Joskus taannoin säikähdin vastaavanlaista nykimistä täyskaasukiihdytyksissä, ja viaksi ilmeni imusarjan ja bensanpaineensäätimen välinen letku, joka oli haljennut / osittain irronnut.noose01 kirjoitti:Mitkä mahtaisi olla mahdolliset syypäät tuohon laihalla käymiseen, sellaiset jotka olisi mahdollista tutkia itse?
Ei tasan varmasti vaikuta asiaan, jos auto muuten ehjä. Pätevämpi b-painesäädin toki saa olla, mutta kyllä ko. auton bensapuoli riittää mainiosti vaikka hieman olisi viritettykin. Pelkkä coolerin vaihtaminen ei aiheuta toimenpiteitä muuten normaalisti toimivassa moottorissa.noose01 kirjoitti:Kaveri ehdotti että uudella coolerilla ilma on aikaspaljon viileämpää ja voisi olla ettei kone saa tarpeeksi bensaa vaan pitäisi olla bensanpaineen säädin, toinen ehdotti tulppien vaihtoa.
Tuo nykiminen on syytä kuitenkin selvittää perusteellisesti vaikka uudet tulpat vaihdoitkin! Nykimisen perimmäinen aiheuttaja tuskin on mihinkään hävinnyt, niinku luigi viittas:
luigi kirjoitti:Ylilaiha seos syttyy paremmilla tulpilla paremmin - mutta ei silti ole yhtään turvallisempi koneelle. Eli kannattaa tarkistella niitä seoksia, nyki tai ei.
Ei näin Sullahan on loistava aihio tulevaisuutta ajatellen, takomännätkin tuosta yksilöstä (kuuleman mukaan) jo löytyy.noose01 kirjoitti:Käyttöauton metsästys alkaa kun hermot loppuvat http://www.nettiauto.com/881611
Kärsivällisyyttä vaan ja vedät nyt ensitöiksesi myynti-ilmon pois tuolta