Tuollainen aarre.
Näytti että sulakkeina yläkerrassa löytyisi rullakeinut mutta vaikuttaa siltä että venttiileitäkin on mennyt.
Miten voi olla näin heikko jakopää. Alle 200 tonnia ajettu ja huollettu ajallaan. Laatu on alhaista kuten volkkareissa konsanaan. Ketjuhan on suorastaan vitsi tässä moottorissa oikein on pilipali rannekorua laittanu italian immeinen.
Mutta sitten jos sen saa kuntoon ja käymään niin mites kärkiä suuttimiin. Isommista kunnollisista voisi antaa vinkkiä.
Jostain ruiskutuspaine maksimeistakin voisin vittuilut kuulla ja muutenkin ko moottorista herjaa saa heittää.
Ilmeisesti on orginelle kuntoisena varsin pienikulutteinen.
Juu.
1.3 multijet jakopää särki ja virityksestä
1.3 multijet jakopää särki ja virityksestä
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: 1.3 multijet jakopää särki ja virityksestä
Ypsilonin 1.3 jtd ssä siinä tehokkaammassa 77kw on paremminvirtaavat suuttimet.
Meinasin ensin fiestaan niitä kärkiä mut eipä löytynyt oikeen mistään jouduin tyytymään vivaron 2.5 suuttimen kärkiin , suuttimia kyllä löytyy mut ne taas ei sovi 1.6 psa dieseliin.
Meinasin ensin fiestaan niitä kärkiä mut eipä löytynyt oikeen mistään jouduin tyytymään vivaron 2.5 suuttimen kärkiin , suuttimia kyllä löytyy mut ne taas ei sovi 1.6 psa dieseliin.
Re: 1.3 multijet jakopää särki ja virityksestä
Joo, 3.5l matkaajossa pakettiauton kopassa maltillisella petaalin polennalla. kun kerran joudut aukoon niin kampiakselin päässä vääränkätinen kierre , (jos ei ollu jo tuttujuttu)...väisänen kirjoitti: Ilmeisesti on orginelle kuntoisena varsin pienikulutteinen.
Re: 1.3 multijet jakopää särki ja virityksestä
Joko ostit uusen ketjun? Mulla olis joutilas hyllyssä kun auto lähti ennen remonttia.