LCF Ratapäivä Jurvassa, 30.7.2006
Heps, kotona ollaan. Kävin heittämässä apukuskin Hesaan ja sieltä kotimatkalla tälläyty sinivuokot perään! Ei muuta kun tien sivuun... Kuulemma ohitin auton oikealta ja valotkaan ei näytä pelaavan. Siinä aikamme rupateltiin pehmosia ja todettiin että vasen takavalo ja vilkku on pimeenä oikeelle kun laittaa vilkun, vilkkuu ainoastaan ajovalo ... eli hienoisia sähköhäriöitä rata-ajon jälkeen. Ei muuten toimi enää kattoluukku, kello eikä sisävalotkaan ja aina kun virrat sammuttaa, nollautuu puhallus pois päältä. Pääsin suullisella huomautuksella, ettei pitäisi provosoitua, vaikka audikuskit meinää kiusata . ... ja ajoaikaahan on vielä kaksi minuuttia .
Tuli pärryyteltyä vähän toista tuhatta kilsaa ja kivaa oli radalla!! reilut 70 kilsaa tuli rata-ajoa. 100 litraa on tullut tankattua, eikä näköjään bensa loppunut...
Kiitos tapahtuman järjestäjille ja W:lle yösijasta.
Tuli pärryyteltyä vähän toista tuhatta kilsaa ja kivaa oli radalla!! reilut 70 kilsaa tuli rata-ajoa. 100 litraa on tullut tankattua, eikä näköjään bensa loppunut...
Kiitos tapahtuman järjestäjille ja W:lle yösijasta.
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Kiitokset myös omasta puolestani kaikille paikalla olleille. Erityisesti kiitos tietty Villelle ja Jounille tapahtuman järjestämisestä! Toivon mukaan ensi vuonna uudestaan???
Hyvä että Hepekin pääsi kotiin saakka, huimaa kyytiä oli ennen äksidenttiä
Hyvä että Hepekin pääsi kotiin saakka, huimaa kyytiä oli ennen äksidenttiä
Ainakin paluumatkalla Trabantti eteni varsin "dynaamisesti", hyvin silti Yyppärillä perässä pysyi-HH- kirjoitti:Niin ja ei tuo matka-ajokaan nyt mitään pisaralle pisimmälle ajoa ollut
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
tuli tosiaan v-poweria tankattua ähtärissä 50l(75e) ja samoilla pääsin kotia, pohjilla oli 10l tavan 98, oliskohan kilometrelä kertynyt 450...
tankki vaikkutti varsin kuivalta, no kun kerran pyörät pysyivät kiinni ja tankissa v-poweria niin piti "vähän" rankaista kotimatkalla...
täällä muutama otos varikolta
http://kuvablogi.com/nayta/1/71854/
in-car pätkääkin sain ja ehkä saan joskus näytillekkin
tankki vaikkutti varsin kuivalta, no kun kerran pyörät pysyivät kiinni ja tankissa v-poweria niin piti "vähän" rankaista kotimatkalla...
täällä muutama otos varikolta
http://kuvablogi.com/nayta/1/71854/
in-car pätkääkin sain ja ehkä saan joskus näytillekkin
Viimeksi muokannut hepe75, 31.07.2006 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Kyydissä olin minäkin ja oli melkonen pito kyllä pyörissä ja jarrut PIKKASEN paremmat kun mulla. Aivan hullua kyytiä pysty kurviin menemään. Olis varmaan kellokin tykännyt. On se sliksin ja tavan pyörän ero melkonen (ekaa kertaa sliksien kyydissä)lanciay10 kirjoitti:
Hyvä että Hepekin pääsi kotiin saakka, huimaa kyytiä oli ennen äksidenttiä
Mittariin tuli 840km tällä reissulla ja radalla ei tullut kun n 60km
Mutta hauskaa oli vaikka vieläkään en osaa sinne kurviin mennä. Eli edelleen käännetään liian aikasin sisään. No muitten perässä ajellessa osas välillä ajaa suunnilleen oikein.
Hepe tosiaan saateltiin koti ovelle ja hyvinhän se matka meni eikä ongelmia ollut.
Kiitokset tosiaan järjestäjille ja ensivuonna uudestaan???
http://mkk72.1g.fi/kuvat/
Tämän näköinen ahdistin oli puntossa
http://kuvablogi.com/nayta/1/71915/
Muita kuvia
http://kuvablogi.com/blog/1567/1/
http://kuvablogi.com/nayta/1/71915/
Muita kuvia
http://kuvablogi.com/blog/1567/1/
http://mkk72.1g.fi/kuvat/
Ensinnäkin kiitokset minunkin puolestani Villelle tapahtuman organisoinnista. Kiva että näitä kerhoratapäiviä on joskus muuallakin kuin vain Ahvenistolla. Kiitokset myös kaikille kuvaajille, taas on muutama kuva imuroitavaksi talteen (sitä kun on niin vaikeaa ajaa radalla ja ottaa samanaikaisesti kuvia omasta autostaan).
Pikkuvauriot nyt kuuluvat pelin henkeen kun kalustoa rääkätään äärirajoille asti. Barchetan vauriot olivat minimaaliset; vain pakoputki poikki ja jarrupalat meni loppuun. Ton ekan olin ennakoinut ottamalla kurkkupurkin kylkeä ja peltisakset mukaan ja jälkimmäiseenkin löytyi apu varikolta (kiitokset K. Linnalle). Ilman mitään vauriota joku voisi luulla että varikolla on vain pidetty autonäyttelyä.
Asiasta kolmanteen... Miten olis W, lähdetäänkö perjantaina vetämään Pienten Punaisten Italialaisten Urheiluautojen parilähtöjä Kauhajoelle http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/tapahtumat.htm ???
Pikkuvauriot nyt kuuluvat pelin henkeen kun kalustoa rääkätään äärirajoille asti. Barchetan vauriot olivat minimaaliset; vain pakoputki poikki ja jarrupalat meni loppuun. Ton ekan olin ennakoinut ottamalla kurkkupurkin kylkeä ja peltisakset mukaan ja jälkimmäiseenkin löytyi apu varikolta (kiitokset K. Linnalle). Ilman mitään vauriota joku voisi luulla että varikolla on vain pidetty autonäyttelyä.
Asiasta kolmanteen... Miten olis W, lähdetäänkö perjantaina vetämään Pienten Punaisten Italialaisten Urheiluautojen parilähtöjä Kauhajoelle http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/tapahtumat.htm ???
Kiinnostaisi kyllä suuresti, voisin ainakin alkuillalla päästä mutta pitäisi saada autolle trailerikyyti. Tuo on tuolla kamppeella ajettavaksi vähän pitkä matka (noin niinkuin polttoainepoliittisestikin). Ehtisin vielä heittää pienet etujarrut kiinni niin voisi ajella slikseillä.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Hienosti se perässä pysyi! Juu ja liikennettä oli sen verran että tultiin suhteellisen rauhassa eikä muiden ulkopuolisten näin tarvii sitten kuvitella että me oltais muka jotenkin kaahattu. Jonoajelut alinopeutta ei vaan oikeen kiinnostaneet. Tosin muuten yllätyin pienestä mittarivirheestä siinä kakkostien näyttötaululla .lanciay10 kirjoitti:Ainakin paluumatkalla Trabantti eteni varsin "dynaamisesti", hyvin silti Yyppärillä perässä pysyi-HH- kirjoitti:Niin ja ei tuo matka-ajokaan nyt mitään pisaralle pisimmälle ajoa ollut
Menomatka oli ainakin suurelta osin samanlaista menoa ja ne loppupään pikkutiet oli kyllä kivoja ajettavia.
Kiihdyttelyt kyllä kiinnostais kanssa mutta taitaa olla tällä kertaa mulle liian kaukana . Ota Ville sitten parempi lähtö kuin siinä "sprintissä"... 8)
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Kiitokset järjestäjille ja mukanaolleille hienosta ratapäivästä!
Keskikulutus n.14,5l/100km (yhdistetty rata- ja matka-ajo)
Toivottavasti ensivuonnakin päästään samalle radalle ajeleen ja
ehkä täältäkinpäin saadaan mukaan hieman parempikuntoisempaa ratakalustoa..
Keskikulutus n.14,5l/100km (yhdistetty rata- ja matka-ajo)
Toivottavasti ensivuonnakin päästään samalle radalle ajeleen ja
ehkä täältäkinpäin saadaan mukaan hieman parempikuntoisempaa ratakalustoa..
Ex - Croma Turbo 2.0 i.e -92
VW Corrado G60 -89
VW Corrado G60 -89
Jep, hyvä tähdentää asiaa, ihan rajoitusten puitteissa edettiin. Hauska ilmiö, kun näkyi se polliisiauto siinä yhdessä kohtaa.. Ennestään vajaata satasta liikkunut jono hiipui johonkin vajaaseen seitsämäänkymppiin Ihme kukkahattutätejä.-HH- kirjoitti:Juu ja liikennettä oli sen verran että tultiin suhteellisen rauhassa eikä muiden ulkopuolisten näin tarvii sitten kuvitella että me oltais muka jotenkin kaahattu. Jonoajelut alinopeutta ei vaan oikeen kiinnostaneet. Tosin muuten yllätyin pienestä mittarivirheestä siinä kakkostien näyttötaululla .
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
-
- Viestit: 1057
- Liittynyt: 19.04.2004 01:15
Ens ratapäiville tuuma isommat hilut alle ja kunnon renkaat...alusta toimi erinomaisesti..Sääli kun ei kerennyt palikat konehuoneeseen kunnon testi ajoa silmälläpitäen..no ens kerran saadaan sit vauhtia lisää suorille..paljon muut kelasivat suoralla? 150kmh tais näyttää deltassa...vaikka ei ihan viimesiä vedettykään
Delta 2l 16 hpe
Jaa vaihtuu jarrut isommiksi kun isompia vanteita kaivataan... Jep kunnon jäykkärunkoinen rengas on radalla aika must mutta ainakin mä yllätyin joiden vanhojen äfykkösten toimivuudesta. Ajoin niin hiljaa ettei ne ees sulaneet alle vaikka noissa sitä vikaa pitäis ollakkin Ja paineena oli maltillinen 2,4bar ympäriinsä, myös niissä takapään misukoissa.lanciapoika kirjoitti:Ens ratapäiville tuuma isommat hilut alle ja kunnon renkaat...alusta toimi erinomaisesti..Sääli kun ei kerennyt palikat konehuoneeseen kunnon testi ajoa silmälläpitäen..no ens kerran saadaan sit vauhtia lisää suorille..paljon muut kelasivat suoralla? 150kmh tais näyttää deltassa...vaikka ei ihan viimesiä vedettykään
Mun antiikkinen ritsa kelas 160 mittariin suoran päässä ja tosiaan "prötäs" siinä vaiheessa jo. Alkaa loppumaan nelonen tuolla melkeen vakiokoneella hiukan kesken mutta en enää alkanut vaihtamaan vitosellekkaan. Olis pitänyt tietty sitäkin koittaa mutta veikkaan että tuskin olisi ollut hyötyä. Ja ei ihan viimeisiä vedetty täälläkään kun ei luonto antanut enempää periksi
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Suoran päähän sai mittariin noin 140 ja kun toi näyttää aavistuksen alakanttiin niin todellista on n.144-145. Yllättävänkin kovaa sinne päästiin kun ahdot ei kuitenkaan nouse ihan siihen kun pitäis ja välijäähykin on muovin takana piilossa. Tosin jarruihin uskalsi päästää aika pitkälle, tuntu hidastuvan ihan kohtuu hyvin. Excellencet suli kyllä aikas hyvin alle vaikka niissä ei myyjän mukaan ole äfykkösiin eroo kun pintakuviossa. Ei kyllä radalla ihan parhaat mahdolliset kumit. 3.0 oli paineet joka nurkassa.
Helvata kun olis tosiaan uskaltanu päästää kunnolla mutkiin, mutta kun kaaret on lähellä niin ne on lähellä.. Lisää laikkaa vaan, ei siinä muu auta.
Helvata kun olis tosiaan uskaltanu päästää kunnolla mutkiin, mutta kun kaaret on lähellä niin ne on lähellä.. Lisää laikkaa vaan, ei siinä muu auta.
[url=http://www.rotvalli.org/][img]http://www.rotvalli.org/images/rotlo.jpg[/img]
[/url]
[url=http://kuvablogi.com/blog/20826/]Kuvablogi[/url]
[/url]
[url=http://kuvablogi.com/blog/20826/]Kuvablogi[/url]