Huono maa voisi olla syy, moottorin ja akun välillä.
Todennäköisesti kuitenkin laturi. Mulla Lineassa sama homma ja laturista todennäköisesti yksi diodi mykkä. Vaöot vilkuttaa tyhjäkäynnillä, kun laturi lämpenee.
Samaa ihmettelin itsekin ja laitoin edellisen sivun linkkiin oletuksen mikä voisi olla ihan oikeasti Nuova Bravon akseli. Samankaltainen se on kuin Stilossa, mutta ei kai heittämällä samanlainen? Ja eroa tosiaan siinäkin että onko korkeusanturille paikkaa vai ei, eli onko Xenonit.
Sämpy kirjoitti: ↑20.02.2024 07:19
Miksiköhän en ole kuullut rikkoontuneista Stilon akseleista, mutta Bravon akseleista tämä on jo toinen tapaus? Ilmeisesti laatu kehittyy.
Aika paljon nähnyt noin 2008-2013 autoja, joissa purunko/akselipalkki aivan morjens.
Se tehtaan maali monessa tapauksessa aivan hengettömän ohut, merkkiin katsomatta.
Sämpy kirjoitti: ↑20.02.2024 07:19
Miksiköhän en ole kuullut rikkoontuneista Stilon akseleista, mutta Bravon akseleista tämä on jo toinen tapaus? Ilmeisesti laatu kehittyy.
Aika paljon nähnyt noin 2008-2013 autoja, joissa purunko/akselipalkki aivan morjens.
Se tehtaan maali monessa tapauksessa aivan hengettömän ohut, merkkiin katsomatta.
Mulla stiloon vaihettu etupalkki. Pohjamuovin kiinnitystä uusiessani porasin uuden reiän vanhan viereen ja pora vähä pyörähti ja läpi. Et kohtuu ohutta ja pokkaamalla jäykistetty.
Sämpy kirjoitti: ↑20.02.2024 07:19
Miksiköhän en ole kuullut rikkoontuneista Stilon akseleista, mutta Bravon akseleista tämä on jo toinen tapaus? Ilmeisesti laatu kehittyy.
Aika paljon nähnyt noin 2008-2013 autoja, joissa purunko/akselipalkki aivan morjens.
Se tehtaan maali monessa tapauksessa aivan hengettömän ohut, merkkiin katsomatta.
Mulla stiloon vaihettu etupalkki. Pohjamuovin kiinnitystä uusiessani porasin uuden reiän vanhan viereen ja pora vähä pyörähti ja läpi. Et kohtuu ohutta ja pokkaamalla jäykistetty.
Mulla alkoi etupalkki stilossa olemaan melkoisen marinoidun nököinen 320tkm kohdalla, johon katsuri totesi "tätä ei ehkä enään öljyllä pelasta, sun varmaan kannattaa varalle etsiä ehjempi jos meinaat tätä pitää".
--> myyntiin. On se tosin vielä(kin) liikenteessä.
wellu kirjoitti: ↑20.02.2024 09:12
Aika paljon nähnyt noin 2008-2013 autoja, joissa purunko/akselipalkki aivan morjens.
Se tehtaan maali monessa tapauksessa aivan hengettömän ohut, merkkiin katsomatta.
Mulla stiloon vaihettu etupalkki. Pohjamuovin kiinnitystä uusiessani porasin uuden reiän vanhan viereen ja pora vähä pyörähti ja läpi. Et kohtuu ohutta ja pokkaamalla jäykistetty.
Mulla alkoi etupalkki stilossa olemaan melkoisen marinoidun nököinen 320tkm kohdalla, johon katsuri totesi "tätä ei ehkä enään öljyllä pelasta, sun varmaan kannattaa varalle etsiä ehjempi jos meinaat tätä pitää".
--> myyntiin. On se tosin vielä(kin) liikenteessä.
Olisko ollu 150t ajettu kun se on vaihdettu. Toki pohjoispirkanmaan hiekkateillä päästelty meneen kaikki ne kilsat. Mut onhan moni tuollane alustanosa jo valmistettu niin ettei edes massaus pelasta. Vähä ku ladan pelti. Ruosteessa vaikka miten sinkittet tai öljyät.
Scudosta vuosi sitten hitsasin ja suojasin, kun en raaskinut investoida liki tonnia uuteen. Ehkä se on inan verran paksumpaa henkilöauton vastaavaan verrattuna, kun vielä sai pelastettua jatkoaikaa. Vaikkei siinäkään uutena kuin ohut maali päällä. 24v ja 400tkm, eli nämä on näitä köyhän Itä-Euroopan ongelmia.