Tuollainen näkyi juuri tulleen myyntiin, hulppea kuin mikä, ja hintakin varsin "asevelihenkinen" Ei näitä kovin usein Suomessa näytä myyntiin asti edes pääsevän:
https://autot.tori.fi/vaihtoautot/lancia/muut/97345028
Phedra kaupan
-
- GFF
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 22.01.2010 12:05
- Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen
Phedra kaupan
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
-
- GFF
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 22.01.2010 12:05
- Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen
Re: Phedra kaupan
Näkyipä olleen tarjolla yhä, hinta laskenut 3350€:een
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
-
- GFF
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 22.01.2010 12:05
- Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen
Re: Phedra kaupan
Ja nyt näytti pyynti laskeneen jo karvan verran alle kolmeentuhanteen; harmi, kun myyjä ei ole ilmoitukseensa laittanut suoraa puhelinyhteystietoa, eikä auto taida olla muualla kaupan kuin Tori.fi-palvelussa.
Autohan on siis käytännössä Fiat Ulysse serie 2, Citroën C8 ja Peugeot 807. Kahta jälkimmäistä Suomeenkin on tullut maahantuojien kautta, ja tekniikan puolesta kaikki ovat identtisiä. Myynnissä olevassa on Pösön/Citikan 2-litrainen Hdi-diesel, joka lienee kohtuu hyvässä maineessa niin tekniikan kuin taloudenkin puolesta, ei lastentauteja, kun jo parikymmentä vuotta vanha konstruktio (ainakin Scudoissa, Jumpyissa ja Experteissä oli pitkään, + muun muassa Xantiassa sekä Pösön 307:ssa); kestäväkin taisi olla, kun viritysaste on maltillinen. Korjatkaa, jos käsitykseni on väärä!! Tuostahan saisi tehtyä juhlavan pakettiauton...
Autohan on siis käytännössä Fiat Ulysse serie 2, Citroën C8 ja Peugeot 807. Kahta jälkimmäistä Suomeenkin on tullut maahantuojien kautta, ja tekniikan puolesta kaikki ovat identtisiä. Myynnissä olevassa on Pösön/Citikan 2-litrainen Hdi-diesel, joka lienee kohtuu hyvässä maineessa niin tekniikan kuin taloudenkin puolesta, ei lastentauteja, kun jo parikymmentä vuotta vanha konstruktio (ainakin Scudoissa, Jumpyissa ja Experteissä oli pitkään, + muun muassa Xantiassa sekä Pösön 307:ssa); kestäväkin taisi olla, kun viritysaste on maltillinen. Korjatkaa, jos käsitykseni on väärä!! Tuostahan saisi tehtyä juhlavan pakettiauton...
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
Re: Phedra kaupan
En nyt phedraa tunne, mutta eiköhän tuonkin moottori DW-10 pohjainen ole, jota olen pitänyt alusta asti onnistuneena ja kestävämpänä jopa kuin Fiatin oma JTD.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
-
- GFF
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 22.01.2010 12:05
- Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen
Re: Phedra kaupan
Ihan vaan uteliaisuudesta kyselen, sattuisiko joku tietämään, mitenkähän tämän Lancian kanssa kävi puolisentoista vuotta takaperin (ei ole kuulunut, ei näkynyt missään)..........?
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!