Bravo V1600 Ralli projekti.
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Ilmasuodatin kotelon ja kaasuläpän välinen putki on sitten erilainen lyhyt- ja pitkäiskuisissa.
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Kaaret tulee näillä näkymin vasta joulukuussa. Menee vähän väärin päin mutta maalaan auton ennen kaaritusta. Pari päivää olisi vielä valmistelua mutta ei kai se haittaa vaikka kaikki on ok päällisin puolin?
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Suosittelen kuitenkin ensin kaarittamaan ja sitten vasta maalaamaan... Saat samalla maalattua sisältäkin...MSalmela kirjoitti:Kaaret tulee näillä näkymin vasta joulukuussa. Menee vähän väärin päin mutta maalaan auton ennen kaaritusta. Pari päivää olisi vielä valmistelua mutta ei kai se haittaa vaikka kaikki on ok päällisin puolin?
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
MSalmela kirjoitti: Mikä on paras keino jos yrittää saada lasit pois EHJÄNÄ?
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Sahko ... 000024006/" onclick="window.open(this.href);return false;
kaveri otti bemarista ja mä otin kolfista tommosella lasit irti ja eikä mennyt kauan. terä ei yllä joka paikaa mutta niitähä voi modifoida
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Täytyy käydä lainaamassa faijan Fein Multimasteria. Samanlainen kuin Bilteman mut huomattavasti kalliimpi. Hyvä että sekin tulee hyötykäyttöönjaketech kirjoitti:MSalmela kirjoitti: Mikä on paras keino jos yrittää saada lasit pois EHJÄNÄ?
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Sahko ... 000024006/" onclick="window.open(this.href);return false;
kaveri otti bemarista ja mä otin kolfista tommosella lasit irti ja eikä mennyt kauan. terä ei yllä joka paikaa mutta niitähä voi modifoida
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Bitumilevyt poissa. Kuumailmapuhaltimella ja lastalla lähti suht helposti. Nyt pitää vielä pestä mutta millä?
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Tinneri tai bensa...MSalmela kirjoitti:Bitumilevyt poissa. Kuumailmapuhaltimella ja lastalla lähti suht helposti. Nyt pitää vielä pestä mutta millä?
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
brakecliineri mutta kallista.mikah kirjoitti:Tinneri tai bensa...MSalmela kirjoitti:Bitumilevyt poissa. Kuumailmapuhaltimella ja lastalla lähti suht helposti. Nyt pitää vielä pestä mutta millä?
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Se ei ainakaan toiminut minulla yhtä tehokkaasti kun tinneri. Ja se haihtuu turhan nopeesti.jaketech kirjoitti: brakecliineri mutta kallista.
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Kokeilin. Tinneri on hyvä. Pahoissa paikoissa pistin tärpätillä lioitetun rätin päälle ja hyvin lähti,mikah kirjoitti:Se ei ainakaan toiminut minulla yhtä tehokkaasti kun tinneri. Ja se haihtuu turhan nopeesti.jaketech kirjoitti: brakecliineri mutta kallista.
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Jep, se on hyvä konsti että antaa vähänaikaa liota rätin alla. Toi pikipahvien irrottelu on se kilpurin rakentelun pahin homma.MSalmela kirjoitti: Kokeilin. Tinneri on hyvä. Pahoissa paikoissa pistin tärpätillä lioitetun rätin päälle ja hyvin lähti,
Sen jälkeen kaikki on melkein pelkkää juhlaa....
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Naarmujahan siinä tuli. Ruiskukitti peitti hyvin mutta ruosteenesto on vähän niin ja näin. Autohan on vuoden ympäri lämpimässä tallissa eli pitäis kestää vaikka pohjat on mitä on. Temadur 90 mikä tulee päälle on ainakin ennen toiminut hyvin ja ei oo ruostunut.
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Penkkiraudat kannattais varmaan tehdä ennen kaaria? Olisi vielä muutama päivä aikaa. Ei oo sääntökirjaa mistä katsoa eli mistä aineesta jne?
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
kannataa samalla ku tekee kaaria ni laittaa penkin kiinnikkeet ja sovittaa penkkiä paikalleen, voi muuten tulla ongelmia penkin asennon kans jos ottaa esim putkiin kiinni tai jms. kaveri kokeile tän ja onkoha se jo kolmekertaa joutunut kaaria muuttelee ku ei mahu autoon istumaan.MSalmela kirjoitti:Penkkiraudat kannattais varmaan tehdä ennen kaaria? Olisi vielä muutama päivä aikaa. Ei oo sääntökirjaa mistä katsoa eli mistä aineesta jne?
sääntökirja löytyy akk sivuilta.
http://www.autourheilu.fi/lajit/tekniikka/saannot/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Niin ja ihan kypärä päähän ja kattoo ettei ota potta putkiin kiinne.jaketech kirjoitti:kannataa samalla ku tekee kaaria ni laittaa penkin kiinnikkeet ja sovittaa penkkiä paikalleen, voi muuten tulla ongelmia penkin asennon kans jos ottaa esim putkiin kiinni tai jms. kaveri kokeile tän ja onkoha se jo kolmekertaa joutunut kaaria muuttelee ku ei mahu autoon istumaan.MSalmela kirjoitti:Penkkiraudat kannattais varmaan tehdä ennen kaaria? Olisi vielä muutama päivä aikaa. Ei oo sääntökirjaa mistä katsoa eli mistä aineesta jne?
sääntökirja löytyy akk sivuilta.
http://www.autourheilu.fi/lajit/tekniikka/saannot/" onclick="window.open(this.href);return false;
meillä endu autossa mulla otti kypärä putkiin kiinni kun tykkään istua lähempänä rattia ja polkimia.
Kaarien rakentaja oli jättänyt kattoluukun rungon paikoileen ja kaaret on 3-4cm alempana kuin mitä ne voisivat olla.
Penkkiä 5cm alemmas , nyt mahtuu pää pyörimään ja toi kattoluukun runko täytyy vielä jotenki leikellä pois kaarien välistä prkl.
Samalla kannattaa miettiä ne vöiden kiinnikket.