Punto_GT kirjoitti:Minkä värinen biili sulla on, omani on musta ja broidin keltainen jos vaikka ajetaan vastaan PK seudulla , meillä on viel ulkomaan kilvet. Onks käynti häiriöt selvinneet?
Tuota voisi kait sinapinkeltaiseksi luonnehtia. Tunnistaa huonosti maalatusta etupuskurista. Vika on luultavasti selvillä, puhaltaa jostain ohi...
Deltan moka nro 2: Antoivat väärän öljynsuodattimen. Reikä on pari milliä liian pieni. Kuitissa lukee alfa 2,5 3,0.
Tämä on otettu käyttöön kesällä -94.
Motonetistä löytyi onneksi useampikin vaihtoehto. sai oikein valita kolmesta tarvikesuodattimesta ja yhdestä alkuperäisestä.
Punto-I --99. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15-2068 4.71 ???
Punto-I --99 alkuperäinen Fiat-suodin. . . . . . . . . . . 15-2069 6.90 ???
Onkos noiden GT puntojen varustetasoissa jotain eroja vai onko kaikki samoilla hilppeillä? ABS, Airbag*2 ja kattoluukku löytyy omasta. Onkohan tuota ilmastoinnilla saanut?
Varustetaso riippuu maista, yleensä turvatyyny ei ole vakiona 94 malleissa, abs kyllä. 95 loppupuolella tuli airbag vakiovarusteisiin, samoin kuin tummennetut etuvalot jne. Ilmastointia on ollut lisävarustelistalla ihan alusta asti . Jos puhaltaa ohi niin kanduu varmaan tsekata dumppi, eiks näin MKK?? hehehehe
Mulla taasen tehty 9/94, varusteena ABSit ja kuskin turvatyyny, joten pientä vaihtelua
on ollut havaittavisissa
Mitenköhän täysi se moottoritila on tuon ilmastoinnin jälkeen kun nytkään ei ole juurikaan liikaa tilaa?
Missä asennossa tuon hukkiksen tangon lipan kuuluu olla kun auto on sammuksissa? suoraan nokkaa kohti? Ei nosta ahtoja yli mittarin puolenvälin. Vai kenties jousi liian löysä eikä jaksa pitää kiinni ahdoilla?
Aika harvoin ongelma piilee hukkiksessa, veikkaan dumppia, ne ovat aika herkkää kamaa noissa puntoissa, parin viikon päästä voit saada multa lainaan kunhan muuttolasti saapuu suomeen. Sitä dumppia voit testata puhaltamalla pienimmästä letkusta sisään, jos ei ole tiivis, dumppi on entinen
Mistäs letkusta tuommoinen pitäisi löytyä?
Kellolle menevässä letkussa on kuparin värinen pulikka jossa jonkinnäköinen ruuvvipotikka, se tuskin on alkuperäinen viritelmä?
se on painekello hukkaportille(se kuparin värinen)
by-bassi löytyy kaasuläpän ja ilmanputsari kotelon välisestä letkusta
ja siihen tulee vielä pieni alipaineletku
itse kävin tuollasen by-bass venttiilin ostamassa saab liikkeestä, saman mitä käyttävät viggen saabissa, riittää kuullemma 300hv asti
ja hintaa on vain 30e
bosch numeroa en muista...
hepe75 kirjoitti:itse kävin tuollasen by-bass venttiilin ostamassa saab liikkeestä, saman mitä käyttävät viggen saabissa, riittää kuullemma 300hv asti
ja hintaa on vain 30e
bosch numeroa en muista...
Läheisessä Metro-autosta löytyy joku Boschin venttiili hintaan 35e, mutta sattuu sopivasti kotimatkan varrelle.