Patonkia imusarjaan topikki

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
juha66
GFF
Viestit: 1851
Liittynyt: 20.08.2004 13:58
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja juha66 »

Niin, ja Hikoki akkuporakone yhä oottaa tulemista, viety korjaukseeen 27.11.2021. Ilmoitettu, että uusi kone tulee tilalle. :(
-Juha-

-16Valve vuodesta 2000-
Tipo 1,6 E-torQ HB -18 1/23-
Ex.Grande Punto 1,4-16V 3D -07 2014-23
Ex.Punto 80 ELX 5D -00 (2000-2014 256 tkm)
Ex.Punto 75 5D -94 1998-00
Ex.Uno 60i.e. 3D -92 1996-98
Ex.Regata 85 CLS -88 1994-96
Ex.Uno 55 5D -85 1990-94
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1743
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Ai että nää Stilo remontit menee vahvasti.

Piti vaihtaa tuo vaihteiston alatukikumi. Helppo homma kaks pulttia auki ja uus osa sisään. Paskanvitut kun tuo korin puolen pultti poikki ja nysää jäi sen verran ettei saa vanhaa kumiakaan pois. Siinähän seisoo pihassa nyt sitten :evil:
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
Nipa
GFF
Viestit: 3364
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Nipa »

Eipä mennyt Alfa 159 vuosisyynäyksestä läpi. Takahelma ja etuapurunko ruosteessa. Tiedä mitä tuon kanssa tehdä. 2.4 JTDm 225000 km. 2008.
Olisiko kellään kiinnostusta? Itsellä ei ole edes dieselin tarvetta.

YV:llä lisätietoa.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja wellu »

Joo voi vittu että voisi tämän nykyajan ylisuojelevaisen ja "anna tänne tietosi" -internetpohjaisen yhteiskunnan heittää hevon vittuun ja palata sinne shakkilauta ja 10 tikkua laudalla aikakaudelle....


...Pleikkari 4, kohta lähtee ainakin tonne 200m päähän lampeen parvekkeelta... Olisi yksi peli (vittu kiinnosta pätkääkään muttakun muttakun isi isi isi isi isi!!!!!) jota tuo kakara haluaisi pelata. Ok, ei siinä mitään, ei haittaa minua enkä näe ko. pelissä mitään väärää jne yms blaa.

MUTTA, pelihän on serveripohjainen, eli netin yli. Tiivistelmä:
- Minun oma tili tuossa laitteessa on ns. pääkäyttäjä jolla on hallintaoikeudet koko vekottimeen.
- Kakaralla on oma alatilinsä.
- Voin asettaa kakaran tilille rajoituksia (pegi -rajoitukset, elokuvarajoitukset, verkkorajoitukset...), tai vastavuoroisesti sallia niitä (ihan mielivaltaisesti).
- MUTTA vaikka sallisin pegi18+ (raakaa väkivaltaa ja seksiä), niin psn (PlayStationNetwork) ei salli alle 18 vuotiaan käyttää mitään verkkopohjaisia järjestelmiä
- Eli ainoa vaihtoehto on joko tehdä kakaralle 18 vuotiaan tili, jolloin hänellä on ihan kaikki ovet levällään, tai todeta ettei pelaa vittu mitään.
- 18 vuotiaan tiliä ei voi rajoittaa mitenkään, ei salasanoilla, ei ikärajoituksilla. Edes järjestelmän pääkäyttäjä...
- Pääkäyttäjä voi siis rajoittaa ainoastaan alaikäisen käyttäjää, jolla ei voi pelata käytännössä juuri mitään...

Vittu minä vihaan tätänykyvitunmaailmaa!

ja pakollinen: HÄSTÄK VITUTTAA! :evil:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1743
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Midi^ kirjoitti: 27.07.2022 11:16 Ai että nää Stilo remontit menee vahvasti.

Piti vaihtaa tuo vaihteiston alatukikumi. Helppo homma kaks pulttia auki ja uus osa sisään. Paskanvitut kun tuo korin puolen pultti poikki ja nysää jäi sen verran ettei saa vanhaa kumiakaan pois. Siinähän seisoo pihassa nyt sitten :evil:
Hahhah, 15 tunnin taistelun jälkeen pääsin julistamaan voiton. Vanha tuki kahdessa ja pultti kolmessa osassa irti. Sitten etrasta hakemaan uutta pulttia 8-)
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

höh. Kyllä jossain kohtaa pitää saada myös vaihteistosta korvake murtumaan irti, niin päivä on täydellinen.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja wellu »

Handsfree hajos...

...eikä Plantronics myy enään kuin Legendiä (kallis eikä sovi mun korvaan).

Paska maailma.
Minkä huollan, sen korjaan...
kitkar745
Viestit: 352
Liittynyt: 20.11.2021 17:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja kitkar745 »

Ostin vihdosta viimein mastonin värikoodi paukkupulloja 2kpl kun löyty liike joka niitä vielä myy. Erikoismerkillä paras vastaava sävy. Ja se on aivan liian vaaleeta.

Colornet saa 1 pll 30e ja nämä mastonit poistomyynnis 4.5e pullo.
Fiat stilo multiwagon 1.9 jtd actual120
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja wellu »

wellu kirjoitti: 02.08.2022 07:01 Handsfree hajos...

...eikä Plantronics myy enään kuin Legendiä (kallis eikä sovi mun korvaan).

Paska maailma.
Ostin ton legendin. Seuraa avautuminen:
Älytoiminto, älytoiminto, anturiälytoiminto, ÄLYTOIMINTO!
- En vittu halua kuin kolme nappia (volume, vastaa/soita ja virta)
AUTOMAATTINEN PUHEENOHJAUS
- En vittu halua sönköttää finglishiä, PUHUMATTAKAAN ETTÄ TÄMÄ NAPPAA RANDOM SANOJA SUOMESTA IHAN MIKSKÄ SATTUU!
Käyttöohjeet valmistajan sivuilla!
- 404 terv. valmistajan sivut
Jos haluat muuttaa asetuksia, voit tehdä sen näppärästi lataamalla ohjelmiston pc:hesi
- mikä vika oli vanhassa systeemissä, että kolmella napilla sai kaikki asetukset muutettua?
Tyylikäs rakenne, jossa mikrofoni on poskella ja akusto korvan takana, tasapainoinen, kevyt ja pitkä akunkesto (7h)
- edellinen M90 oli yli puolet pienempi ja huomaamattomampi, painoi vähemmän ja puheenkesto 11 tuntia...


VITTU minä VIHAAN tätä nykyaikaa kun ihan saatana KAIKKEEN työnnetään kaikkea ylimääräistä PASKAA sekaan! Kohta et voi kaupasta ostaa jumalauta paskapaperia, skannaamatta ensin perseen ihokoostumusta ja karvatyyppiä kertovaa QR koodia.

JUMALAUTA LAPSEN UUDEN LEGOPAKETIN OHJEETKIN ON QR KOODIN TAKANA, EIKÄ MUKANA TULLUT SITÄ FYYSISTÄ OHJEKIRJASTA!!! NO NE PERKELEEN QR SOVELLUKSETHAN HALUAA ÖBAUT KAIKEN TIEDON KÄYTETTÄVÄSTÄ LUURISTA, JOTTA SEN(KIN) TIEDON VOI MYYÄ INTIALAISILLE HUIJAREILLE.

Perkele minä olen kohta lepositeissä osastolla SAATANA!!!
Minkä huollan, sen korjaan...
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Jaa että legojakaan ei pysty kasaamaan ilman älyluuria?? Tai no sehän vaan kehittää kun pistelee kasaan ilman ohjeita, se kai on vähän kuin ideanakin. Tai oli joskus, tiedän tapauksia että kasataan se paketin juttu ja sitten se kerää pölyä kuin pienoismalli ikään. Minkään muun sarjan osiin sitä ei saa sekoittaa... :roll:

Mut joo onneksi itse en juuri mitään ostele, niin ei tartte ihmetellä miten maailma paskottuu pikkuhiljaa kokonaan. Joissain asioissa oon kyl todennut kuinka vaikeeksi kaikki menee, kun joku finninaama kehittää uusia asioita helpottavia ominaisuuksia, niiden toimivien perusjuttujen sijaan. Kuten vaikka tän läppärin kosketuslevy, jossa painonappienkin kohta on osa liikuttamista. Minkä takia kahden sormen tekniikalla kaikenlaiset "elämää helpottavat" pikatoiminnot sinkoaa osoitinta minne sattuu ja availee pikanäkymiä sun muita joita saa olla sulkemassa.

Kun haluaisi vain siirtää osoitinta ja toisinaan klikata.

Ehkä se on sitten onni, kun kaikki kotona on jotain 50-100 vuotta vanhaa. Ikkunasta näkyy nyt täysin hydromekaaninen traktori ilman yhtäkään prosessoria ja sen takana metsä jota asia ei voisi vähemmän kiinnostaa.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Luigi »

On noista sähköisistä Lego-ohjeista jotain iloakin. Pojan kanssa koottiin olemassa olevista legoista pizza-kioskiauto, kun semmoista toivoi. Ohjeista vain katsoi, minkä näköisiä palikoita piti olla. Hyvin kelpasi, vaikkei värit olleetkaan kohdillaan ja joitain osia piti vähän soveltaa. 8-)
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
juha66
GFF
Viestit: 1851
Liittynyt: 20.08.2004 13:58
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja juha66 »

Autokuume meinaa iskeä päälle... :twisted: Tuli tuossa ajeltua serkun RAV4 Hybridillä, olipa vehje minun makuun. :) Hintaluokka on tietenki vähän eri Grande Puntoon verrattuna. :D Vaikka Toyota on jo vanha, jos oikein muistan, niin 2016 vuosimallia. :mrgreen:
-Juha-

-16Valve vuodesta 2000-
Tipo 1,6 E-torQ HB -18 1/23-
Ex.Grande Punto 1,4-16V 3D -07 2014-23
Ex.Punto 80 ELX 5D -00 (2000-2014 256 tkm)
Ex.Punto 75 5D -94 1998-00
Ex.Uno 60i.e. 3D -92 1996-98
Ex.Regata 85 CLS -88 1994-96
Ex.Uno 55 5D -85 1990-94
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Oon kässännyt että nuo ravitkaan ei olisi maantiellä suoralla mitään ajajan autoja varsinaisesti, kuten monet japsi-suvit? Mutta me ei koskaan päästy edes koeajolle, kun emäntä ei yltänyt polkimille.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
pminetti
GFF
Viestit: 1247
Liittynyt: 31.10.2004 19:36
Paikkakunta: vilppula

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja pminetti »

emänälle tilatiin rav4 tammikuun lopussa sitä odotellessa :D
Avatar
matti
GFF
Viestit: 456
Liittynyt: 27.02.2004 00:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja matti »

juha66 kirjoitti: 06.08.2022 02:22 Autokuume meinaa iskeä päälle... :twisted: Tuli tuossa ajeltua serkun RAV4 Hybridillä, olipa vehje minun makuun. :) Hintaluokka on tietenki vähän eri Grande Puntoon verrattuna. :D Vaikka Toyota on jo vanha, jos oikein muistan, niin 2016 vuosimallia. :mrgreen:

Eikös se Suzukin isompi maasturi ole sama kuin tuo RAV4?
sitä en tiedä onko saatavuudessa ja hinnassa eroja ja onko arvonalenema kovempaa kuin Toyotalla
pessimisti ei pety.
Vastaa Viestiin