Fiat Bravo II vakionopeuden säädin "after market"
Fiat Bravo II vakionopeuden säädin "after market"
Jostain luin että bravoon saisi vakkarin jos laittaa alfan tai stilon viikset missä vakkari on, onko väitteellä perää?
Re: Fiat Bravo II vakionopeuden säädin "after market"
Itse paiskasin JTD 120 Bravoon viiksen paikalle ja tein kolon alamuoviin, ei muuta tarvinnut. Vakkarin viiksen liitin oli ylämuovissa. T-Jettiin ei kai aina onnistu yhtä helposti, osaan voi joutua vetämään piuhoja ainakin koriohjausboksille. Omaani laitoin Bravon oman viiksen kun sellainen viiksipaketti pyöri nurkissa, mutta yhtä hyvin sinne voi laittaa Stilon/AR147/Ducaton244 viiksen.
Re: Fiat Bravo II vakionopeuden säädin "after market"
Itelläkin on tuo multijetti 1,9 8 venttiilinen, eli saattasin osata..
Re: Fiat Bravo II vakionopeuden säädin "after market"
Minulle ilmoitti merkkihuolto, Mega-auto lahdesta ettei vakkaria voi laittaa jos ei ole tehdastilauksena ollut.
Eipä ole Bravoa eikä asiaa Mega-autoon.
Eipä ole Bravoa eikä asiaa Mega-autoon.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Re: Fiat Bravo II vakionopeuden säädin "after market"
Pitääkös minun katsella diisseli autoista tuota viiksipakettia?
Re: Fiat Bravo II vakionopeuden säädin "after market"
Pelkkä vakkarinviiksi riittää. Saa laitettua paikalle ilman ratin irroitusta. Ota nyt ensin irti yläsuojamuovi ja katso että liitin löytyy sieltä.
Re: Fiat Bravo II vakionopeuden säädin "after market"
Tänään laitettu -08 tjet sporttiin vakkarinviiksi. Löyty liitin ylämuovin alta.
Muuta ei tosiaan tarvinnu tehdä kun viiksi paikalleen ja liitin kiinni. Toimi saman tien.
Muuta ei tosiaan tarvinnu tehdä kun viiksi paikalleen ja liitin kiinni. Toimi saman tien.
http://mkk72.1g.fi/kuvat/