Budjetti Bravon parantelu

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Lateksi jakkarat ja pornohuuru lasit. :D

Sisäilman kierron läppä on tuulilasin alapuolella kaukalossa. Sieltä teljetä auki tai purkkaa puoli kojelautaa ja korjaa/vaihtaa läpän moottorin
Bravo t-jet
pokemonjedi
Viestit: 48
Liittynyt: 31.10.2018 20:31

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja pokemonjedi »

tulipa vähän harrastettua viikonlopun aikana Bravon mittaristoa ja laitettua uusi tausta
Kuva

samalla reissulla kun olin Seinäjoella käymässä tuli hinnoiteltua Cat-back putkea rosterista pitää vain ensi kerralla ottaa auto mukaan et saisi tarkemmat hinnat

samalla pistetty hollantiin viestiä (kytkin ja downpipe) saa nähdä tuleeko sinnekkin touhu tonni sijoitettua.. :lol:
http://www.jtd-performance.com/en/exhau ... v-2-detail" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jtd-performance.com/en/clutc ... e-2-detail" onclick="window.open(this.href);return false;
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Hieman halvempi olis tuo valeon paketti ..470€
https://aeromotors.fi/kataloog/search/837001
Bravo t-jet
pokemonjedi
Viestit: 48
Liittynyt: 31.10.2018 20:31

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja pokemonjedi »

sampsulisami kirjoitti:Hieman halvempi olis tuo valeon paketti ..470€
https://aeromotors.fi/kataloog/search/837001
onkos tuo kytkinpaketti vahvistettu kun ei ilmoiteta ja kun tarkoitus olisi hieman lisätä voimaa
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Orginaale
Bravo t-jet
Cicatrix
Viestit: 364
Liittynyt: 07.07.2004 10:58
Paikkakunta: Kni

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja Cicatrix »

Mitenkäs tuo rundimittarin toiminta jatkossa? Näyttäis olevan eri asteikolla uusi ja vanha. Vanhassa kun 6000rpm niin uudessa vasta 4500rpm.
Toki punaviivahan alkaa molemmissa taustoissa samasta kiertymäasteluvusta.
passato 4x600,850,2x131,3P,X1/9 e presente 2x600, Y10,AR156
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Kaitpa tuon ehkä pystyy ohjelmoimaan.
Ainakin ajotietokoneen näyttöön saa ohjelmoitua "Bar" teksti ahtomittariin :mrgreen:
Bravo t-jet
pokemonjedi
Viestit: 48
Liittynyt: 31.10.2018 20:31

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja pokemonjedi »

Cicatrix kirjoitti:Mitenkäs tuo rundimittarin toiminta jatkossa? Näyttäis olevan eri asteikolla uusi ja vanha. Vanhassa kun 6000rpm niin uudessa vasta 4500rpm.
Toki punaviivahan alkaa molemmissa taustoissa samasta kiertymäasteluvusta.
mittariston neulan liike rata siirretään alkamaan pohjasta jolloin max rpm tulee 6000rpm ( ei liiku yli 6000rpm) vaikea selittää mutta helppo toteuttaa ei tarvitse koodata :D
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Mää voisin nuo Vanhat taustat ottaa talteen jos ne liikenee. :mrgreen:

Olikos tähän ylimaalattu keulaa? Kiven iskemät? Millä tavalla toteutus?
Bravo t-jet
pokemonjedi
Viestit: 48
Liittynyt: 31.10.2018 20:31

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja pokemonjedi »

sampsulisami kirjoitti:Mää voisin nuo Vanhat taustat ottaa talteen jos ne liikenee. :mrgreen:

Olikos tähän ylimaalattu keulaa? Kiven iskemät? Millä tavalla toteutus?
keula on ylimaalattu viime keväänä maalaamossa ja kesällä olisi tarkoitus maalata loput (konepelti ja luukku)

vanhat taustat saa tulla hakemaan niillä en tee mitään majailevat tällä hetkellä seinäjoella
pokemonjedi
Viestit: 48
Liittynyt: 31.10.2018 20:31

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja pokemonjedi »

italialainen ja sähkö ei kuulu samaan pakettiin kun tänään tutkin sisäilmankiertoa tuli huomattua moottori ja akseli on ehjä.. kun sisäilmankierron valo palaa kierto on kiinni kun merkkivalo ei pala niin kierto on auki.

eli ideoita otetaan vastaan onko johtosarja vika vai jokin boxi jälleen
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Kierrolle on kaksi läppää. Kaasupolkimen oikealla puolella ja tuulilasin kaukalossa yksi..
Bravo t-jet
pokemonjedi
Viestit: 48
Liittynyt: 31.10.2018 20:31

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja pokemonjedi »

sampsulisami kirjoitti:Kierrolle on kaksi läppää. Kaasupolkimen oikealla puolella ja tuulilasin kaukalossa yksi..
molemmat olivat ehjiä mutta sähköt toimivat väärinpäin :D
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Akku irti ja virrat takas päälle joksikin aikaa.

Elm327 onnistuu läppien uudelleen opetus mikäli dementia tullut poksiin
Bravo t-jet
pokemonjedi
Viestit: 48
Liittynyt: 31.10.2018 20:31

Re: Budjetti Bravon parantelu

Viesti Kirjoittaja pokemonjedi »

onko kukaan löytänyt paksumpia kallistuksenvakaajia bravoon
https://www.progressauto.com/products/s ... ductID/791" onclick="window.open(this.href);return false; tämä sopii giuliettaan kun ovat samalla alustalla mutta bravoon ei lyödy

turbo alkaa vedellä viimesiään kun herääminen lähtee nykyään 2000 jälkeen välillä pölläyttelee ei paljoa muutosta entiseen mutta ärsyttävää
mietinnässä on 159/croman 2.4 turbo tai nykyisestä (GT1749MV) hybridi yksi turbo kyllä lyötyy kotoa mut taitaa olla liian iso kun on tarkoitettu poravaunuun :D
teho tavoite on 170hv/350nm (120/255) ei näillä tehoilla kavereiden bemareita kiusata :lol:
Vastaa Viestiin