Budjetti Turbo bravo

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Puolasta tuleekin c635 laatikko.

Tjetin kaksoismassa vauhtipyörä painaa 10kg? Kova olis 6,5kg? Hmm :mrgreen:
Bravo t-jet
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Pyörivät isot massat ei vaikuta kulutukseen pisaraakaan tasakaasulla ja auton painoa ajatellen kilo sinne tai tänne ei myöskään vaikuta polttoainetalouteen. Toki isolla massalla ajettaessa rengaspainetta kandee lisätä tai muuten menee enempi upparogasoliinova.

Hyvä jos löytyi lodju.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Mjoo lodju löyty.

Nyt on Continentalit kitkat eco vanteilla. 50km perusteella kulutus mittari hajos. Pääsi hänen mukaan 4,9 kulutuksella 80alueella.
Toisaalta nuo maasturi Look kumit olleet kovin eco. :lol:
Kuva
Bravo t-jet
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Mitenkäkö ne iso kuumitukset ollu ekot?

Kuulin simmottis juttua et softaajat laittaa auton kumeihin lisää ilmaa...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Royal passenger. Laatu tuote Japanista :lol:
Vesikelillä aivan hirveä ja vierintävastus jotain asteikon ulkopuolella.
Bravo t-jet
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Helevetin isolla pyörällä se kulutuksen laskeminen pittää tehä gepsin ajokilsojen mukaan. Muuten se näyttää juopolta.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
tare
Viestit: 478
Liittynyt: 25.06.2004 14:40

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja tare »

sampsulisami kirjoitti:Puolasta tuleekin c635 laatikko.

Tjetin kaksoismassa vauhtipyörä painaa 10kg? Kova olis 6,5kg? Hmm :mrgreen:
Onko tuo sama laatikko, jota on esim. Alfa Giulietan TCT-versiossa? Jos on, niin sitten siihen sopisi tietenkin parhaiten se alkuperäinen Magneti Marellin Selespeed systeemi rattiviiksillä ;)
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
GFF
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

väisänen kirjoitti:Helevetin isolla pyörällä se kulutuksen laskeminen pittää tehä gepsin ajokilsojen mukaan. Muuten se näyttää juopolta.
kaiken se on vienyt minkä ehtii tankkaa :D

Lähetetty minun moto e5 plus laitteesta Tapatalkilla
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

tare kirjoitti:
sampsulisami kirjoitti:Puolasta tuleekin c635 laatikko.

Tjetin kaksoismassa vauhtipyörä painaa 10kg? Kova olis 6,5kg? Hmm :mrgreen:
Onko tuo sama laatikko, jota on esim. Alfa Giulietan TCT-versiossa? Jos on, niin sitten siihen sopisi tietenkin parhaiten se alkuperäinen Magneti Marellin Selespeed systeemi rattiviiksillä ;)
Sama laatikko mutta täysin manuaali versio yhdellä kytkimellä.

Tct on kaksois kytkin selespeed?

Lähetetty minun moto e5 plus laitteesta Tapatalkilla
Bravo t-jet
tare
Viestit: 478
Liittynyt: 25.06.2004 14:40

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja tare »

TCT:n ohjainlaite taitaa olla Joku Marellin CFC-versio. Minun Bravossa se on CFC-300.
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
GFF
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Niijuu, tommosseet "prikat" tuli eteen jotta sopii pyörimään nuo aluvanteet. Ex stilossa aikasemmin olleet takana. Silloin oli peltivanteet .. pölykupeilla nii ei huomannut ko osaa :mrgreen:

Kuva

Kuva
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Tuo 60tkm ajettu C635 laatikko maksoi noin 240€ posteineen kun samalla lavalla tulee kaverin autoon jotaa hilavitkutinta.

Nuo alut kumeineen noin 40€+kahvipaketti :lol:
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Vinkkinä muillekin. Bosch me7 poksille Nefmoto+vag-com kaapeli.
Tuolla saa kaikkea kivaa aikaiseksi.
-launch controll
-ecu ohjelmointia
-ainakin 4 eri karttaa jotka valitaan Sport nappulasta ja lämpömittari kertoo muutaman sekunnin mikä ohjelma.0/0=ohjelma 1. 1/4 ohjelma 2 jne.. Karvalakki malliin toinen kartta City nappulan taakse.
-e85 polttoaineelle ohjelmointi.
Ym
Bravo t-jet
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Bravojen hintoja kattelin muuten vaan. tämmöinen sama sport 3680€ ja seuraava 5900€. Ovat kyllä hinnoissaan.
Diesel olis 1600€ :lol:
Bravo t-jet
pokemonjedi
Viestit: 48
Liittynyt: 31.10.2018 20:31

Re: Budjetti Turbo bravo

Viesti Kirjoittaja pokemonjedi »

sampsulisami kirjoitti:Vinkkinä muillekin. Bosch me7 poksille Nefmoto+vag-com kaapeli.
Tuolla saa kaikkea kivaa aikaiseksi.
-launch controll
-ecu ohjelmointia
-ainakin 4 eri karttaa jotka valitaan Sport nappulasta ja lämpömittari kertoo muutaman sekunnin mikä ohjelma.0/0=ohjelma 1. 1/4 ohjelma 2 jne.. Karvalakki malliin toinen kartta City nappulan taakse.
-e85 polttoaineelle ohjelmointi.
Ym
launch controll kiinnostais mut taitaa olla vain bensa vehkeiden juttuja :lol:
Vastaa Viestiin