F-600

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
kimsa
Viestit: 164
Liittynyt: 27.02.2008 21:06

Re: F-600

Viesti Kirjoittaja kimsa »

Ohessa kuvia jarrujen ja jäähdyttäjän toteutuksesta. Peruskone lähes nipussa. Seuraavaksi kytkin/vauhtipyörä sekoitus valmiiksi.
Kone ja laatikko kun saadaan soimaan yhdessä niin seuraavaksi läppärungot ja pakosarja työn alle. Ja vetarit tarvii varmaan myös?

Näköjään jotkut kuvat heittää kyljelleen?
Liitteet
Kone ja välitetty loota.JPG
Kone ja välitetty loota.JPG (54.02 KiB) Katsottu 3437 kertaa
Jäähdytin.JPG
Jäähdytin.JPG (41.91 KiB) Katsottu 3437 kertaa
Takajarru.JPG
Takajarru.JPG (42.06 KiB) Katsottu 3437 kertaa
Etujarru.JPG
Etujarru.JPG (41.03 KiB) Katsottu 3437 kertaa
kimsa
Viestit: 164
Liittynyt: 27.02.2008 21:06

Re: F-600

Viesti Kirjoittaja kimsa »

ja vielä pari kuvaa
Liitteet
1.2 16v.JPG
1.2 16v.JPG (54.73 KiB) Katsottu 3436 kertaa
Ohjaus ja tukivarret.JPG
Ohjaus ja tukivarret.JPG (38.86 KiB) Katsottu 3436 kertaa
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: F-600

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Varsin vakavasti otettavan oloinen projekti. 8-)
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
kimsa
Viestit: 164
Liittynyt: 27.02.2008 21:06

Re: F-600

Viesti Kirjoittaja kimsa »

No nyt on saatu power unit Fiattiin. Myös pakosarja ja imusarja valmiina, kuvissa vielä hieman raakileina.
Sähköjen teko konttorissa aluillaan ja seuraavaksi moottorin ohjausyksikkö ja vetarit työn alle. Sorvihommia kun yhdistetään kuplan laatikko
ja punton vetonivelet.
Liitteet
Konttori.jpg
Konttori.jpg (165.23 KiB) Katsottu 3010 kertaa
16v Fire.jpg
16v Fire.jpg (209.56 KiB) Katsottu 3010 kertaa
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Re: F-600

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

Hmm.. miksi tuohon imusarjaan piti tehdä 45 asteen mutka?
1.2 firen imukanava kun on varmaan sen 40 astetta yläviistoon.
kimsa
Viestit: 164
Liittynyt: 27.02.2008 21:06

Re: F-600

Viesti Kirjoittaja kimsa »

Hyvä kysymys. Hieman helpompi oli noin tehdä. Eipä vakiookaan kovin viistossa ole mielestäni. Kansi portattu tuolle sopivaksi..
Tärkeintä varmaan että ilma kulkee jouheasti ja bensa suihku saadaan suurinpiirteiden osumaan venttiili lautasen suuntaan?
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: F-600

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

On ainakin "klassisemman" näköinen toteutus noin niin miellyttää nostalgiaihmisen silmää paremmin vaikkei ihan webereitä olekaan. :thumb:
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Vastaa Viestiin