Varmaan kaivan verta nenästäni kun sanon tämän , mutta näin 2 promillen humalassa rohkenen kertomaan mitä mieltä olen: Entisenä (ja myös tulevana) Alfa-harrastajana olen sitä mieltä, että sitä yhteishenkeä, mitä meillä Alfa-ihmisillä on, ei saavuteta minkään muun merkin klubeissa, paitsi ehkä Kupla ja Rättäri -piireissä. Alfa-foorumeilla ollaan yhtä innostuneita sekä vanhoista, että uusista malleista, mutta täällä Fiat-foorumissa puhetta herättää ainoastaan 20v+ vanhat mallit.J kirjoitti:Ensimmäinen postaukseni tällä foorumilla...
Olen Alfa Romeon omistaja (kolmas Spider menossa) pyörin lähinnä tuolla alfabbs.fi:n sivuilla. No, joka tapauksessa, eksyin vierailemaan FIAT-foorumiin, ja silmiini osui tämä tarina Bella Italiasta ja Volvo 262c: poiskäännyttämisestä.
Koska olin itsekkin nähnyt myös näitä Espanjalais-tuotoksia alueella, olin aika yllättynyt Bella Italian tiukasta linjasta tämän Bertonen suunnitteleman ja valmistaman Volvon suhteen. Siispä lähetin yhdistykselle s-postin jossa kysyn pitääkö tämä asia paikkansa. Sain ystävällisen vastuksen, jossa selvennettiin heidän politiikkansa asian suhteen, ja luulinkin, että asia oli siinä.
Seuraavana päivänä sain hyvin epäystävällisen sähköpostin oletettavasti edellisen lähettäjän sukulaiselta (sama sukunimi) jossa vihjattiin, että en ole enään tervetullut ko. tapahtumaan. Kysyin vielä varmistuksen asiaan, ja sainkin sen. Minulla on nyt porttikielto Bella Italiaan.
Tää on vakavaa puuhaa tää italo-harrastaminen...
-J
Ehkä se kertoo jotain näistä merkeistäkin... Fiatin legendat ovat niitä vanhoja malleja jotka joku on saanut pelastettua ruostumiselta , Alfa tekee malleja jotka ovat legendoja jo syntyessään 8).
Tämän OffTopic alustuksen jälkeen ei voi sanoa muuta kuin sen, että tökeröä toimintaa, olis sinne pitäny kelvata kaikki MADE IN ITALY leimalla varustetut autot. Eikös ne jotain coupe opelixiakin tehny siellä Bertonen pajalla vielä ihan viime vuosina?