väisänen kirjoitti:Juu jos on takamoottorinen niin vesi ei yksinkertaisesti kierrä eli voi keittää paikoillaan. Siihen ei lyhyempivesiletkusten kikat oikein auta.
Vesipumppuja löytyy vaikka millaisilla lähdöillä esim davies graig.
Juu Davies Graigin pumpun ohjaimella voi mm. myös ohjata flektiä ja siinä on sellainen jälkijäähdytys kun vehkeet on sammutettu, ettei pala pahvi siinä kohtaa..
Eikä ole tolkuttoman hintasia edes.. Itellä sprinttiauto projektissa moinen..
Siis jos termostaatin kanssa ylikuumenee, niin veden kierto-ongelmahan tuo vain on.
Jos kone on ylikuuma, niin termarihan on levällään. Siihen sähköflektit auta.
Juu tuohonhan voi tehdä vanhempaankin autoon automaatin että kun auto pysähtyy tai liikkuu hitaasti niin flekti pärähtää päälle. Rpm tunnisteinenkin toki voi olla ja miksei vaikka kaasupolkimen asennosta.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
väisänen kirjoitti:Juu tuohonhan voi tehdä vanhempaankin autoon automaatin että kun auto pysähtyy tai liikkuu hitaasti niin flekti pärähtää päälle. Rpm tunnisteinenkin toki voi olla ja miksei vaikka kaasupolkimen asennosta.
Tarkoitin että davies graig vesipumpussa on sellainen ominaisuus että kierrättää vettä sammutuksen jälkeen