Ducato ja code-valo
-
- Viestit: 58
- Liittynyt: 24.05.2014 13:02
Ducato ja code-valo
No johan nyt fiatin lykkäs! Vaikuttaisi siltä että nyt taloon tulee viides auto ja yhdestä tai kahdesta hankkiudutaan eroon. Sitten meillä onkin enää kolme fiiua. Ihan vahingossa!
Tämä uusin ostettavien listalla olisi ducato mallia -99. Sellainen pommi siinä olisi että code-valo palaa. Kone lähti koeajon yhteydessä hienosti käymään mutta valo jäi palamaan. Hittolainen kun en uskaltaisi sitä ostaa ellei tuota ajoneston ohitusta osaa tehdä. Tuntuu siltä että se kuitenkin jättää jonain päivänä käynnistymättä ja siitähän riemu repeää.
Eli jos jollain olisi ohitusohjeet jossain ja voisi laittaa yyveenä niin olisi kovin kiitollinen! Saisin pakun taloon että raksalla etenisi...
Kiitollisena vastauksista!
Tämä uusin ostettavien listalla olisi ducato mallia -99. Sellainen pommi siinä olisi että code-valo palaa. Kone lähti koeajon yhteydessä hienosti käymään mutta valo jäi palamaan. Hittolainen kun en uskaltaisi sitä ostaa ellei tuota ajoneston ohitusta osaa tehdä. Tuntuu siltä että se kuitenkin jättää jonain päivänä käynnistymättä ja siitähän riemu repeää.
Eli jos jollain olisi ohitusohjeet jossain ja voisi laittaa yyveenä niin olisi kovin kiitollinen! Saisin pakun taloon että raksalla etenisi...
Kiitollisena vastauksista!
Re: Ducato ja code-valo
Jos jakajapumpullisen code-valo palaa, en lähtisi autolla kauemmaksi mistä jaksaa kävellä takaisin.
Ruiskupumpun muovipääty varovasti kappaleiksi, ja alta paljastuvaan solenoidiin virtalukon kautta +12VDC.
Ruiskupumpun muovipääty varovasti kappaleiksi, ja alta paljastuvaan solenoidiin virtalukon kautta +12VDC.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
-
- Viestit: 58
- Liittynyt: 24.05.2014 13:02
Re: Ducato ja code-valo
Kiitos!
Mistäs tämän pumppu-eron mahtaa tunnistaa? Meinaa lähinnä että mikä se toinen vaihtoehto onkaan. Ja ovatko kaikki samalla tavalla ohitettavissa? Kyseessä siis 2,8l vapari diesel ducato.
Sent from my FP2 using Tapatalk
Mistäs tämän pumppu-eron mahtaa tunnistaa? Meinaa lähinnä että mikä se toinen vaihtoehto onkaan. Ja ovatko kaikki samalla tavalla ohitettavissa? Kyseessä siis 2,8l vapari diesel ducato.
Sent from my FP2 using Tapatalk
Re: Ducato ja code-valo
Jakajapumppuun menevät suuttimien putket. Myös kaasuvaijeri päättyy pumppuun. Yhteispaineruiskuista en mitään tiedä, vaikka pihalla sellainen möllöttääkin. Liian uusia kamppeita.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
-
- Viestit: 58
- Liittynyt: 24.05.2014 13:02
Re: Ducato ja code-valo
No hitto. Ei tullut tarkemmin pumppua ihmeteltyä autoa tihrustettaessa. Onkohan tämä yhteispaineruisku sama kuin common rail? Olettaisin näin.
Auto on tosiaan -99, mahtaako common rail olla kuinka uusi keksintö? Meinaa voiko vuosimallista päätellä sen pumpun sielunelämää ettei tarttis myyjälle asti ajella ihan vaan pumppua katselemaan....
Sent from my FP2 using Tapatalk
Auto on tosiaan -99, mahtaako common rail olla kuinka uusi keksintö? Meinaa voiko vuosimallista päätellä sen pumpun sielunelämää ettei tarttis myyjälle asti ajella ihan vaan pumppua katselemaan....
Sent from my FP2 using Tapatalk
Re: Ducato ja code-valo
Raili-kone JTD tuli 00/01 vaihteessa joten -99 melko varmasti jakajapumpulla. Liekö tuota vaparia raili-koneisena ollenkaan.
-
- Viestit: 58
- Liittynyt: 24.05.2014 13:02
Re: Ducato ja code-valo
Mahtaakohan tuo nakkula mihin menee kevi (heh) olla se solenoidi? Se on pumpun päässä eikä siinä mitään muovijutskaa ole?
Kone käynnistyy joka kerralla vaikka code-valo palaa. Meinaa olisko jo ohitettu tuo esto?
Edit. Hemmetti että tuli otettua huono kuva. Otan paremman kunhan akun kännystä saan ladattua [emoji2]