Fiat 127 lämmityslaitteen puhallin

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
stella
Viestit: 2031
Liittynyt: 06.12.2007 22:38
Paikkakunta: kuusankoski

Fiat 127 lämmityslaitteen puhallin

Viesti Kirjoittaja stella »

Oliskos kellään laittaa kuvaa 127:n lämppärin puhaltimen moottorista, mieluiten sillai, että näkyisi myös ne johdot, ja moottori muualtakin, kuin ropellin suunnasta?.....Haluisin varmistaa,että käykö se Takaveto Ladaan, niinkuin jossain on väitetty :think:
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
MultiplaJTDmies
GFF
Viestit: 1311
Liittynyt: 22.01.2010 12:05
Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen

Re: Fiat 127 lämmityslaitteen puhallin

Viesti Kirjoittaja MultiplaJTDmies »

Olikohan tuossa minun vanhassa 127:n puhallinkorjausviestiketjussa kuva hieman kiinnikkeiden osalta modifioimastani puhaltimesta? Minulla saattaa olla myös samasta remontista muitakin kuvia, muistelen, että tuli otettua, ja olen joutunut muistaaseni foorumin "kuvakaton" tultua vastaan poistamaankin jokusen täältä. Kurkistapas tuota:

https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=40963
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
stella
Viestit: 2031
Liittynyt: 06.12.2007 22:38
Paikkakunta: kuusankoski

Re: Fiat 127 lämmityslaitteen puhallin

Viesti Kirjoittaja stella »

Kyllähän se taitaa olla sopiva myös Ladaan, siis toi 127:n puhallinmoottori.....Näyttää ainakin hyvinkin samalta laitteelta, tosin Ladassa on se originaali puhallinmoottori valmistettu Venäjällä, Fiatissahan voisi olla Bosch, Marelli, tai Valeo....Ja luulisin, että mikä tahansa näistä on parempi, kuin se Venäjällä tehty :roll: ......Tosin Venäläinen puhallinmoottori on tehty sillai, että sen saa purettua, ja siihen pystyy vaihtamaan osia :thumb:
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8347
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Fiat 127 lämmityslaitteen puhallin

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Olen minä noita rasvannut, mutta mitenkään helposti purettavia noi Fiatin tekeleet ei ole. Enkä sanoisi kauhean laadukkaaksi, mutta puolustuksena ei toisaalta olleet mitkään muutkaan samana aikakautena. Ja tosiaan tuolloin ei puhallinta tarvittu maantiellä lainkaan juuri missään autossa.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Vastaa Viestiin