1050cc kone ja mk1 127

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Avatar
hankala
GFF
Viestit: 644
Liittynyt: 16.03.2014 17:06
Paikkakunta: Rymättylä

1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja hankala »

Eli tuli mieleen kun tuolla tallin nurkassa on yksi tuollainen "isolohko", niin meneekö ykköskoppaiseen ns. heittämällä?
Ykköskoppaista ei kai ollut koskaan tuolla koneella, tai ainakaan tuotu suomeen?
Eroaako kakkoskoppaisen konehuone jotenkin kiinnityspisteissä tms. Ei ole tuo mk2 niin tuttu, eikä ole osunut kokoelmiin yhtään autoa jossa olisi tuo 1050cc moottori alunperin.
Kaikki on aina vaikeeta!
Avatar
kappa12
GFF
Viestit: 1495
Liittynyt: 14.01.2004 23:01
Paikkakunta: Yistaro

Re: 1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja kappa12 »

Moottorin kiinnikkeet, alapalkin kiinnike ja vetarit on eri kun 903. Pitäis mennä aika bolt on ykköskoppaiseenkin.
Mikko Koivusalo

Fiat 127&Panda jne. :mrgreen:
Avatar
Keltsi
GFF
Viestit: 1152
Liittynyt: 16.03.2004 09:57
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: 1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Mulla olisi kesken jäänyt projekti Mk2 1050 tekniikalla, jos kiinnostaa ;)
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
Avatar
hankala
GFF
Viestit: 644
Liittynyt: 16.03.2014 17:06
Paikkakunta: Rymättylä

Re: 1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja hankala »

Keltsi kirjoitti: 27.05.2021 10:42 Mulla olisi kesken jäänyt projekti Mk2 1050 tekniikalla, jos kiinnostaa ;)
Kiinnostaa periaatteessa kyllä.
Kuinka pahasti kesken ja kuinka arvokas on ensimmäiset kysymykset jotka tulee mieleen.
Kaikki on aina vaikeeta!
kumppari
Viestit: 1762
Liittynyt: 01.12.2004 00:34
Paikkakunta: Rauma

Re: 1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja kumppari »

Mahtaako kuskin puolen runkopalkki vaatia mutkamuokkauksen isolohkon kanssa? Vähän niin kuin 5 vaihteisen askin kanssa sen pituuden takia?
Ei. Kaikki on kielletty
http://kuvablogi.com/blog/3225/
Avatar
kappa12
GFF
Viestit: 1495
Liittynyt: 14.01.2004 23:01
Paikkakunta: Yistaro

Re: 1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja kappa12 »

kumppari kirjoitti: 28.05.2021 19:53 Mahtaako kuskin puolen runkopalkki vaatia mutkamuokkauksen isolohkon kanssa? Vähän niin kuin 5 vaihteisen askin kanssa sen pituuden takia?
Ei. Ei ole kakkoskorisessakaan.
Mikko Koivusalo

Fiat 127&Panda jne. :mrgreen:
Avatar
hankala
GFF
Viestit: 644
Liittynyt: 16.03.2014 17:06
Paikkakunta: Rymättylä

Re: 1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja hankala »

Keltsi kirjoitti: 27.05.2021 10:42 Mulla olisi kesken jäänyt projekti Mk2 1050 tekniikalla, jos kiinnostaa ;)
Niinhän siinä sitten kävi että kiinnosti ja nyt on yksi projekti lisää taas :lol:
Kaikki on aina vaikeeta!
Avatar
hankala
GFF
Viestit: 644
Liittynyt: 16.03.2014 17:06
Paikkakunta: Rymättylä

Re: 1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja hankala »

Onko muuten niin ettei 903:n laatikko sovi 1050:seen?
Kaikki on aina vaikeeta!
Avatar
kappa12
GFF
Viestit: 1495
Liittynyt: 14.01.2004 23:01
Paikkakunta: Yistaro

Re: 1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja kappa12 »

hankala kirjoitti: 02.06.2021 09:23 Onko muuten niin ettei 903:n laatikko sovi 1050:seen?
Kytkinkoppa on eri, laatikko itsessään on sama.
Mikko Koivusalo

Fiat 127&Panda jne. :mrgreen:
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8341
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: 1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Nii ja oliko silleen, että laatikko tulee vähän eri kohtaankin kiinni? Joku tuolla sanoikin että kiinnikkeet ja vetarit olisi eri.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
kappa12
GFF
Viestit: 1495
Liittynyt: 14.01.2004 23:01
Paikkakunta: Yistaro

Re: 1050cc kone ja mk1 127

Viesti Kirjoittaja kappa12 »

Sämpy kirjoitti: 02.06.2021 16:49 Nii ja oliko silleen, että laatikko tulee vähän eri kohtaankin kiinni? Joku tuolla sanoikin että kiinnikkeet ja vetarit olisi eri.
:thumb:
Mikko Koivusalo

Fiat 127&Panda jne. :mrgreen:
Vastaa Viestiin