luigi kirjoitti:Ai tämä, tämähän on ollut täällä esillä aiemminkin... Tuo "hunajakennosäleikköinen" 128:n versio on mallisarjan tyylikkäin malli muutenkin, saati sitten tuona Rally-versiona. Hienossa kunnossa näkyy olevan siinä(kin) mielessä, että on erikoisempia pisteosia hyvin tallella.
Mitäs siinä sitten on erikoisempaa tallella?
Nuo peilit ainakin tuntuisi tarvikkeilta kun ei aukea nuo pikkuikkunat ku ottaa noihin peileihin.
Alkuperäiset avattavat takalasit kuuluivat kauppaan mutta eivät ole paikallaan,rally merkit puuttuu penkit on alkuperäiset mutta verhoillut,keskikonsoli puuttuu...
En usko että museopeliä tuosta koskaan tulee mutta erikoinen kesäauto kuitenkin.
Kiva se on ajella ja voimaakin on enemmän kun 34vuotias alusta jaksaa käsitellä.
Kyllä mulla kolmatta päivää on kestohymy päällä kun löysin tämän.
Älä vaan mee kuitenkaan pilamaan sitä millään "tyhmillä" muutoksilla... Kun tuollainen auto pitää mun mielestä rakentaa ajan hengen mukaan - jos sitä siis rakentaa.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Joo. Ei mulla mitään suurta ollut tarkoitus tehdä vaan niin sanottu käyttöentisöinti.
Tarkoitin sitä etten ala etsimään kaikkia siihen kuuluvia merkkejä ja muovinpalasia ympäri maailmaa.
Ihan uusi alkuperäinen maali pintaan ja ehkä lähemmäksi maan pintaa tuo auton asento.Siinä ainakin ensi kesän muutokset tulevat olemaan,ei mitään sellaista etteikö sitä voisi vielä joskus rahatilanteen ja ajan salliessa museoida.
Tipon 1.6lla ja 5 vaihteisella laatikolla. Vakio osat tuli kaupanpäälle.
Turbo unon levyjarrut siinä on myös edessä.
Oli se kannelle jotain tehnyt ja konerempan myös.
Noiden jarrujen takia tossa on nuo 14 tuuman pyörät kun ei kuulemma mahdu 13set pyörimään.
Nuo renkaat tossa eniten ahdistaa sitä madallusta ettei ala rahina käymään.
Kyllä niiden jarrujen päälle mahtuu myös 13" vanteet. Tosin ei välttämättä kaikki. 14" renkailla pitäisi valkata vaan riittävän matala kummi vaikka kyllä tuonkin kokoisen siellä pitäisi mahtua pyörimään.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
siinä on nyt 185/55 r 14 ja yksin ja kaksin kaikki on ok mutta kolme vajaa satakiloista ukkoa saa lokasuojan kaaret ulvomaan jo ikävästi.
Eli kenttään se pitäisi saada ja tietenkin jäykemmäksi ensi kesää ajatellen.
Vanteen voi sorvata kolme kymppiseksi tehtaalta lähtee viistoistasena.
Kukin omien tarpeiden mukaan.
Mulla oli samanlaiset ja itsekkin ihmettelin samaa asiaa.
126A-74,126A-74,127sport-79,127stella-83
Vespa 150 Sprint veloce -74
Hero-64 Heineman-75
GFF 1858
fiatpasi at gmail.com
-------------------------
Italiano molto caldo ferro
eli tuollaisesta vanhasta vanteesta ei et:tä tiedä kun mittaamalla että onko sitä jo joku aikaisemmin sorvaillut...
Anteeksi jo etukäteen tyhmät kysymykset mutta eikös se nyt ole niin että mitä isompi et sen kauempana keskilinjasta on se kiinnityskohta?
Eli jos muuttaa et:tä 15-30 niin kumit on sisempänä?