O: Barchetta

Autojen ostoilmoituksia. Lue säännöt ennen ilmoittamista.

O: Barchetta

ViestiKirjoittaja Polkuautoilija » 20.02.2021 20:15

Heippa!

Tässä on parissa vuodessa Coupen jälkeen alkanut elämä kulkemaan liiankin helposti ja mukavaisesti joten aloin haaveilemaan venhon hankinnasta; osaisiko joku opastaa onko Nettiauton nykytarjonnassa jokin Barchetta joka tulisi minun hankkia, tai peräti tarjota minulle omaansa?

Minulla on erittäin vahva taipumus keltaiseen, mutta punainenkaan ei ole poissuljettu.
Polkuautoilija

Re: O: Barchetta

ViestiKirjoittaja Barc » 21.02.2021 09:01

Jos et löydä sopivaa Barchettaa, niin Vantaalta löytyy muuta matskua ko. peliin! Iso juliste kehystettynä, autoa koskeva kirja, esitteitä, lehdistömateriaalia, ajohanskat, iso kylkiteippi, ohjauspyörä korjausvideo ja varmaan jotain muutakin.
Yhteys yv.
Barc

ViestiKirjoittaja Kake » 25.02.2021 20:03

Se musta vähän ajettu majailee lähistöllä. Voin käydä vilkaisemassa ja mahtuu väriskaalaan.
Kake
GFF

ViestiKirjoittaja Polkuautoilija » 25.02.2021 21:32

Kake kirjoitti:Se musta vähän ajettu majailee lähistöllä. Voin käydä vilkaisemassa ja mahtuu väriskaalaan.

Siinä on pyynnissä ilmaa ja aika KITT henkinen väritys että ei hirveästi herätä tuntemuksia, mutta toki laajempaakin yleisöä voisi kollektiivisesti kiinnostaa millaisesta vehkeestä on kyse. Aina toki parempi jos löytyy edellinen omistaja kertomaan miksi laittoi kiertoon :).

Lahden Barchetta minua eniten kiinnosti, se kun taisi pari vuotta odottaa ostajaansa ja alkoi olla jo lähellä järkevää hintatasoa ( https://www.nettiauto.com/fiat/barchetta/11825877 ) mutta nyt äkisti onkin "myyty". Saas nähdä ilmestyykö toiselle jobbarille lähempänä kevättä.
Polkuautoilija

ViestiKirjoittaja Polkuautoilija » 26.02.2021 09:21

Olikin omistajahistorian perusteella Lahden Barchetta ollut ilmeisesti välissä jo viime kesän ajossa yhdellä omistajalla ja palautunut sitten myyntiin samaan liikkeeseen.
Polkuautoilija

Paluu Osto & Vaihto / Autot