Peltoratapäivä Kärkölässä 17.2.2024

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
MultiplaJTDmies
GFF
Viestit: 1311
Liittynyt: 22.01.2010 12:05
Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen

Re: Peltoratapäivä Kärkölässä 17.2.2024

Viesti Kirjoittaja MultiplaJTDmies »

Ekaksi terkut "sairastuvalta": yhä lievässä kuumeessa ja ääni kokonaan pois. Harmittaa, kun ei päässyt mukaan, mutta onnistuisikohan vielä uudelleen kevääseen mennessä? Aika varma olen, että karmea liikennekeli kyllä kyykytti aika monta potentiaalista tulijaa, toivottavasti ei kenellekään sattunut mitään ikävää (itse todistin apteekkikeikalla perjantaina usean kilometrin pituista onnettomuusjumia Jyväskylässä, onneksi ns. vanhalta tieltä; ei olisi ollut kiva seistä tuntikaupalla tuossa säässä motarilla...ilmeisen onneksi ei ollut kuitenkaan henkilövahinkoja). Tapahtumaisännän ja -emännän paikka oli kesälläkin "soho-päivänä" niin viehättävä, että mielellään uudestaan! Ja kaino toive eilisestäkin kerholehtijutun merkeissä, jos vaan joku intoutuisi tekemään, vaikka vain parilla kolmella kuvalla ja pienellä ingressillä (kevään lehteen suoraan nimim. HH:lle johonkin maaliskuun loppupuolen mennessä, syksyn lehteen minulle elo-syyskuun vaihteeseen mennessä).
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
Vastaa Viestiin