Viilaan ehkä pilkkua, mutta tuo sanonta "riittää niin ja niin moneen hevosvoimaan saakka" on vähintäänkin aikansa elänyt. By pass -venttiilin tapauksessa pitäisi puhua käytettävästä ahtopaineesta, eli kuinka paljon painetta mikäkin venttiili ottaa vastaan vuodattamatta sitä ns. tahattomasti.hepe75 kirjoitti:itse kävin tuollasen by-bass venttiilin ostamassa saab liikkeestä, saman mitä käyttävät viggen saabissa, riittää kuullemma 300hv asti
Punto Gt
Punto GT -94
http://kuvablogi.com/blog/2880/
http://kuvablogi.com/blog/2880/
Boschin numero kyljessä on: 0 280 142 110
EDIT: Ilmeisesti paikallaan oleva by-pass on ehjä. Se pieni letku vaan uupui kokonaan. Vedin letkun imusarjalta sinne ja sen jälkeen punto syöksyi kuin pieni sika. Yhtään irtonaista letkua konehuoneesta ei ainakaan vielä löytynyt. Mihin se imusarjan päältä lähtevä ylempi letku menee? näyttäisi kulkevan pellin läpi kabiinin puolelle. Onko ok jos T-liittimellä kaappaan siitä by-passille?
Löytö1: se kuparipotikka, joku ahtoruuvvi?
Löytö2: joku tulpattu letku, taitaa olla jotain huohotusvehkeitä?
EDIT: Ilmeisesti paikallaan oleva by-pass on ehjä. Se pieni letku vaan uupui kokonaan. Vedin letkun imusarjalta sinne ja sen jälkeen punto syöksyi kuin pieni sika. Yhtään irtonaista letkua konehuoneesta ei ainakaan vielä löytynyt. Mihin se imusarjan päältä lähtevä ylempi letku menee? näyttäisi kulkevan pellin läpi kabiinin puolelle. Onko ok jos T-liittimellä kaappaan siitä by-passille?
Löytö1: se kuparipotikka, joku ahtoruuvvi?
Löytö2: joku tulpattu letku, taitaa olla jotain huohotusvehkeitä?
Tuossa olisi nyt jotain,
700K kappale
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0025.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0026.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0027.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0028.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0029.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0031.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0032.jpg
700K kappale
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0025.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0026.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0027.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0028.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0029.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0031.jpg
http://www.kolumbus.fi/hannu_makela/kuvat/pict0032.jpg
Htm
Juu eipä kestä 8) !noose01 kirjoitti:Välijäähdyttimen alapääty sanoi itsensä irti. Näyttää siltä, että on aikaisemminkin pettänyt ja yritetty jollain tökötillä saada tilapäisesti pitämään.
Suurkiitokset Punto_GT:lle hinauslenkin lainasta ja vinkeistä!
Muistaakseni Mkk'lla olisi ehkä vakio cooleri varastossa...
Nythän olisi toisaalta hyvä paikka viritellä sinne isompaa
Parempi kuitenkin että vika oli siinä, palaillaan...
Turbo ruuvi polttaa