Miittiä Tampesterissä?

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
Avatar
rosso monza
Viestit: 125
Liittynyt: 17.01.2003 15:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rosso monza »

NesteHukka kirjoitti:
triheadwolf kirjoitti:Demokraattinen diktatuuri käytäntöön ja Nestehukka päättää nyt ajankohdan ;)
Ehdotan silti: Ke 19.9 klo 18.00 Pyynikin torni.
No minä olisin itseasiassa tämän ehdotuksen kannalla. Saako yleistä kannatusta?
Sopii
No speakers, no bodykits, no bullshit

Fiat 127 1050 ´78 *Myyty*
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Sopisko paremmin jos katottais viikolla eteenpäin, eli 26.9?
Alkoi tässä itseäkin vähän kylmiä että onko autoni kasassa, kun pakosarjaoperaatio alkoi kusta kintuille urakalla...
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

Ihan vinkiksi 19.päivä pynsällä on viimeisen kerran tänä vuonna VAG-porukkaa, ja yleensä sitä on melkoisesti....... Eli suosittelen valitsemaan jonkin toisen päivän jos tahtoo saada auton tornin juurelle ja saada vielä munkkejakin.
Avatar
triheadwolf
Viestit: 188
Liittynyt: 27.03.2006 16:58
Paikkakunta: Jyväskylä > Kajaani > Tampere < Pori

Viesti Kirjoittaja triheadwolf »

tommi nylund kirjoitti:Ihan vinkiksi 19.päivä pynsällä on viimeisen kerran tänä vuonna VAG-porukkaa, ja yleensä sitä on melkoisesti....... Eli suosittelen valitsemaan jonkin toisen päivän jos tahtoo saada auton tornin juurelle ja saada vielä munkkejakin.
Jaa, no pitää varmaan käväistä tuolla vagina käyttiksellä siellä. Mulle sopii tuo viikon päästä kyllä aivan yhtä hyvin.
[b][color=red]I[/color][/b]nsinööri

[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
Rusina
Viestit: 799
Liittynyt: 21.07.2004 17:10
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Kumpi päivä on nyt sitten voimassa ? Täl viikolla olis ehtiny hyvin, ens viikolla ollaan Vermoa vallottamassa.
Ei viittis turhaan ajella, hiivatillakaan 8)
Fiatismi ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Siltala
Viestit: 54
Liittynyt: 05.11.2005 11:40
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Siltala »

Minulle sopii tämä viikko paremmin. Ei ensi viikkokaan mahdoton ole, mutta hankalahko. Pitäisi näet seistä koko päivä Pirkkahallissa mainostamassa yritystä.

NesteHukka - pääset kyllä vaikka kyydissäni Pyynikille. Olen päivät töissä Höytämössä ja asunkin Hervannnassa, joten Lempäälä ei tee suurta mutkaa.
Bertone X1/9 1500 ie kat -86
Avatar
Fiatjuha
Viestit: 172
Liittynyt: 26.02.2005 13:29
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Fiatjuha »

26.9 saa kannatusta! :)
Ex - Croma Turbo 2.0 i.e -92
VW Corrado G60 -89
Vastaa Viestiin