Budjetti Turbo bravo

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

sampsulisami kirjoitti:Menee pohjaan asti jos naisista oli kyse :lol:

Koittaa mikillä tuossa iltapäivällä kun auto saapuu
Ja lattaa sopivan mittaisen putken siihen pultin ympärille suojamaan vannetta.
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Jepulis. Eiköhän näillä eväillä onnistu.
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Ilta menikin bravoon.

Bravoon nyt siis vaihdettu.
-koiranluut
-jouset eteen ja taakse
-vasen taka jarrupalat kun oli jumissa
-tukivarret
-raidetangon ulkopäät
-letkuja moottoriin
-moottoriöljy +suodatin +ilman suodatin
-raitisilma suodatin

Perjantaina katsastus. Pakoputkesta voi tulla sanomista jollen ehdi uutta laippaa hitsaata..

Vielä olis toi c635 laatikon naittaminen, hertsin kaiuttimet taakse jotka jäi puntosta.. ym turbo ja pakoputki.
Iisakin kirkoksi muuttui
Bravo t-jet
VTO
Viestit: 1431
Liittynyt: 06.07.2004 10:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja VTO »

Vielä olis toi c635 laatikon naittaminen, hertsin kaiuttimet taakse jotka jäi puntosta.. ym turbo ja pakoputki.
Iisakin kirkoksi muuttui[/quote]

"Budjetti" alkaa kuulostaa myös epäuskottavalta. Tai sitten USA-malliselta. Venyy ja venyy, kunnes kongressi myöntää lisää.
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Nuo huolto osat oli jotain vajaa 200€. Laatikko 250€.
Pakoputki osat taitaa löytyä mutta turbon pakopesä uupuu. Ja kytkin hilut..
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Varmaan kierrelukitteella tuikattu kiinni tuo Bemarin lukkopultti. Ei se auennut etes hitsaamalla :lol:

Bravoon tuli pakoputkea hitsattua tiiviiksi ja samalla Katin jälkeisen laipan sisähalkaisijaa suurennettua 43mm --> 48mm. Aivan järkyttävän paksu hitsi sauma laipan sisällä oli tehtaan jäljiltä. Jos tähän 2,5 tuumasen hormin tuikkaa niin uudet laipat tuohon kattiin.
Bravo t-jet
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Ööö tota noin.
Pitäiskös bravon takasatulan mäntää pystyä kiertämään?
Ilmeisesti 100% kyllä muttakun kumpikin puoli ei ota liikkuakseen edes ruuvipenkissä pihdeillä...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
Nipa
GFF
Viestit: 3364
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja Nipa »

Kiertämällä palautuu.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Kiitos.
Korjaan sen verran että pitäisi palautua. Miten voi olla noin morot. Fiat :lol:
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Kokeilee liikuttaa käsijarrun vipua jos se sitten muljahtas pois. vasemalla puolella vasenkätinen kierre ja oikealla oikean kätinen jos oikein muistan.. Kiertämällä tuo ainakin sisään meni kun palat vaihtoi 260tkm ajettuun.
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Pystyis tuota enemmänkin avartaa kun hitsais sauman ulkopuolelle.

Kuva

Jostakin haalia isompaa putkea. Bilian roskiksesta? :lol:
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Kone käynnissä tulee puiden lehtiä pakoputkesta ja tammenterhoja imusarjan päällä. Normi päivä.

Lehtien ja siementen kylvämisen jälkeen oli vuorossa ajovalo johtojen uusiminen. Polttimolle tulivajaa 12v. Nyt on kirkasta taas.
Orava karkotin tarvii asentaa ja mokoma menny paskantaa pakoputken lähelle. Käry oli aika... :mrgreen:
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Ohhoh. Jo toisen kerran meni ekalla läpi. 262tkm :D

Kuva
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Lämmintä tuli enään vain tuulilasille joten jotain täytyi tehdä.

Kuskin puolella kaasupolken kohdalta kun katso ylös päin niin löytyi Akseli poikki tuosta säätömoottorista.
Aivan järkyttävän pahassa paikkaa oli. Yksi kiinnike Levi's irrotuksessa..

M2,5 ruuveilla korjaantui. Pelaa kuin uusi. Asennus asento oli hyvin epämukava :mrgreen:
Kuva

Kuva
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Nii juu.. tuo vaihdelaatikko oli pakattu kananmunan muotoiseksi. Mielenkiintoinen kannettava :lol:

Lähete lappu ym oli rytätty palloksi ja survottu paketin sisälle.
Täytteenä oli teippirullia, folio palloja, yksi käyttämätön laastari, paperi silppua, muovipusseja, talouspaperia ja käytettyjä nippu siteitä..

Kuva

Kuva

Käsin pyöritettäessä tuntuu olevan kunnossa.
Avata ja putsata magneetit sekä Stefat vaihtaa.

262tkm mittarissa. Paljonhan nuo kaksoismassa vauhtipyörät kestää? Ei tuo ainakaan omasta mielestä mitenkään oireile.
Ostos listaan ainakin kytkinpaketti..
Bravo t-jet
Vastaa Viestiin