Välitetty ilmoitus M:Fiat Punto 60

Autojen myynti-ilmoituksia. Lue säännöt ennen ilmoittamista.
MultiplaJTDmies
GFF

Välitetty ilmoitus M:Fiat Punto 60

Viesti Kirjoittaja MultiplaJTDmies »

Harrastajakollegamme on joutunut keskisuomalaisen rivitaloasumisen pysäköintipaikan pulassa pitämään jo pitkään osaa ajokalustostaan minulla Päijät-Hämeessä, ja ajopelejä päätin loppukesästä pistää toden teolla kiertoon. Lancia lähti viime viikolla harrastajalle, nyt vauhditan (kuten jo Lancian kanssa totesin, omistajan loivat liikkeet kaupanteossa tuntien...) toisen ulkoruokinnan uhan alla olevan päätymistä arkikäyttöön eli Fiat Punto 60 -00. Ajomäärä on 156 237 km, auto on katsastettu 156 155 km kohdalla Lahdessa moitteitta 30.3.2016 (rek. EYG-469), siitä suoraan minulle reilut 50 km automuseolle "näyttelykaluksi" kuiviin tiloihin, ja ajettu säännöllisesti muutama kilometri per säilytysvuosi. Maalipinta myllytetty kesän lopulla 2021, ei näkyvää ruostetta missään, tekniikka kaikin osin kunnossa, tuulilasi kirkas, varsin siisti sisustus. Kahdet avaimet ja renkaat (aika hyvät nastarenkaat alla, kesärenkaat huonot), lohkolämmitin, CD-autosoitin eikä veroja tms. rasitteena. Auto on täysin ajokelpoinen omin voimin, vaikkapa siirtokilvillä uuteen kotiin/katsastukseen, jarrutkin pysyneet herkkinä, ja toki koeajettavissa pyynnöstä (minulta tätä vaikka YV:llä kysellen tai puhelimella nolla neljä sataa 77 kaks kaks neljä 0). Talvellakin olen käynnistellyt, lähtee ja käy nätisti, ei vikavaloja. Omistajan hintapyyntö tänne italoharrastuspiireihin on taatusti "asevelihenkinen", jotta auto päätyisi vihdoin oikeaan käyttöön. Suorat soitot omistajalle eli Karille (Jyväskylään) nolla neljä 0 viis 9 yks 7 viis kaks 6
Liitteet
IMG_9418 pieni.JPG
IMG_9418 pieni.JPG (32.24 KiB) Katsottu 185 kertaa
IMG_9421 pieni.JPG
IMG_9421 pieni.JPG (46.04 KiB) Katsottu 185 kertaa
IMG_9435 pieni.JPG
IMG_9435 pieni.JPG (45.83 KiB) Katsottu 185 kertaa
IMG_9433 pieni.JPG
IMG_9433 pieni.JPG (55.16 KiB) Katsottu 185 kertaa
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!