LCF Ratapäivä II, Jurvassa 5.8.2007

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
sedicivalvole
Viestit: 593
Liittynyt: 05.01.2003 23:12

Viesti Kirjoittaja sedicivalvole »

Jees päivä taas. Irtoilevista ahtoputkista ja taas alapallosta :P. Kulkupuoli on nyt ihan hyvä ei nakuta eikä vetänyt laihalle.

Tuolle eturipustukselle täytyy todella tehdä jotain :? ettei aina repeä jostain

E. Vauriot tarkastettu ja korjattu. Eipä ollutkaan alapallo irti vaan iskari on jäänyt kiristämättä kunnolla olkavarteen; on soikeat reijät niin eipä siinä muuta taas tarvittu :oops: ja v####ks män lentävä kierros :x :lol:
Viimeksi muokannut sedicivalvole, 06.08.2007 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
_JL_
Viestit: 336
Liittynyt: 17.11.2003 18:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _JL_ »

Pari kuvaa tuolta Jurvasta;

LCF@Jurva
Lancia Beta Coupe 1600
http://jhl.1g.fi
Avatar
pastakone
Viestit: 551
Liittynyt: 19.03.2006 17:32
Paikkakunta: imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pastakone »

No joo mukavaa oli ja jotakin lainatakseni limitillä mentiin , meinas jopa karata mopo käsistä kuskin ajotaidon puutteesta . Silti ei meinannu malttaa olla radalta pois :lol: 8) :lol: . Musta lanzakin vieraili tosiaan päivillä mutta vain hitaalla vuorolla , olikohan pallohanat jumissa imusarjassa :roll: :?: .
- EI TAIDOLLA VAAN TUUURILLA !!! -

- Fiat 128 3P Berlinetta vm.-76
- Fiat 127 1050 Strada voisi vaik hukata
- Fiat Marea Weekend cool -00 1,6L kahdella nenällä :-)
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Tai jos se kovin kehuttu limitti löytyikin jo niillä hitailla vuoroilla... :mrgreen:
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
HeikkiJ
Viestit: 778
Liittynyt: 11.06.2006 13:53

Viesti Kirjoittaja HeikkiJ »

Kotona ollaan, vaikka vähän väsyttääkin. Pikku murheita oli matkassa. Vasen takajarrusatulan pultit päätti kiertyä ittekseen auki. Villen ja pastakoneen avustuksella sopiva korvauspulttikin saatiin ja ajo jatkui. Tasapuolisuuden vuoksi kiitän vielä kaikkia muitakin jotka kaiveli pakkejansa. Laitan lisää juttua tuonne projekti osioon.
Auto tykkää kun sillä ajetaan.
mkk
GFF
Viestit: 541
Liittynyt: 24.01.2003 12:47
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mkk »

Ahtopaine ongelmista huolimatta meni ihan hyvin. Tulin siihen tulokseen että se vinkuminen johtu paineensäätimestä kun toisella jousella ei kuulunut mitään ääniä ja ahdot oli lopussa jo 1.2bar.
Kyllä siitä tehosta jotain hyötyä on. Ei vaan aina tahtonut rata riittää kun hiekalle mentiin parissa mutkassa. Yhdessä kohtaa pompittiin siellä ihan kunnolla joka on tietenkin näkyy incarilla. Yritetään vaan saada näkyviin.

Videoita muista--> http://mkk72.1g.fi/kuvat/Botniaring+videot+5.8.07/
On sekä nopeelta että hitaalta vuorolta.
http://mkk72.1g.fi/kuvat/
Avatar
betacoupe
Viestit: 53
Liittynyt: 19.09.2005 20:00
Paikkakunta: ylöjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja betacoupe »

muutama kierros kerittiin themalla harjottelemaan.

tuolta löytyy muutama kuva: http://kuvablogi.com/blog/6528/2/
Lancia Delta hf Integrale Evoluzione -91
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

hmmm... aika tutun näköstä settiä viime vuodelta.. integraleja ei näköjään ollut kuin yksi paikalla ja herrasmies tuskin on aikoja kellottanut - vai lähtikö mäyräkoira ahvenanmaalle? On kyllä saaketin hienossa kunnossa oleva Prisma Integrale... noista vanteista voisi kyllä soveltaa tätäkeskustelua... harmi vaan kun kuvalinkit alkaa olla kuolleita..
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19326
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Kyllä vain ko. herrasmiehelläkin riitti uskallusta kellottaa aika radalta. Tuntuvat nuo Prismojen ja Dedrojen omistajat olevan uskaliaampia.

Tosiaan, mäyriksiä ei tarvinnut ostaa vaikka välillä alkoi tuntua uhkaavalle kun saatiin hammastangon vaihto päätökseen noin neljältä edellisenä yönä. Pakkoko sitä on ollut tunkea noin paljon rojua pieneen moottoritilaan.. :roll: Monet kiitokset remppa-avusta Heinolle ja Vodelle. :wink:

Auto savusi varsin uljaasti sekä matkan kotoa Jurvaan että ensimmäisillä ratakierroksilla, kun kaikki downpipen thermotecceihin imeytyneet ohjausvaihteen öljyt kärysivät pois. Konehuoneestaan savuavalla 127:lla ajelija herätti huomiota Jurvan keskustassakin. :lol:

Itse päivä meni mukavasti, auto pelasi melko kohtuullisesti ja samoin koekäytössä olleet Mintexin C-tech 'Fast Road'-jarrupalat. Edellisillä ratapäivillä hajonneen tilalle vaihtamani tuuletusventtiili kuitenkin ilmeisesti vuotaa koska noin puolesta välistä päivää alkaen en saanut koneeseen enää kuin 0.7 barin ahdot hirveän suhinan saattelemana. Tuossa mielessä olen radalla saamaani aikaankin kyllä tyytyväinen. Kun ahdot oli vielä kunnossa, kone ritisi aika pahoin käyttämälläni 1.1 kilolla mutta sytytyksen säätö auttoi asiaan - pakko tehdä noin kun ei suutinsetti tullut mukaan. :x Jotain kummallista tuossa on muutekin, kone tuntuu prötäävän nyt enemmän kuin aikaisemmin. :?

Päivä vielä kruunattiin tapahtuman päätteeksi meillä grillaamisella ja saunomisella, ja tietysti päivän tapahtumista turistessa.

Niin, ja niitä aikoja:
http://maranello.dy.fi:8080/ratap-jurva-ajat.txt
Ilmoitelkaa virheistä.

Todella hyviä kuvia ja videoita, BTW. Kokeilen kanssa laittaa jotain matskua kunhan saan kuvat editoitua ja videokameran sisällön purettua.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Jessus on MKK mennyt Puntolla taas lujaa :shock: . Ei voi kuin nostaa hattua noille ajoille sillä ne ovat todella kovia. Ja tää hatunnosto koskee tietty kaikkia jotka tuolla ajan uskalsivat kellottaa :D . Ja KHN:n ennakkoajat olivat aika tarkkaan paikallaan... :wink:

Oikeastaan tuo "sprintti" on sellainen johonka osallistumattomuus harmittaa :( .
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19326
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

No, toivotaan että ensi kesänä saadaan jatkaa perinnettä taas. Tänä vuonna oli ajan kellottaneita todella paljon verrattuna viime vuoteen.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
_JL_
Viestit: 336
Liittynyt: 17.11.2003 18:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _JL_ »

Ehkä sitä voisi jo ensi vuonna ajaa ajan ;)
Tosin ajaminen ja kuvaaminen samalla on hieman vaikeampaa.
Lancia Beta Coupe 1600
http://jhl.1g.fi
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Joo niin näemmä on ollut. Tietty viime vuonna se "formulamaisen nopea" :mrgreen: renkaankiinnitys muutti vähän aikataulua... :roll:

Jaa niin - jos ensi vuonna tuolla ajetaan suplitaan se ajankohta sopivammaksi...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
HeikkiJ
Viestit: 778
Liittynyt: 11.06.2006 13:53

Viesti Kirjoittaja HeikkiJ »

Jos nyt vähän on löysä tuo sora-alusta 8)

Ihan hyvä se oli ajaa, vaikka kallistelikin. Jos takarenkaita tuli säästeltyä, niin eturenkaat kulu senkin edestä. Vasemman etupyörän ulkosyrjä kului kankaalle asti. Jos vaikka ostais ihan oikeat kesäpyörät. Aika liukasta oli, joten tuli ajeltua myös sen mukaan.
Auto tykkää kun sillä ajetaan.
Vastaa Viestiin