Moi,
olisiko kenelläkään jouten kaasukäyttöistä Fiattia? Perheessä olisi nyt käyttöä moiselle.
Tarjoa tänne tai yv / 0415O5O795 tai khallasuo(ät)gmail.com
O: Kaasu-Fiat
O: Kaasu-Fiat
Fiat Ritmo Abarth 130TC -87
Re: O: Kaasu-Fiat
Nettiautossa on aika-ajoin ollut Hämeenlinnassa melkoisen elämää nähnyt kaasu-multipla.
Tosin noissa pitäisi kai olla leimatut/tarkistetut tankit joten kannattaa olla tarkkana ettei tule katsastuksessa ongelmaa jos tankit pitää uusia ja niitä ei vaikka saa, ainakaan juuri oikeassa koossa että joutuu soveltamaan ja teettämään sen työn.
Tosin noissa pitäisi kai olla leimatut/tarkistetut tankit joten kannattaa olla tarkkana ettei tule katsastuksessa ongelmaa jos tankit pitää uusia ja niitä ei vaikka saa, ainakaan juuri oikeassa koossa että joutuu soveltamaan ja teettämään sen työn.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
-
- GFF
- Viestit: 1218
- Liittynyt: 22.01.2010 12:05
- Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen
Re: O: Kaasu-Fiat
Hämeenlinnan suunnalta taisi olla taannoin kaupan toinenkin, "naamanpesusarjan" Multipla, hyvin edullisesti, reilusti alle 2 tonnia; valkoinen oli väri, ja lopulta auto oli myynnissä Loviisassa. En varmasti tiedä, jäikö auto kuitenkin myymättä vai poistuiko ilmoitus vain, mutta olisikohan rekisteri ollut OTL-alkuinen? Ilmoitus on tallessa kyllä, jos on kiinnostusta edelleen, joten arvelen löytäväni, kun on tullut Multipla-yksilöiden tietoja talletettua. Muistelen ajomäärän olleen hieman yli 200 000 km.
Myös Jyväskylän Rinta-Joupilla oli kaasu-Fiat, Qubo, tuossa ihan loppukeväästä. Olen kumminkin aika varma, että se tuli myydyksi äkkiä, vaikka hintaa oli kymppitonnin tietämillä, kun oli varsin hyväkuntoinen. Kannattaa se Joupin tilanne kuitenkin katsoa.
Muuten kaasu-Fiatit ovat olleet aika harvinaisia käytettyinä, ja kun harvat omistajat ovat olleet yleensä tyytyväisiä, eipä niitä ole tullut juuri myyntiin. Multiplan "etu" ovat todella isot kaasusäiliöt, jotka eivät vie yhtään tavaratilaa: säiliöt mahtuvat kokonaan tikapuurakenteisen alustan alle, ja lähes täysikokoiselle bensiinitankillekin jää oiva tila. Ja tiedoksi vielä, että kaasu-Multiplankin voi rekisteröidä 3 hengen pakettiautoksi, jolloin käyttövoimavero on sama kuin dieselissäkin eli n. 67€/v. Henkilökaasumallissa taitanee olla jossain 300€ paikkeilla, ehkä vähän alle, eli tältä osin pienet ylläpitokustannukset.
Myös Jyväskylän Rinta-Joupilla oli kaasu-Fiat, Qubo, tuossa ihan loppukeväästä. Olen kumminkin aika varma, että se tuli myydyksi äkkiä, vaikka hintaa oli kymppitonnin tietämillä, kun oli varsin hyväkuntoinen. Kannattaa se Joupin tilanne kuitenkin katsoa.
Muuten kaasu-Fiatit ovat olleet aika harvinaisia käytettyinä, ja kun harvat omistajat ovat olleet yleensä tyytyväisiä, eipä niitä ole tullut juuri myyntiin. Multiplan "etu" ovat todella isot kaasusäiliöt, jotka eivät vie yhtään tavaratilaa: säiliöt mahtuvat kokonaan tikapuurakenteisen alustan alle, ja lähes täysikokoiselle bensiinitankillekin jää oiva tila. Ja tiedoksi vielä, että kaasu-Multiplankin voi rekisteröidä 3 hengen pakettiautoksi, jolloin käyttövoimavero on sama kuin dieselissäkin eli n. 67€/v. Henkilökaasumallissa taitanee olla jossain 300€ paikkeilla, ehkä vähän alle, eli tältä osin pienet ylläpitokustannukset.
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
Re: O: Kaasu-Fiat
Vaimolle tuli hankittua kaasuton käyttöauto, mutta omaan käyttöön kaasu-auto soveltuisi myös.
Multipla ei ole se, mitä haen, mutta Qubo tai isompi Doblo T-Jetillä kiinnostaisi. Pari Quboa on tällä hetkellä myynnissä, joihin voisi käydä tutustumassa. Ehkä länsinaapurin tarjonta pitää myös tarkistaa.
Multipla ei ole se, mitä haen, mutta Qubo tai isompi Doblo T-Jetillä kiinnostaisi. Pari Quboa on tällä hetkellä myynnissä, joihin voisi käydä tutustumassa. Ehkä länsinaapurin tarjonta pitää myös tarkistaa.
Fiat Ritmo Abarth 130TC -87