Muistaako kukaan? Onkos edes tänä vuonna tulossa???x1/9 T16 kirjoitti:Eli taas kaikki ok, herneet pois imusarjasta!
Mites tälläinen idea:
08 projekti + dynopäivä Lappeenrannassa
-aamusta käytäisiin vinguttamassa n.10 hiivatti/lancia/lisenssi vessaa AMW dynossa ja tutustumassa firman tarjontaa
http://www.amworks.com/dyno.htm
-tutustuminen allekirjoittaneen himmeleihin ja ajatuksiin
-yöpyminen jossain leirintäalue/hotelli/yms. systeemissä
-????
-????
Olen ollut apuna (kiinnitellyt autoja dynoon) kun esim. hondakerho on tälläisen tapahtuman järjestänyt. Pojat näytti viihtyneen
Projektipäivä 2008?
Projektipäivä 2008?
Tässä synkeää tammikuun viimeistä päivää vietellessä löysin tuolta vuoden 06 osiosta Akin ehdotuksen;
Ei. Kaikki on kielletty
http://kuvablogi.com/blog/3225/
http://kuvablogi.com/blog/3225/
Re: Projektipäivä 2008?
Ei toteudu projektipäivät -08 Lappeenrannassa Tuli yliarvioitua tämä raksaprojektin aikataulu eli paikat ei ole viellä kunnossa! Talli kyllä rupeaa olemaan suht valmis mutta kaikkea muuta ylimääräistä on siunaantunut lisä hommeleiksi Katellaan tulevaisuudessa uudestaankumppari kirjoitti:Tässä synkeää tammikuun viimeistä päivää vietellessä löysin tuolta vuoden 06 osiosta Akin ehdotuksen;
x1/9 T16 kirjoitti:Eli taas kaikki ok, herneet pois imusarjasta!
Mites tälläinen idea:
08 projekti + dynopäivä Lappeenrannassa
-aamusta käytäisiin vinguttamassa n.10 hiivatti/lancia/lisenssi vessaa AMW dynossa ja tutustumassa firman tarjontaa
http://www.amworks.com/dyno.htm
-tutustuminen allekirjoittaneen himmeleihin ja ajatuksiin
-yöpyminen jossain leirintäalue/hotelli/yms. systeemissä
-????
-????
Olen ollut apuna (kiinnitellyt autoja dynoon) kun esim. hondakerho on tälläisen tapahtuman järjestänyt. Pojat näytti viihtyneen
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Vai meinas vode penkittää noin pikaisesti dynopäivien kyljessä Ootko sitten tarkastellut tehoja alemmaksi Tuollaisen +500hp vehkeen penkittäminen vaatii jo pikkaisen erinlaiset manooverit auton kiiinnityksestä renkaan pidon hakemiseen! Varmasti haluat samalla tietää pakolämmöt sylinterikohtaisesti, pakopaineet turbon eestä ja takaa, yms.Vode131 kirjoitti:Jos saa toivomuksia esittää niin vasta kesällä dynopäivää. Olis mahkuja päästä mukaan.
Hommahan onnistuu muuten hyvin kunhan läksyt tekee kunnolla! Noista renkaista rullilla ei sitten tiedä ikinä miten ne käyttäytyy. Jotkut vanhat korput saattavat pitää todella hyvin kun taas uudet ei pidä yhtään Paineita joutuu hakemaan ja kitkan lisääjää mutta yleensä aina löytyy jonkinlainen pito että säädöt on oikeita! Slikseillä on sitten pääsy kielletty rullille Ne saa kerätä katosta...
Ei muuta kuin aikaa AMW:ltä tilaamaan! Minä voin tarjota yöpaikan autolle ja kuskille niin ei tule liian rankkaa reissua...
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Kiitos tarjouksesta, pistetään korvan taa. Kyllä ensimmäisenä on tarkoitus suunnata johonkin säädettäväksi ja myöhemmin tällaisiin harrastetapahtumiin. Siinä äkkiä päivä vierähtää kun ihan metsässä olevia säätöjä lähdetään hieromaan kohdilleen. Ja kyllä mirkkuun tulee kierteitä antureille vähän sinne tänne, että saa lämpöjä ja paineita mitattua. Vielä ei viitti aikaa tilata kun ei ole tietoa koska vehkeet käy, joutuu pian penkittämään käyttökadetista 75hv. Villen mieliksi ostin tuollaisen munamallin taas.
Vai tehoja alemmaksi sais nyt edes jotain ulos. Mä luulen että sillä 500 hevosellakin on ihan tarpeeksi työtä ohjaamossa. Renkaiden kanssa saattaa tulla onkelmia. Tällä hetkellä siihen ei ole muita kuin kuviolliset katuslicksit tulossa kun vanteet on niin hakusessa. Kyllä ainakin muualla on onnistunut slickseillä ajo dynossa.
Vai tehoja alemmaksi sais nyt edes jotain ulos. Mä luulen että sillä 500 hevosellakin on ihan tarpeeksi työtä ohjaamossa. Renkaiden kanssa saattaa tulla onkelmia. Tällä hetkellä siihen ei ole muita kuin kuviolliset katuslicksit tulossa kun vanteet on niin hakusessa. Kyllä ainakin muualla on onnistunut slickseillä ajo dynossa.
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Niin enpä tiedä sitten mitkä renkaat olisi hyvät rullilla, varsinkin jos karhennukset on rullissa tallella. Nimimerkillä joskus viikottain sai harjata kilokaupalla kumipurua dynon takaa lattialta ja seinästä eikä yhdessäkään ollut sliksejä alla Tuo touhu syö rengasta enemmän kuin asfaltilla sudittelu
Fiat Uno Turbo i.e -88
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Riippuu vähän dynosta, melkeen kaikki boschin rullat on ollu sen verran sileitä ettei oo hirmu paljon rengasta syöny. Se on vähän kakspiippunen juttu, pitäs sitoo sopivan tiukalle rullille että pitää mut toisaalta ei liian piukkaan ettei oo vierintävastus miljoonaluokkaa. Etuvedoilla varsinkin oli jo pienillä tehoilla pitojen kanssa onkelmia boschin jarruissa. Kai sinne uskaltaa ihan normaalisti mennä, kuitenkin poltat baarumit loppuun heti ku saat setupit rokkaamaan 8)
Fiat Uno Turbo i.e -88