GFF Kesän kokoontumisajot Seinäjoella 6.7
Re: GFF Kesän kokoontumisajot Seinäjoella 6.7
Ciao
Onko tapahtumasta tarkempaa aikataulua, mitä teemme ESS-pihan jälkeen, kyselee kaukaa tuleva?
Tarkoitus saada uusi ennennäkemätön Fiat-pakettiauto paikalle! Luulisi, että aika harva on tuollaista nähnyt silloin 1961-62, kun olivat uusia vielä pakettiautoina ennen henkilöautoksi ikkunoilla muuttamista.
t. Kari
PS jos joku kaipaa varaosia 500-600-850-126 mallistoon, niin tulee mukana, jos tilattu viimeistään keskiviikkona.
Onko tapahtumasta tarkempaa aikataulua, mitä teemme ESS-pihan jälkeen, kyselee kaukaa tuleva?
Tarkoitus saada uusi ennennäkemätön Fiat-pakettiauto paikalle! Luulisi, että aika harva on tuollaista nähnyt silloin 1961-62, kun olivat uusia vielä pakettiautoina ennen henkilöautoksi ikkunoilla muuttamista.
t. Kari
PS jos joku kaipaa varaosia 500-600-850-126 mallistoon, niin tulee mukana, jos tilattu viimeistään keskiviikkona.
Fiat /Autobianchi / Neckar 2-mäntäisten tietoutta jo vuodesta 1974
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
Re: GFF Kesän kokoontumisajot Seinäjoella 6.7
Klo.13.00 starttaa n.100km ajelulenkki. Lenkillä pysähdytään pariin eri kohteeseen ennen ruokailua. Lenkiltä löytyy jokaiselle jotain, niin miehille, naisille kun lapsillekin.
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.
Re: GFF Kesän kokoontumisajot Seinäjoella 6.7
Järjestäjä/ille kiitos mukavasta reissusta jota sääkin suosi. Vaikka välillä näytti, että olisi vettä tullut, mutta onneksi pilvet kiersi meidät.
GFF jäsen 1579
GFF:n tapahtumia
Muita italo-auto tapahtumia
Croma 2.0 i.e.S 1990
Exät:
Croma 1.9 Multijet 120 Business 2008
Stilo MW 115 JTD Active 2004
Marea 100 ELX Weekend 1999
Marea 155 HLX 2000
GFF:n tapahtumia
Muita italo-auto tapahtumia
Croma 2.0 i.e.S 1990
Exät:
Croma 1.9 Multijet 120 Business 2008
Stilo MW 115 JTD Active 2004
Marea 100 ELX Weekend 1999
Marea 155 HLX 2000
Re: GFF Kesän kokoontumisajot Seinäjoella 6.7
Ciao
Kiitokset järjestäjälle myös Rovaniemen Cinquecentolta, vaikka emme kiertäneetkään koko lenkkiä, mutta tuo eka pysähdyspaikka oli hieno kokemus.
GFF jäsen nro 3.
Kiitokset järjestäjälle myös Rovaniemen Cinquecentolta, vaikka emme kiertäneetkään koko lenkkiä, mutta tuo eka pysähdyspaikka oli hieno kokemus.
GFF jäsen nro 3.
Fiat /Autobianchi / Neckar 2-mäntäisten tietoutta jo vuodesta 1974
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: GFF Kesän kokoontumisajot Seinäjoella 6.7
128 taisi olla lukumääräisesti eniten edustettuna Fiat malleista, jos ei liikkeen 124:sia laskettu mukaan.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
-
- GFF
- Viestit: 1305
- Liittynyt: 22.01.2010 12:05
- Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen
Re: GFF Kesän kokoontumisajot Seinäjoella 6.7
Ja täältäkin erityisesti sinne Mikon suuntaan kiitokset hienosti onnistuneesta päivästä Lakeuksilla; samat hymistelyt tietenkin myös merkkiliikkeen suosiolliselle myötävaikutukselle! Hyvin saatiin niin paikallista kuin hieman kauempaa tullutta väriäkin paikalle, ilmeisesti lähes 30 autokuntaa oli alussa paikalla. Vuoden Fiatin palkinto meni tänä vuonna lähimaisemiin 2300 S Coupén omistajalle, joka ehti livahtaa paikalta ennen karakulaatioita, mutta palkinto löytää tiensä kyllä perille ja saadaan varmasti juttua myöhemmin vaikkapa lehteen. Pitkämatkalaisen palkinto meni Terolle Tampereelle suorastaan huikeasta ykkössarjan Tipon "pelastustehtävästä" Rovaniemen pohjoispuolelta; juttu on jo kokonaan oman arvoisensa. Rakentelusta ja sitkeästä uurastuksesta muistettiin Janne, Imatran suuntaan; toivottavasti kotimatka meni huolettomammin "Mirkun" latausvikaan nähden (tästäkin autosta vielä kuullaan aikanaan melkoinen tarina), mutta eihän se olisi rehti italoajopelikokoontuminen, jos nyt ei jotain huoltohommaakin... Sää suosi, joskin itse palasin jälkikasvun kanssa vasta sunnuntai-iltana etelämmäs. Ennen Jyväskylää mieletön kaatosade pisti rättikatto-Unskin katon aivan äärimmäiselle koettelemukselle, mutta ei-enää-niin-priima katto onneksi hoiti hommansa vähintään 98-prosenttisesti; se kaksi prosenttia tuli siitä, että osin kutistunut katto päästi vettä asennuskehyksen suojakouruun, josta kaarteessa G-voimat sitten lurauttivat vesinoron joko kuskin syliin tai apumiehen penkille, mutkan suunnasta riippuen. Suorasta sateesta, kovastakaan, ei ollut harmia, ja lämppäri puhalsi vähätkin kosteudet kuiviksi. Tätä kattohommaahan täällä on toisaalla foorumilla tuumailtu enemmänkin, ja Seinäjoella paikan päällä lisää.
Tuossa jokunen kuva, joiden myötä sitten juonimaan ideoita ensi vuodelle (mielessä, että 2020 on kerhon 40v-juhlakokoontumisajo!):
Tuossa jokunen kuva, joiden myötä sitten juonimaan ideoita ensi vuodelle (mielessä, että 2020 on kerhon 40v-juhlakokoontumisajo!):
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!