Autobianchi A112 varaosanumerot.

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Make
Viestit: 81
Liittynyt: 12.10.2003 14:07
Paikkakunta: Pori

Autobianchi A112 varaosanumerot.

Viesti Kirjoittaja Make »

Hei!
Sattuisiko kellään olemaan Autobianchi A112:n varaosakirjaa, tarvitsisin muutaman varaosanumeron.
Kone on vuodelta 1973. 982cm2 58hp.
0,6mm ylikokomännän, kiertokangen yläpään puslan, 0,25mm alikokorunkolaakerien ja nokka-akselin numerot.
Myös valokuvat kyseisistä sivuista käy.

markku.huuhka (ät) dnainternet.net
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Autobianchi A112 varaosanumerot.

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Enpä muuten muista ikinä nähneeni tuollaista, ainakaan paperista. GFF kirjastossakaan ei mielestäni ollut :shock:

Pitääkin vilkaista onko edes mikrofilmeissä. Lukulaite on tosin yhä EPK kun hallin rakennus vie kaiken ajan.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
MultiplaJTDmies
GFF
Viestit: 1305
Liittynyt: 22.01.2010 12:05
Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen

Re: Autobianchi A112 varaosanumerot.

Viesti Kirjoittaja MultiplaJTDmies »

Heip! Valitettavasti ei muistaakseni tosiaan ollut GFF-kirjastossakaan. Antti P-P:llä eli entisellä Gruppon pj:llä oli pitkään A112, mutta auto itse on nykyisin kaimallani Lahden suunnalla. En kyllä tiedä, miten APP:llä mahtaisi olla tai onko edes ollut taustamateriaaleja. Voidaan vaihtaa vaikka YV:llä yhteystietoja, ja pohtia, jos mitenkään kerho (tai kerhot eli myös Lancia-klubi) voi auttaa tässä
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Autobianchi A112 varaosanumerot.

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

En löytänyt omia vanhempia mikrofilmejä lainkaan, ovat muuton jäljiltä "jossain".

Löytyy vaan Ritmo/Regata ja siitä uudempaa.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Acessori
Viestit: 5
Liittynyt: 19.09.2022 12:19

Re: Autobianchi A112 varaosanumerot.

Viesti Kirjoittaja Acessori »

Pitäs olla nuo Autobianchin microfilmit tallella.
Oliko auto A112 LX 1.0 -73.
Katotaan onko varaosafilmeissä vielä virtaa (haalistuneet vuosien mittaan)!.
Make
Viestit: 81
Liittynyt: 12.10.2003 14:07
Paikkakunta: Pori

Re: Autobianchi A112 varaosanumerot.

Viesti Kirjoittaja Make »

Minulla ei ole koko autoa ainoastaan moottorilohko sisäkaluineen. Kampiakselin merkinnöistä olen ymmärtänyt että se on tehty tammikuussa 73.
Se on minulla ollut 850 Coupen perässä. Viimeiset 10 vuotta huilannut, kun rupesi savuttamaan.
Vastaa Viestiin