Fiat uno fire
Re: Fiat uno fire
Sopisko panda 2012-> alapallo?
ePER (YV jos ei toimi)
Myydään Punto 55/60/75 & Bravx 1.2/1.4/1.6/1.8 osia
3x 176
5x 182
2x 192
188
9K9A+1Z5+P12+206
Myydään Punto 55/60/75 & Bravx 1.2/1.4/1.6/1.8 osia
3x 176
5x 182
2x 192
188
9K9A+1Z5+P12+206
Re: Fiat uno fire
Mikä hyöty?väisänen kirjoitti:Olen yrittänyt löytää uunon alatukivarteen alapalloa. Semmosta jossa ei olis kartiota. Sopisi punton tai stiletin olkavarteen...
Puntossa on pienempi tappi ku stilossa.
Re: Fiat uno fire
Laittaa punton tai stiletin olka akselin. Siihen löytyis multa suoraa kynätolppia, ei tarttis hitsailla.
Punton käyttöohjekirjassa ei ole näköjään välityssuhteita. Mistäs nekin nyt kaivaa. Taijaa taitaa olla samat mitä 80 bravossa eli ei tartte nettihelvettiä selata.
Ja thänks 75elx. Uudessa pantassa liipannee aika liki ainakin.
Apropoo. Puntosta ei löytynyt erillistä ajoestopurkkia enää että sekin ihan kiva.
Punton käyttöohjekirjassa ei ole näköjään välityssuhteita. Mistäs nekin nyt kaivaa. Taijaa taitaa olla samat mitä 80 bravossa eli ei tartte nettihelvettiä selata.
Ja thänks 75elx. Uudessa pantassa liipannee aika liki ainakin.
Apropoo. Puntosta ei löytynyt erillistä ajoestopurkkia enää että sekin ihan kiva.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Fiat uno fire
Tossa on jotain välityksiä:
Stilo 6-vaiht. perä 4.071-6.välitys 1.306 kokonais 3.117
Punto perä 3.438 5.välitys 1.114 kokonais 3.086
Brava 1.2 perä 3.867 5.välitys 1.206 kokonais 3.206
Punton askiin kun vaihtaisi Bravan 5. rattaat olisi välitys 2.851
Tuli joskus raapustettua muidenkin vaihteiden välitykset, muistais vaan minne tunkin lapun.
Stilo 6-vaiht. perä 4.071-6.välitys 1.306 kokonais 3.117
Punto perä 3.438 5.välitys 1.114 kokonais 3.086
Brava 1.2 perä 3.867 5.välitys 1.206 kokonais 3.206
Punton askiin kun vaihtaisi Bravan 5. rattaat olisi välitys 2.851
Tuli joskus raapustettua muidenkin vaihteiden välitykset, muistais vaan minne tunkin lapun.
Re: Fiat uno fire
Voihan siitä koittaa ottaa se ajonesto pois käytöstä.väisänen kirjoitti:Laittaa punton tai stiletin olka akselin. Siihen löytyis multa suoraa kynätolppia, ei tarttis hitsailla.
Punton käyttöohjekirjassa ei ole näköjään välityssuhteita. Mistäs nekin nyt kaivaa. Taijaa taitaa olla samat mitä 80 bravossa eli ei tartte nettihelvettiä selata.
Ja thänks 75elx. Uudessa pantassa liipannee aika liki ainakin.
Apropoo. Puntosta ei löytynyt erillistä ajoestopurkkia enää että sekin ihan kiva.
Joku ohjelmisto mullakin on , mutta muista nyt sitten oliko siinä puntoa.
Re: Fiat uno fire
Kiitos taas.
Uunossa on vissiinkin se pienivälitteisin viitonen eli sekin kelpaa punton askiin. Otan uhden uunon laatikon mukaan ja ihmettelen siirtohaarukoita ym.
Moottorin pesusta lienee aloitettava kunhan ensin kaivan loput johtosarjasta vielä puntosta ulos.
Olka-akseleita ja tukivarsia ihmettelin myös. Saapahan nähdä saako punton olkaa sopimaan. Stilon KW:n iskari siihen sopisi kyllä kymppikiloisilla jousilla. Aika kovat on.
Uunossa on vissiinkin se pienivälitteisin viitonen eli sekin kelpaa punton askiin. Otan uhden uunon laatikon mukaan ja ihmettelen siirtohaarukoita ym.
Moottorin pesusta lienee aloitettava kunhan ensin kaivan loput johtosarjasta vielä puntosta ulos.
Olka-akseleita ja tukivarsia ihmettelin myös. Saapahan nähdä saako punton olkaa sopimaan. Stilon KW:n iskari siihen sopisi kyllä kymppikiloisilla jousilla. Aika kovat on.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Fiat uno fire
Mitä tarkoittaa 10 kilonen 10kg/mm? jos niin se on kova juu , mulla on futtilaisessa nyt 5kg/mm ja joo vähän kallistelee radalla , mut ei pohjaa nopeissakaan mutkissa , hyvä vetopito ja ei puske.väisänen kirjoitti:Kiitos taas.
Uunossa on vissiinkin se pienivälitteisin viitonen eli sekin kelpaa punton askiin. Otan uhden uunon laatikon mukaan ja ihmettelen siirtohaarukoita ym.
Moottorin pesusta lienee aloitettava kunhan ensin kaivan loput johtosarjasta vielä puntosta ulos.
Olka-akseleita ja tukivarsia ihmettelin myös. Saapahan nähdä saako punton olkaa sopimaan. Stilon KW:n iskari siihen sopisi kyllä kymppikiloisilla jousilla. Aika kovat on.
Re: Fiat uno fire
Kg/mm vissiin ollu yleensä jousissa speksit. 5 kg jousi on joo vähän löysä.
Pesin moottorin, irroitin loput johtosarjat yms etc jne.
Illalla vielä kajarit taakse ja jakosuotimet väliin. Toinen jakosuodin on rikki niin saa kuunneltua kumpi pätkii ja kokeilla kolvata sitten uusiksi.
Pesin moottorin, irroitin loput johtosarjat yms etc jne.
Illalla vielä kajarit taakse ja jakosuotimet väliin. Toinen jakosuodin on rikki niin saa kuunneltua kumpi pätkii ja kokeilla kolvata sitten uusiksi.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Fiat uno fire
Joo mä tykkään puhua kg/cm eli 50kg.väisänen kirjoitti:Kg/mm vissiin ollu yleensä jousissa speksit. 5 kg jousi on joo vähän löysä.
Pesin moottorin, irroitin loput johtosarjat yms etc jne.
Illalla vielä kajarit taakse ja jakosuotimet väliin. Toinen jakosuodin on rikki niin saa kuunneltua kumpi pätkii ja kokeilla kolvata sitten uusiksi.
50kg jousi mikään löysä ole katuautoon , otappa huomioon myös auton paino.
Re: Fiat uno fire
Vanha lähti ja paskempi tilalle.
Siirrettävä konetta vielä pikkuisen eteenpäin. Näin ajattelinkin ettei välttis sovi mutta moskalla siirsin rintapelliä ja plops.
Aloitin siinnä kello 19 ja lopetin 21:30. Ihan kiva homma kyllä.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Fiat uno fire
Apropoo. Olikohan tähän uudempaan 1.2 16v koneeseen pienempää imusarjaa? Turhan käppyrä on nyt.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Fiat uno fire
eikös se 1.1 koneen korva käy sinne jakopäähän, mun mielestä kyllä.
Pakko se 1.2 iumsarja sinne on mahtua , mulla mahtus 2.0 16v vaparinkin.
Kallista konetta vähä etiä päin nojaileen.
Pakko se 1.2 iumsarja sinne on mahtua , mulla mahtus 2.0 16v vaparinkin.
Kallista konetta vähä etiä päin nojaileen.
Re: Fiat uno fire
Kiitän vinkeistä.
Illalla vähän oli kiirus ja väsy. Ei aivot toiminu enää.
Ajattelin että survasen padan vaan sisään ja ihmettelen oikean paikan padalle kun on paikoillaan. En jaksanu irroittaa vaihteistoa
Illalla vähän oli kiirus ja väsy. Ei aivot toiminu enää.
Ajattelin että survasen padan vaan sisään ja ihmettelen oikean paikan padalle kun on paikoillaan. En jaksanu irroittaa vaihteistoa
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Fiat uno fire
Kone kun on Puntosta, niin varma en ole, mutta Bravx:n 1.2:ssa ainakin imusarja on "katkeava". Avaamalla imusarjan jää kanteen kiinni tötteröt (oliko nämä nyt virallisesti runnerit) ja tuo muovihäkkyrä lähtee pois.
Tee läppärungot tai plenumi siihen?
Tee läppärungot tai plenumi siihen?
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: Fiat uno fire
Juu ei tuo liimattu halkaisukohta auta mitään. Tarttis vetää sahalla poikki.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.