Ilmoitukset yv:stä
Ilmoitukset yv:stä
Liekö muilla lakannut tulemasta sähköpostina ilmoitukset yv:stä? Asetuksissa on ainakin edelleen tuo ilmoituskohta ruksattuna, mutta vähään aikaan ei ole ilmoituksia tullut.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Ilmoitukset yv:stä
Onko ongelma selvinnyt. Mulle ei tule ilmotusta vaikka on kanssa ruksattu.luigi kirjoitti:Liekö muilla lakannut tulemasta sähköpostina ilmoitukset yv:stä? Asetuksissa on ainakin edelleen tuo ilmoituskohta ruksattuna, mutta vähään aikaan ei ole ilmoituksia tullut.
http://mkk72.1g.fi/kuvat/
Samaa olen ihmetellyt.. Selasin vanhat sähköpostit, ja viimeinen ilmoitus yksitysviestistä on tullut 23.4.2008. Viestejä kuitenkin on tullut sen jälkeen useita.
Kyrsii vaan, kun ei yleensä tule kirjauduttua sisään, ja sitten jää vastaukset välillä viikkojen päähän.
Silläpä olen yleensä myynti- ja ostoilmoituksiin laittanut toiveen että yhteydenotot luurilla tai sähköpostilla. Ja muutenkin tuo yksitysviesti laatikko on tupaten täynnä "tärkeitä" viestejä.
Kyrsii vaan, kun ei yleensä tule kirjauduttua sisään, ja sitten jää vastaukset välillä viikkojen päähän.
Silläpä olen yleensä myynti- ja ostoilmoituksiin laittanut toiveen että yhteydenotot luurilla tai sähköpostilla. Ja muutenkin tuo yksitysviesti laatikko on tupaten täynnä "tärkeitä" viestejä.
Ei toimi?
ePER (YV jos ei toimi)
Myydään Punto 55/60/75 & Bravx 1.2/1.4/1.6/1.8 osia
3x 176
5x 182
2x 192
188
9K9A+1Z5+P12+206+307
Myydään Punto 55/60/75 & Bravx 1.2/1.4/1.6/1.8 osia
3x 176
5x 182
2x 192
188
9K9A+1Z5+P12+206+307
Nyt kun tarkistin niin elokuussa olen viimeksi saanut viestin YV:stä ja joka kuu niitä on tullut tuonkin jälkeen.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net