Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
Olen katsellut ostomielessä käytettyjä automaattivaihteisia Fiat 500 autoja, en kuitenkaan ole löytänyt mistään mitä semmoinen on uutena maksanut/maksaa. Pyynnit etenkin ”suomiautona” ovat aika paljon ajettuna ja jopa 5 vuotta vanhana pitkästi yli
10 000 joka tuntuu todella paljolta, mutta selittäisikö se mitä ne uutena ovat maksaneet pyyntöjä.
Jos jollakin on enempi tietoa olisi mukava jos kertoilisit.
10 000 joka tuntuu todella paljolta, mutta selittäisikö se mitä ne uutena ovat maksaneet pyyntöjä.
Jos jollakin on enempi tietoa olisi mukava jos kertoilisit.
Re: Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
Ethän sinä parilla tonnilla patteriautoa saa käytettynä edes Fiatilta. Autoilu alkaa olla etuoikeutetun kansanryhmän hupia siis.
Heitän hatusta, että hintaluokka on ollut lähellä 30 000€. Eihän 500 ole edes kokonsa ja hintansa puolesta mikään edullinen auto ollutkaan. Riippuu mihin vertaa.
Heitän hatusta, että hintaluokka on ollut lähellä 30 000€. Eihän 500 ole edes kokonsa ja hintansa puolesta mikään edullinen auto ollutkaan. Riippuu mihin vertaa.
Re: Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
miten patteriauto liittyy automaattivaihteiseen?
Itse en edes tiennyt että 500:sta on saanut automaattina, tosin en näistä uusista paljoa tiedä muutenkaan. Ilmeisesti jonkinlainen kaksoiskytkinvaihteisto. Jotenkin volkkarin DSG vei luoton kaikkiin vastaaviin keksintöihin, vaikka kai enimmäkseen toimivatkin.
Itse en edes tiennyt että 500:sta on saanut automaattina, tosin en näistä uusista paljoa tiedä muutenkaan. Ilmeisesti jonkinlainen kaksoiskytkinvaihteisto. Jotenkin volkkarin DSG vei luoton kaikkiin vastaaviin keksintöihin, vaikka kai enimmäkseen toimivatkin.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
ePER (YV jos ei toimi)
Myydään Punto 55/60/75 & Bravx 1.2/1.4/1.6/1.8 osia
3x 176
5x 182
2x 192
188
9K9A+1Z5+P12+206
Myydään Punto 55/60/75 & Bravx 1.2/1.4/1.6/1.8 osia
3x 176
5x 182
2x 192
188
9K9A+1Z5+P12+206
Re: Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
Ilmoituksissa lukee duologic, onko sama asia. Vai koskeeko vain uusimpia.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
no nyt on ajatukset menneet mukavasti sekaisin.
Käytettyjen autojen hinnat on nousseet mukavasti. Kyllä sen hintaluokka on ollut jotain 20000-25000€. Suomessa tuskin montaa myyty. Dualogic nimellä Fiateissa ja käytetty useassa muussa automerkissä. Marellin Selespeed siis kyseessä.
Käytettyjen autojen hinnat on nousseet mukavasti. Kyllä sen hintaluokka on ollut jotain 20000-25000€. Suomessa tuskin montaa myyty. Dualogic nimellä Fiateissa ja käytetty useassa muussa automerkissä. Marellin Selespeed siis kyseessä.
Re: Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
Sama robotti
Mulla on -12 mallinen 500 "hoidossa" kun robotti sekoilee
ePER (YV jos ei toimi)
Myydään Punto 55/60/75 & Bravx 1.2/1.4/1.6/1.8 osia
3x 176
5x 182
2x 192
188
9K9A+1Z5+P12+206
Myydään Punto 55/60/75 & Bravx 1.2/1.4/1.6/1.8 osia
3x 176
5x 182
2x 192
188
9K9A+1Z5+P12+206
Re: Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
Viime keväänä kun rouvalle haettiin tuo täysosuma, eli hyvin varusteltu 105hv twinair 500C, niin kyseinen autoliike nimenomaan hankki 500:ia myyntilistoilleen, kun käytettynä niillä on hyvä menekki. Hieman aiemmin siellä oli 85hv versio, mutta se oli mennyt nopeasti. 500:ien hintakehitys onkin aika epätyypillinen Fiateille.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
Ciao
Vuoden 2019 tammikuun hinnastosta löytyi seuraavat 500:set (hinnat pyöristetty)
1,2 69hv PopStar Start&Stop...............14800 e
1,2 69hv Pop Start&Stop....................15219 e
1,2 69hv Lounge Start&Stop................16529 e
1,2 69hv Lounge Dualogic (aut.) Start&Stop -- 18158 e
S Twinair 105hv S&S.................................18752 e
500 C (kattoluukku) 1,2 69hv Popstar S&S ..... 16776 e
500 X 1,0 T3 120hv City Cross..................... 23799 e
500 X 1,3 T4 150hv DCT (aut) City Cross-------- 26799 e
Tosin vuonna 2019 rekisteröitiin vain 43 Fiat 500 (joista Dualogic 3 ja 9 kpl 500C) sekä 10 kpl 500X.
Vuonna 2020 hieman enemmän, eli 97 kpl 500 (joista Dualogic 10), 24 kpl 500X (500C ei yhtään).
Vuonna 2021 500 1,2 7 kpl (joista 4 Dualogic), 500 Twinair 243 autoa ja 500X 36 autoa. Sähköautoina 500 44 kpl.
t. Kari
Vuoden 2019 tammikuun hinnastosta löytyi seuraavat 500:set (hinnat pyöristetty)
1,2 69hv PopStar Start&Stop...............14800 e
1,2 69hv Pop Start&Stop....................15219 e
1,2 69hv Lounge Start&Stop................16529 e
1,2 69hv Lounge Dualogic (aut.) Start&Stop -- 18158 e
S Twinair 105hv S&S.................................18752 e
500 C (kattoluukku) 1,2 69hv Popstar S&S ..... 16776 e
500 X 1,0 T3 120hv City Cross..................... 23799 e
500 X 1,3 T4 150hv DCT (aut) City Cross-------- 26799 e
Tosin vuonna 2019 rekisteröitiin vain 43 Fiat 500 (joista Dualogic 3 ja 9 kpl 500C) sekä 10 kpl 500X.
Vuonna 2020 hieman enemmän, eli 97 kpl 500 (joista Dualogic 10), 24 kpl 500X (500C ei yhtään).
Vuonna 2021 500 1,2 7 kpl (joista 4 Dualogic), 500 Twinair 243 autoa ja 500X 36 autoa. Sähköautoina 500 44 kpl.
t. Kari
Fiat /Autobianchi / Neckar 2-mäntäisten tietoutta jo vuodesta 1974
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
Re: Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
Twinaireja 243kpl?
Olen luullut että tuo on ollut vähän pettymys tuo moottori. Ainakin kulutuksen suhteen ja luulin että myynnillisestikin. Mikä on kestävyyskokemus noista?
Olen luullut että tuo on ollut vähän pettymys tuo moottori. Ainakin kulutuksen suhteen ja luulin että myynnillisestikin. Mikä on kestävyyskokemus noista?
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Automaattivaihteisen Fiat 500 hinta
Kestävyydestä en osaa sanoa, 105hv TA:lla on kulutus tainnut pyöriä vähän 5l päällä seka-ajossa ajotietokoneen mukaan. Matkassa pääsee vähemmälläkin. Ainoa moite toistaiseksi on ollut, että nurkka-ajossa pitää opetella vaihtamiseen hieman toinen filosofia, eli silloin ajetaan ykkösellä, kuin yleensä mentäisiin kakkosella. Tyhjäkäynnin yläpuolella veto on ohutta kuten muissakin, mutta kaksipyttyisyys tekee sen, että silloin täristetään oikein kunnolla. Liikkeellä ollessa ei mitään eroa muihin, vääntää kivasti alhaaltakin, kunhan on kuitenkin yli 1600-1800rpm. Vaihto-opastin käskyttää kutoselle kuudessakympissä, ja siinä vetää vallan mainiosti. Kestävyys lienee Twinair-yksikön osalta samaa luokkaa, kuin Multiaireissa. Vähemmän ajamiseen orientoituneelle suosittelisin Dualogicia?
Vaihto-opastin on aluksi tarpeen, korvakuulolta tulee helposti ajettua liian pienellä vaihteella.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.