Punto Gt
Nyt tuntuu käyvän ja kulkevan suht normaalisti. Ilmamäärämittarilta tuleva letku tukkoon, magneettiventtiilin alaletkut yhteen ja turbo ruuvvi takaisin paikalleen. Ruuvvia himpun verran auki ja jätin johdot siihen hiton pierburgiin kiinni. Ei nykimistä eivätkä ahdotkaan nouse yli. Noin 1bar nostaa nyt maksimissaan. Saattaahan tuo tilapäisratkaisuna toimia siihen asti että saa jostain sen magnvent hankittua.
Mahtaakohan sitä saada motonetistä?
Regata:
VETONIVEL FIAT REGATA
Sisältää yleensä rasvan, suojakumin, mutterin ja siteet. Hinta / 1 kpl
Regata 70/85 ulompi. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17-4192 45.00 ???
Regata 100/Diesel/Automatic ulompi. . . . . . . . . . . . . 17-4193 53.50 ???
Sisempi 70/85 (20 uraa). . . . . . . . . . . . . . . . . . 17-4086 22.90 ???
Sisempi 100/TurboD (25 uraa). . . . . . . . . . . . . . . . 17-4232 56.00 ???
Sisempi Automatic (VW-vaihteisto). . . . . . . . . . . . . 17-4201 49.00 ???
Croma:
VETONIVEL FIAT CROMA --91
Sisältää yleensä rasvan, suojakumin, mutterin ja siteet. Hinta / 1 kpl
Croma 86--90 Ulompi (--al nro0189806/ei ABS). . . . . . . . 17-4097 58.00 ???
Croma 90-- Ulompi (ei ABS). . . . . . . . . . . . . . . . . 17-4227 57.90 ???
Croma+ABS 86--90 Ulompi (90 ABS-hamm/kaulaØ54mm). . . . . . 17-4228 66.00 ???
Croma+ABS 90--92 Ulompi (90 ABS-hamm/kaulaØ52mm). . . . . . 17-4229 66.00 ???
Croma+ABS 92-- Ulompi (44 ABS-hammasta). . . . . . . . . . 17-4237 65.00 ???
Croma Sisempi. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17-4232 56.00 ???
Ota näistä nyt sitten selvää, saattaisi tietty onnistaa kun purkaisi vanhan irti ja kävisi tiskillä ihmettelemässä ja vertailemassa.
Regata:
VETONIVEL FIAT REGATA
Sisältää yleensä rasvan, suojakumin, mutterin ja siteet. Hinta / 1 kpl
Regata 70/85 ulompi. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17-4192 45.00 ???
Regata 100/Diesel/Automatic ulompi. . . . . . . . . . . . . 17-4193 53.50 ???
Sisempi 70/85 (20 uraa). . . . . . . . . . . . . . . . . . 17-4086 22.90 ???
Sisempi 100/TurboD (25 uraa). . . . . . . . . . . . . . . . 17-4232 56.00 ???
Sisempi Automatic (VW-vaihteisto). . . . . . . . . . . . . 17-4201 49.00 ???
Croma:
VETONIVEL FIAT CROMA --91
Sisältää yleensä rasvan, suojakumin, mutterin ja siteet. Hinta / 1 kpl
Croma 86--90 Ulompi (--al nro0189806/ei ABS). . . . . . . . 17-4097 58.00 ???
Croma 90-- Ulompi (ei ABS). . . . . . . . . . . . . . . . . 17-4227 57.90 ???
Croma+ABS 86--90 Ulompi (90 ABS-hamm/kaulaØ54mm). . . . . . 17-4228 66.00 ???
Croma+ABS 90--92 Ulompi (90 ABS-hamm/kaulaØ52mm). . . . . . 17-4229 66.00 ???
Croma+ABS 92-- Ulompi (44 ABS-hammasta). . . . . . . . . . 17-4237 65.00 ???
Croma Sisempi. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17-4232 56.00 ???
Ota näistä nyt sitten selvää, saattaisi tietty onnistaa kun purkaisi vanhan irti ja kävisi tiskillä ihmettelemässä ja vertailemassa.
Onko tuo sama nivel kuin 5v murtoluvussa?vvieri kirjoitti:Sisempi nivel on se 17-4232. Samanlainen molemmilla puolilla. Kuudella kuusiokolopultilla kiinni - nämä pitää olla 12.9 kovat ja pitää vetää oikeaan momenttiin.
http://www.fulton4thward.us/PDF_Files/X ... _21-31.pdf
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Onko joku uusinut starttia omaansa. Oli pientä epäselvyyttä että käykö se 1.4 unon/tipon startti sinne. Varaosaliikkeessä tuli kaksi numeroa esille. Toinen olis sama kun noissa unossa/tipossa. Toinen numero ei tuntenut kuin gt;n (tehdastilaus 2kk)
Kuvia ei tietenkään niillä ollut että olis voinut verrata.
Kuvia ei tietenkään niillä ollut että olis voinut verrata.
http://mkk72.1g.fi/kuvat/
Juu duoda... lootasta ei mene sitten nelonen päälle millään. Vika ei ole siirtimissä mitä tuolla lumppari osiossa ensin epäilin. Mikähän siellä on mahtanut tapahtua kun muut vaihteet toimii. Nelosta en siellä radalla juurikaan käyttänyt vaan kolmosella mentiin suurin osa.
Joku hypännyt paikaltaan?
Joku hypännyt paikaltaan?
http://mkk72.1g.fi/kuvat/
Siirtohaarukka vääntynyt tai jotain? Pääsikö vivustoon tai muualle tulemaan jotain iskua tms. esim. tilapäistä off-roadia harrastaessa? Oletan siis, että vivuston vika on varmasti suljettu pois, joskus ei paljoa tarvia, että vaihteita alkaa katoilemaan.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Laatikosta itsessään voi olla kanssa joku siirtohaarukka vääntynyt mikäli vivusto on osunut jonnekin sitä offia harrastettaessa. Onko nelonen toiminut noiden kinkerien jälkeen vai missä tilanteessa se lakkasi toimimasta?
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -