LCF Ratapäivä II, Jurvassa 5.8.2007
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: 05.01.2003 23:12
Jees päivä taas. Irtoilevista ahtoputkista ja taas alapallosta . Kulkupuoli on nyt ihan hyvä ei nakuta eikä vetänyt laihalle.
Tuolle eturipustukselle täytyy todella tehdä jotain ettei aina repeä jostain
E. Vauriot tarkastettu ja korjattu. Eipä ollutkaan alapallo irti vaan iskari on jäänyt kiristämättä kunnolla olkavarteen; on soikeat reijät niin eipä siinä muuta taas tarvittu ja v####ks män lentävä kierros
Tuolle eturipustukselle täytyy todella tehdä jotain ettei aina repeä jostain
E. Vauriot tarkastettu ja korjattu. Eipä ollutkaan alapallo irti vaan iskari on jäänyt kiristämättä kunnolla olkavarteen; on soikeat reijät niin eipä siinä muuta taas tarvittu ja v####ks män lentävä kierros
Viimeksi muokannut sedicivalvole, 06.08.2007 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No joo mukavaa oli ja jotakin lainatakseni limitillä mentiin , meinas jopa karata mopo käsistä kuskin ajotaidon puutteesta . Silti ei meinannu malttaa olla radalta pois 8) . Musta lanzakin vieraili tosiaan päivillä mutta vain hitaalla vuorolla , olikohan pallohanat jumissa imusarjassa .
- EI TAIDOLLA VAAN TUUURILLA !!! -
- Fiat 128 3P Berlinetta vm.-76
- Fiat 127 1050 Strada voisi vaik hukata
- Fiat Marea Weekend cool -00 1,6L kahdella nenällä :-)
- Fiat 128 3P Berlinetta vm.-76
- Fiat 127 1050 Strada voisi vaik hukata
- Fiat Marea Weekend cool -00 1,6L kahdella nenällä :-)
Kotona ollaan, vaikka vähän väsyttääkin. Pikku murheita oli matkassa. Vasen takajarrusatulan pultit päätti kiertyä ittekseen auki. Villen ja pastakoneen avustuksella sopiva korvauspulttikin saatiin ja ajo jatkui. Tasapuolisuuden vuoksi kiitän vielä kaikkia muitakin jotka kaiveli pakkejansa. Laitan lisää juttua tuonne projekti osioon.
Auto tykkää kun sillä ajetaan.
Ahtopaine ongelmista huolimatta meni ihan hyvin. Tulin siihen tulokseen että se vinkuminen johtu paineensäätimestä kun toisella jousella ei kuulunut mitään ääniä ja ahdot oli lopussa jo 1.2bar.
Kyllä siitä tehosta jotain hyötyä on. Ei vaan aina tahtonut rata riittää kun hiekalle mentiin parissa mutkassa. Yhdessä kohtaa pompittiin siellä ihan kunnolla joka on tietenkin näkyy incarilla. Yritetään vaan saada näkyviin.
Videoita muista--> http://mkk72.1g.fi/kuvat/Botniaring+videot+5.8.07/
On sekä nopeelta että hitaalta vuorolta.
Kyllä siitä tehosta jotain hyötyä on. Ei vaan aina tahtonut rata riittää kun hiekalle mentiin parissa mutkassa. Yhdessä kohtaa pompittiin siellä ihan kunnolla joka on tietenkin näkyy incarilla. Yritetään vaan saada näkyviin.
Videoita muista--> http://mkk72.1g.fi/kuvat/Botniaring+videot+5.8.07/
On sekä nopeelta että hitaalta vuorolta.
http://mkk72.1g.fi/kuvat/
muutama kierros kerittiin themalla harjottelemaan.
tuolta löytyy muutama kuva: http://kuvablogi.com/blog/6528/2/
tuolta löytyy muutama kuva: http://kuvablogi.com/blog/6528/2/
Lancia Delta hf Integrale Evoluzione -91
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
hmmm... aika tutun näköstä settiä viime vuodelta.. integraleja ei näköjään ollut kuin yksi paikalla ja herrasmies tuskin on aikoja kellottanut - vai lähtikö mäyräkoira ahvenanmaalle? On kyllä saaketin hienossa kunnossa oleva Prisma Integrale... noista vanteista voisi kyllä soveltaa tätäkeskustelua... harmi vaan kun kuvalinkit alkaa olla kuolleita..
uno säästää renkaita...
http://jhl.1g.fi/kuvat/Tapahtumat_cars/ ... JPG/medium
http://jhl.1g.fi/kuvat/Tapahtumat_cars/ ... JPG/medium
Kyllä vain ko. herrasmiehelläkin riitti uskallusta kellottaa aika radalta. Tuntuvat nuo Prismojen ja Dedrojen omistajat olevan uskaliaampia.
Tosiaan, mäyriksiä ei tarvinnut ostaa vaikka välillä alkoi tuntua uhkaavalle kun saatiin hammastangon vaihto päätökseen noin neljältä edellisenä yönä. Pakkoko sitä on ollut tunkea noin paljon rojua pieneen moottoritilaan.. Monet kiitokset remppa-avusta Heinolle ja Vodelle.
Auto savusi varsin uljaasti sekä matkan kotoa Jurvaan että ensimmäisillä ratakierroksilla, kun kaikki downpipen thermotecceihin imeytyneet ohjausvaihteen öljyt kärysivät pois. Konehuoneestaan savuavalla 127:lla ajelija herätti huomiota Jurvan keskustassakin.
Itse päivä meni mukavasti, auto pelasi melko kohtuullisesti ja samoin koekäytössä olleet Mintexin C-tech 'Fast Road'-jarrupalat. Edellisillä ratapäivillä hajonneen tilalle vaihtamani tuuletusventtiili kuitenkin ilmeisesti vuotaa koska noin puolesta välistä päivää alkaen en saanut koneeseen enää kuin 0.7 barin ahdot hirveän suhinan saattelemana. Tuossa mielessä olen radalla saamaani aikaankin kyllä tyytyväinen. Kun ahdot oli vielä kunnossa, kone ritisi aika pahoin käyttämälläni 1.1 kilolla mutta sytytyksen säätö auttoi asiaan - pakko tehdä noin kun ei suutinsetti tullut mukaan. Jotain kummallista tuossa on muutekin, kone tuntuu prötäävän nyt enemmän kuin aikaisemmin.
Päivä vielä kruunattiin tapahtuman päätteeksi meillä grillaamisella ja saunomisella, ja tietysti päivän tapahtumista turistessa.
Niin, ja niitä aikoja:
http://maranello.dy.fi:8080/ratap-jurva-ajat.txt
Ilmoitelkaa virheistä.
Todella hyviä kuvia ja videoita, BTW. Kokeilen kanssa laittaa jotain matskua kunhan saan kuvat editoitua ja videokameran sisällön purettua.
Tosiaan, mäyriksiä ei tarvinnut ostaa vaikka välillä alkoi tuntua uhkaavalle kun saatiin hammastangon vaihto päätökseen noin neljältä edellisenä yönä. Pakkoko sitä on ollut tunkea noin paljon rojua pieneen moottoritilaan.. Monet kiitokset remppa-avusta Heinolle ja Vodelle.
Auto savusi varsin uljaasti sekä matkan kotoa Jurvaan että ensimmäisillä ratakierroksilla, kun kaikki downpipen thermotecceihin imeytyneet ohjausvaihteen öljyt kärysivät pois. Konehuoneestaan savuavalla 127:lla ajelija herätti huomiota Jurvan keskustassakin.
Itse päivä meni mukavasti, auto pelasi melko kohtuullisesti ja samoin koekäytössä olleet Mintexin C-tech 'Fast Road'-jarrupalat. Edellisillä ratapäivillä hajonneen tilalle vaihtamani tuuletusventtiili kuitenkin ilmeisesti vuotaa koska noin puolesta välistä päivää alkaen en saanut koneeseen enää kuin 0.7 barin ahdot hirveän suhinan saattelemana. Tuossa mielessä olen radalla saamaani aikaankin kyllä tyytyväinen. Kun ahdot oli vielä kunnossa, kone ritisi aika pahoin käyttämälläni 1.1 kilolla mutta sytytyksen säätö auttoi asiaan - pakko tehdä noin kun ei suutinsetti tullut mukaan. Jotain kummallista tuossa on muutekin, kone tuntuu prötäävän nyt enemmän kuin aikaisemmin.
Päivä vielä kruunattiin tapahtuman päätteeksi meillä grillaamisella ja saunomisella, ja tietysti päivän tapahtumista turistessa.
Niin, ja niitä aikoja:
http://maranello.dy.fi:8080/ratap-jurva-ajat.txt
Ilmoitelkaa virheistä.
Todella hyviä kuvia ja videoita, BTW. Kokeilen kanssa laittaa jotain matskua kunhan saan kuvat editoitua ja videokameran sisällön purettua.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Jessus on MKK mennyt Puntolla taas lujaa . Ei voi kuin nostaa hattua noille ajoille sillä ne ovat todella kovia. Ja tää hatunnosto koskee tietty kaikkia jotka tuolla ajan uskalsivat kellottaa . Ja KHN:n ennakkoajat olivat aika tarkkaan paikallaan...
Oikeastaan tuo "sprintti" on sellainen johonka osallistumattomuus harmittaa .
Oikeastaan tuo "sprintti" on sellainen johonka osallistumattomuus harmittaa .
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Jos nyt vähän on löysä tuo sora-alusta 8)
Ihan hyvä se oli ajaa, vaikka kallistelikin. Jos takarenkaita tuli säästeltyä, niin eturenkaat kulu senkin edestä. Vasemman etupyörän ulkosyrjä kului kankaalle asti. Jos vaikka ostais ihan oikeat kesäpyörät. Aika liukasta oli, joten tuli ajeltua myös sen mukaan.
Ihan hyvä se oli ajaa, vaikka kallistelikin. Jos takarenkaita tuli säästeltyä, niin eturenkaat kulu senkin edestä. Vasemman etupyörän ulkosyrjä kului kankaalle asti. Jos vaikka ostais ihan oikeat kesäpyörät. Aika liukasta oli, joten tuli ajeltua myös sen mukaan.
Auto tykkää kun sillä ajetaan.