Fiat daily vm.81

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Pastori
Viestit: 3
Liittynyt: 31.03.2023 18:06

Fiat daily vm.81

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Kuva onkos näitä vielä muilla liikenteessä?
Liitteet
FB_IMG_1680275495360.jpg
FB_IMG_1680275495360.jpg (62.99 KiB) Katsottu 184 kertaa
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Fiat daily vm.81

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Minä lahjoitin omani viime syksynä toiselle harrastajalle, kymmenisen vuotta se oli omistuksessa. Aiemmin oli umpikaappi mutta se mätäni käsiin.

Tosin senkin ehjätty alusta jatkaa matkaansa traktorin peräkärrynä.

Kovasti tykkäsin ajotuntumasta ja jotain pidempiäkin reissuja tuli tehtyä. 4 metriä pitkillä ajosilloilla sai auton kyytiin ja perälaitanostin oli kätevä. Tosin tuo on 49.10 eli kevyt kuorma-auto, joten kantavuus oli kohdillaan, olisiko jotain pari tonnia vielä peräsillan ja kopankin kanssa. Taitaa olla ainoa Suomessa, kun tällä ei kai myytyi kuin pakettiautoina. Tämä on tuotu käytettynä Ruotsista ja ollut tiettävästi Pihitputaalla paikallisen K-kaupan tai rautian autona.

Kuva

Perniössä oli vanhempi malli, pienillä tupakki-ikkunoilla. Sekin aika pehmoinen ja meniköhän lopulta romuiksi vai miten mahtoi käydä. Sitten on se Alfa Romeo -versio joka on kiertänyt harrastajalta toiselle, mutta liekö kaikille liian iso projekti. Tuo sinun, peili vähän peittää mutta on vissiin kanssa pikkuikkunainen? sitä tehtiin kai 79-81.

Minullakin oli -79 eli pikkuikkunainen 30F8, mutta se ei noutokeikkaa enempää koskaan nähnyt maantietä vaan päätyi varaosiksi.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Pastori
Viestit: 3
Liittynyt: 31.03.2023 18:06

Re: Fiat daily vm.81

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Joo pikku ikkunainen 35f8 on tuo minun. Kilpa kalustoa kuskaan ja jossakin määrin muillekkin autoja tuolla kuskannut. Ollut tosi luotettava laite kaikinpuolin! Taitaa noin 8 vuotta ollut mun käytössä jo
Vastaa Viestiin