FIRE:en talvitermostaatti

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
MultiplaJTDmies
GFF
Viestit: 1305
Liittynyt: 22.01.2010 12:05
Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen

FIRE:en talvitermostaatti

Viesti Kirjoittaja MultiplaJTDmies »

Tuolla Projetkit-osastossa on ollut keskustelua Stilo 1,4 16v FIRE:n "kylmyydestä", ja viimeisessä kirjoittamassani tuumasin, josko pitäisi tuo tuoda myös tänne Tekniikka-osioon. Keskustelun puolestavälistä lähtien olen ideoinut Unon 1,1 ie FIRE:en 92-asteista termostaattia tehdasasennuksen 87-asteisen sijasta, joka kyllä on esim. MotoRad:in katalookissa kuvattuna, mutta mistään ei saa. Itse elementti kuitenkin löytyi lopulta melkoisen mittailun ja etsimisen jälkeen aika monesta muustakin prässätystä termostaatista, ja ainakin Fiat/Lancia-alkuperäistermostaattikoteloon tuo meni kätevästi vaihtamalla. Nyt on ensimmäiset ajokokeet tehty kaupungissa ja maantiellä, merkittävä myönteinen ero, ja "talven tuntu" hälveni merkittävästi kabiinista. Tuossa linkki tuonne mainitsemaani + muistutus, että omalla vastuulla kokeilut!!!

viewtopic.php?f=9&p=289439#p289439" onclick="window.open(this.href);return false;
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!