Varaosa projekti

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
hunksi
Viestit: 52
Liittynyt: 29.07.2007 13:48
Paikkakunta: Akaa

Varaosa projekti

Viesti Kirjoittaja hunksi »

Hei vaan kaikille, jos yp kokee ketjun kummalliseen paikkaan niin siirtäköön.
Autoja mulla on useita, ajossa ja projekteja. Tämän hetken suurin projekti on kuitenkin käydä läpi noita Torino partsin osia. Paljon on käyty läpi ja paljon on käymättä. Osat löytyvät pikkuhiljaa Facebookista, jotenkin kuvattuna Italia parts Finland ryhmästä.Tämä on itselleni helppoa, mutta todellisuudessa osien selaamiseen saattaa olla hankalaa.
Kysymys kuuluukin, että miten näitä osia olisi mielekästä ihmisten selata? Ja ennenkaikkea missä?
Eli laitanko osat listana jossain vaiheessa tänne vai johonkin muualle?
Osissa on tullut vastaan esim. Delta/Dedra/8.32/kappa/lybra/y/y10/tipo/tempra/croma/ducato/uno..
0,6-tbo integralen-Q4 eli osia on ihan laidasta laitaan. Tämä on juuri se mikä tekee etsimisestä hieman sekavaa..

Torinolta osat olisivat menneet ulkomaille, mutta lista osista puuttui. Käyn osat läpi, jotta saan listan aikaiseksi
ja tarvittavat osat itselle/halukkaille. Olen asiasta keskustellut muutaman ulkomaisen tukkurit kanssa ja osat
myydään luultavasti pois suomesta, kun listattuna.

Sitten joskus, kun tämä homma on valmis jatketaan taas autojen parissa.
Projektina nyt: punto gt,avo punto abarth, 156 ts, 166 diesel, Teijo, G60 ja VR6 muumikeulat, 127 16v..
Ajossa w12 ja v12 poni.
jakorinki.fi
jeQQ
Viestit: 934
Liittynyt: 27.09.2008 16:21
Paikkakunta: Vihti

Re: Varaosa projekti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Mallikohtainen lista varmaan helpoin. Laita mulle se jakajanhattu ja pyörijä jemmaan! :)
pminetti
GFF
Viestit: 1247
Liittynyt: 31.10.2004 19:36
Paikkakunta: vilppula

Re: Varaosa projekti

Viesti Kirjoittaja pminetti »

kannatan malli kohtaista listaa.
Powercontrol
GFF
Viestit: 21
Liittynyt: 25.03.2011 19:26

Re: Varaosa projekti

Viesti Kirjoittaja Powercontrol »

Mallikohtaiselle listalle ääni. Useita osia olen ostanut ja mielelläni jatkossakin,mikäli omistamiini malleihin käypäsiä ja koen tarvitsemani niitä ehkä joskus 8-)
Toimitus on ollut kyllä todella nopeaa ja muutenkin kaupankäynti mielekästä :thumb:
Vode131
GFF
Viestit: 1930
Liittynyt: 25.02.2003 15:38
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Varaosa projekti

Viesti Kirjoittaja Vode131 »

Tuo ryhmä kun vaatii kirjautumisen facebookissa, niin rajoittaa jonkun verran potentiaalisia ostajia. Jos olis avoin kaikille selaajille niin olisi parempi. :thumb:
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
hkn
GFF
Viestit: 350
Liittynyt: 29.03.2008 20:41
Paikkakunta: Vilppula

Re: Varaosa projekti

Viesti Kirjoittaja hkn »

Kannatan Voden esitystä :thumb:
A Bart
Viestit: 903
Liittynyt: 17.12.2006 15:45
Paikkakunta: Pori

Re: Varaosa projekti

Viesti Kirjoittaja A Bart »

Vode131 kirjoitti:Tuo ryhmä kun vaatii kirjautumisen facebookissa, niin rajoittaa jonkun verran potentiaalisia ostajia. Jos olis avoin kaikille selaajille niin olisi parempi. :thumb:
Kaikki maailman ihmiset ei käytä facebookkia, kuten allekirjoittanut.
Käyttää ja ostaa silti osia autoonsa
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: Varaosa projekti

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Vode131 kirjoitti:Tuo ryhmä kun vaatii kirjautumisen facebookissa, niin rajoittaa jonkun verran potentiaalisia ostajia. Jos olis avoin kaikille selaajille niin olisi parempi. :thumb:
Joo, allekirjoittanut tipahtaa heti pois. Tosin ei varmaan yhden elämäntapaintiaanin takia kannata hirveästi viilailla?
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
pminetti
GFF
Viestit: 1247
Liittynyt: 31.10.2004 19:36
Paikkakunta: vilppula

Re: Varaosa projekti

Viesti Kirjoittaja pminetti »

itsekin olin pitkään pois tuolta fasepuukista,mutta nyt olen huomanut että siellä on enemän asia ja varaosa tarjontaa kun täällä.joten siellä olen nyt suositelen autoharrastajia sinne.
Vastaa Viestiin