmä aiheuta aika jyrinät.
Eipa se nyt niin hirveesti tärise , tarisee toki , mutta niin se unski muutenkin , ja kierroksia kun koneessa niin ei oleskaan niin paha
Tiisselikoneet on kovia tärisyttämään.
Laitettiin joskus ajettavaan leikkuriin tieseli. Hirveä ramisijä. Niissähän kone on suoraan peltirungossa kiinni.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
väisänen kirjoitti:Tiisselikoneet on kovia tärisyttämään.
Laitettiin joskus ajettavaan leikkuriin tieseli. Hirveä ramisijä. Niissähän kone on suoraan peltirungossa kiinni.
Joo varsinkin 1 mukinen , tai 2 mukinen 3 hiukan tasasemmin käy 4 sit jo asiallisesti.
Vanhemman dohon imuventtiili painaa noin 53 grammaa.
Uudemman 46 grammaa.
Italian suunnittelija on ajatellut ettei uudempi kevyempi venttiili tarvitse kuin yhden jousen.
Katson nyt että tuleeko pitävä jos sekoittaa venttiileitä ilman koneistuksia. Vai yritänkö löytää yhden puuttuvan vanhan venttiilin.
Sitten epätietoisille tiedoksi. Venttiilien hiontahan ei ole oikea tapa alkaa korjaamaan koneistusvirheitä. viimeistelyn sillä voi tehdä mutta ei mielellään sitäkään. Siinä jos hiomalla laittaa venttiilit pitäviksi niin riski on että palavat varsinkin reippaammin ahdetussa rikki ja sitähän me ei haluta.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Fiatin koneella ajaminen on aina riski , ei tosin niin iso kuin vaggilaisella , ahdettu fiatin kone on jo todella iso riski, mut riskillä mennään pitäähän elämässä olla jännitystä.
Ei jaksa tasohiottaa kantta. Putsasin muoviharjalla kansijämät ja hapettumat pois tasopinnoilta. Pikkuisen viivaimella toljottelin onko käppyrä mutta aikas oikoiselta vaikutti tasopinta. Eikun lohkon päälle leppäämään.
Huomenna se geeliliima ostaa ohjurinkumeille.
Jotkuhan on kierteyttäny ohjurinpään et kumi pysyy paremmin paikoillaan. Minä en semmosia ala tosin tehdä.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.