meni suunnitelmat mönkään ainakin toistaiseksi tuon Regata SW:n eli farkun kanssa. Nyt se pitäisi saada parin viikon aikana hukattua jonnekin.
Autohan on peruskoriltaan yllättävän terve, ovissa on sanomista ja edellinen omistaja onkin purkanut jo kaikki listat ja sisustuksen noita hommia varten. Auto on alunperin 100S.i.e ja nokalla Ritmon 1,7 diesel joka asennettu niin että pystyy sillä siirtämään.
Auto on luonnollisesti ilmainen ja autetaan tarvittaessa siirtämisessäkin, olisiko kellään tiloja tällaiselle? Tai edes kiinnostusta pelastaa yksi tällainen farkku jälkipolville, peltityöt ei olisi mahdottoman pahat jos asiallinen ajokunto riittää. Voisin jopa ajatella ostavani tuollaisen työn tähän, jos joku voi ottaa vastaan harrastehintaan. Juuri nyt ei ole aikaa kunnostaa, eikä oikein tilaa säilyttää tätä ensi talven yli. Paitsi pusikossa, mutta siinä nyt ei ole mitään järkeä.
Tämä nyt ei ole varsinaisesti myynti-ilmoitus joten voi keskustella muutenkin aiheesta säilyneet Regatat tai tilanpuutteen sietämätön tuska.
Tuo autohan on hämeenlinnassa ja siitä voi soittaa nolneljäsataa 517 kaksneljäviis
Pikapelastustoive Regata SW
Pikapelastustoive Regata SW
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Pikapelastustoive Regata SW
Kuten arvata saattaa, kiinnostus Regataa kohtaan on nolla.
Onneksi olen alustavasti sopinut tälle latosäilytyspaikkaa ensi talveksi, mutta perusongelmaa se ei poista eli kotona ei ole tälle katonalustilaa, ainakaan tällä hetkellä. Pihasäilytyksessä kaikki menisi homeeseen.
Mikähän siinä on ettei Regata SW iske? Eihän se kauhean seksikkään näköinen ole, mutta ehdottoman harvinainen ja takapuskuriratkaisun ansiosta aika käteväkin. Tässä on tosin vetokoukku, mutta sen poistamalla puskuri taittuisi alas kuten tehdas sen suunnitteli. Temprassa oli tuo sama, mutta oliko vielä Mareassa?
Onneksi olen alustavasti sopinut tälle latosäilytyspaikkaa ensi talveksi, mutta perusongelmaa se ei poista eli kotona ei ole tälle katonalustilaa, ainakaan tällä hetkellä. Pihasäilytyksessä kaikki menisi homeeseen.
Mikähän siinä on ettei Regata SW iske? Eihän se kauhean seksikkään näköinen ole, mutta ehdottoman harvinainen ja takapuskuriratkaisun ansiosta aika käteväkin. Tässä on tosin vetokoukku, mutta sen poistamalla puskuri taittuisi alas kuten tehdas sen suunnitteli. Temprassa oli tuo sama, mutta oliko vielä Mareassa?
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Pikapelastustoive Regata SW
Oli Mareassa. Kätevä ratkaisu.
Tottahan se on, että joidenkin Fiat-mallien mukaan pitäisi antaa nippu rahaa vaikka olisi uudenveroisessa kunnossa.
Tottahan se on, että joidenkin Fiat-mallien mukaan pitäisi antaa nippu rahaa vaikka olisi uudenveroisessa kunnossa.
Re: Pikapelastustoive Regata SW
Sellainen propleema tuossa on vielä jos jostain syystä jää käsiin enkä raaski laittaa sulattoon, että pitäisikö jostain saada 100i.e. tekniikka siihen että saa museokilpiin vai 2-litrainen kone ja siihen jokin ruutta että olisi kivempi ajaa.
Se alkuperäinen 1-pisteruutta ei ole kaiketi ollut kauhean hyvässä maineessa ja osien saanti vaikeaa? Mieluummin laittaisi jotain fiksumpaa. Minullahan olisi Croman kone jossa imusarja ja suuttimet, mutta ei loppuruiskua. Eikä tiedä miten tuo mahtuu nokkapellin alle? Olikos Temprassa Weber/Marelli IAW, siitä ruutasta tykkään kun ei ole imupuolella turhaa rojua, mutta Temprat sen verran uusia että siinä voi olla jo kaikkea turhaa mikä pitäisi osata saksia pois ja johtosarjakin voi olla yhdistetty auton muuhun johtosarjaan., Prisman 2-litraisen palikoita taas haastava löytää, ainakin toimivan ecun tarttis jos muut ottaisi 1,6:sta. Tosin suuttimet lie eri. Tai sitten se Croman imusarja ja siihen ihan joku oma ruisku kuumalankamittarilla tai millä noi nyt yleensä toimii. Mutta siinäkin se ettei tiedä ennen kuin kokeillee, että mahtuuko imusarja nokkapellin alle. Moottori oli sen puoltoista-kaks senttiä korkeampi?
Tai sitten vaan Prisman 1,6 sellaisenaan ja unohtaa 2-litraisen. Onhan tuossa ruutalla jo alavääntöä paljon enempi mitä kaasarilla, joka tuntuu vähän hengettömältä alakierroksilla. Voisihan sitä hävytön ihminen koittaa tarjota MR-katsastukseenkin sillä IAW:llä..
Se alkuperäinen 1-pisteruutta ei ole kaiketi ollut kauhean hyvässä maineessa ja osien saanti vaikeaa? Mieluummin laittaisi jotain fiksumpaa. Minullahan olisi Croman kone jossa imusarja ja suuttimet, mutta ei loppuruiskua. Eikä tiedä miten tuo mahtuu nokkapellin alle? Olikos Temprassa Weber/Marelli IAW, siitä ruutasta tykkään kun ei ole imupuolella turhaa rojua, mutta Temprat sen verran uusia että siinä voi olla jo kaikkea turhaa mikä pitäisi osata saksia pois ja johtosarjakin voi olla yhdistetty auton muuhun johtosarjaan., Prisman 2-litraisen palikoita taas haastava löytää, ainakin toimivan ecun tarttis jos muut ottaisi 1,6:sta. Tosin suuttimet lie eri. Tai sitten se Croman imusarja ja siihen ihan joku oma ruisku kuumalankamittarilla tai millä noi nyt yleensä toimii. Mutta siinäkin se ettei tiedä ennen kuin kokeillee, että mahtuuko imusarja nokkapellin alle. Moottori oli sen puoltoista-kaks senttiä korkeampi?
Tai sitten vaan Prisman 1,6 sellaisenaan ja unohtaa 2-litraisen. Onhan tuossa ruutalla jo alavääntöä paljon enempi mitä kaasarilla, joka tuntuu vähän hengettömältä alakierroksilla. Voisihan sitä hävytön ihminen koittaa tarjota MR-katsastukseenkin sillä IAW:llä..
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Pikapelastustoive Regata SW
Täältä saa luonnon muovaaman Prisman, joka tuon laittaa liikenteeseen.
1-pisteruiskun vermeet jostain Tiposta tms, niin kelpaa sovitella pussihousujakin?
Jokkiskäyttöön ei edelleenkään saatavilla, turha siis kysyä.1-pisteruiskun vermeet jostain Tiposta tms, niin kelpaa sovitella pussihousujakin?
If it ain't broke, you're not trying hard enough.